IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ще видим Chevrolet Miray във Франкфурт

Хибридната машина цели да заздрави връзката между водача и автомобила.

Ще видим Chevrolet Miray във Франкфурт

На представящото автомобилно изложение във Франкфурт ще се състои европейската премиера на студията Chevrolet Miray.

Показаният за първи път пред публика на тазгодишното автомобилно изложение в Сеул концептуален Chevrolet Miray се задвижва от два свързани с предните колела електромотора с мощност 20 к.с., черпещи енергия от литиево-йонна акумулаторна батерия с капацитет 1.6 кВтч, която се зарежда от системата за рекуперация на излишната енергия при спиране.

Зад пътническото пространство е разположен 1.5-литров четирицилиндров бензинов двигател, използващ система за принудително пълнене с турбокомпресор, който задвижва задните колела. Предавателната кутия е с двоен съединител.

Концепцията има дължина от 3991 мм, широчина 1865 мм и височина 1100 мм. Колесната база на колата е 2375 мм.
 
"'Miray” на корейски език означава „бъдеще”. Tози концептуален модел цели да заздрави връзката между водача и автомобила и дава свеж поглед към евентуалното бъдеще на спортните автомобили," казва Уейн Бранън, президент и управляващ директор на Chevrolet Europe.

"Много от използваните при задвижващата система на този концептуален модел елементи са продължение на нашите серийни системи. Miray демонстрира потенциала за намаляване на размерите и разширяване на възможностите на съвременните технологии на задвижване", допълва той.

Отличаващият се с компактна и открита каросерия като тази на Monza SS от 1963 година, както и лек и целеустремен характер като този на Corvair Super Spyder от 1962 година, концептуалният модел Miray прави впечатление с изключителната аеродинамика на външните си форми, наподобяващи тези на съвременните реактивни изтребители.

Оформлението на предната и задната броня събуждат спомена за класическите версии на Chevrolet Corvette и подчертават спортния дух на концептуалната студия. Разположените в ъглите на каросерията карбонови спойлери спомагат за повишаване на прилепящата аеродинамична сила и подобряване на обтичането на Miray от насрещния въздушен поток.

Клиновидната странична част на каросерията на студията е изработена от усилени с въглеродни влакна композитни материали (CFRP). Вертикално отварящите се в стил болидите от льо Ман врати допълват и подчертават динамичния характер на Miray.

Светлините в задната част на концептуалния модел са разположени под опашната повърхност и правят впечатление с характерното за марката Chevrolet оформление със сдвоени елементи. Спортните 20-цолови предни и 21-цолови задни колела на Miray са изработени от комбинация от алуминий и въглероден композит.

Вътрешното пространство на концептуалния Miray се отличава с комбинация от четкан алуминий, естествена кожа, бяла текстилна материя и повърхности от „течен метал”. Арматурното табло е в стил „двоен кокпит”, черпещо вдъхновение от формите на емблематичния Chevrolet Corvette, а необходимата на водача информация се прожектира на повърхността на арматурното табло.

Тапицериите на седалките и опорите за глава са свързани чрез олекотена карбонова конструкция и са монтирани на единична алуминиева шина. Зоната на облегалките за глава следва външните форми, формирайки едно цяло със система за отопление на врата, повишаваща комфорта при движение с отворен покрив.

Друг интересен детайл е централноразположеният стартов бутон. Когато той бъде натиснат, от кормилната колона подобно на фанара на изтребител излиза сгъваемия прожекционен блок и информацията започва да се "прожектира интерактивно" на бялата повърхност отпред.

Сгъваемите камери за движение на заден ход, заменящи традиционните огледала за обратно виждане се разгъват с електрически механизъм от страничните прозорци. При управление на автомобила в градски условия, насочената напред видеокамера за следене на движението работи съвместно със системата GPS, съпоставяйки в реално време видеокартината и данните от спътниковата навигация.

Засега не се говори за серийно производство на Chevrolet Miray.

0 от 500