IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ще видим Chevrolet Miray във Франкфурт

Хибридната машина цели да заздрави връзката между водача и автомобила.

Ще видим Chevrolet Miray във Франкфурт

На представящото автомобилно изложение във Франкфурт ще се състои европейската премиера на студията Chevrolet Miray.

Показаният за първи път пред публика на тазгодишното автомобилно изложение в Сеул концептуален Chevrolet Miray се задвижва от два свързани с предните колела електромотора с мощност 20 к.с., черпещи енергия от литиево-йонна акумулаторна батерия с капацитет 1.6 кВтч, която се зарежда от системата за рекуперация на излишната енергия при спиране.

Зад пътническото пространство е разположен 1.5-литров четирицилиндров бензинов двигател, използващ система за принудително пълнене с турбокомпресор, който задвижва задните колела. Предавателната кутия е с двоен съединител.

Концепцията има дължина от 3991 мм, широчина 1865 мм и височина 1100 мм. Колесната база на колата е 2375 мм.
 
"'Miray” на корейски език означава „бъдеще”. Tози концептуален модел цели да заздрави връзката между водача и автомобила и дава свеж поглед към евентуалното бъдеще на спортните автомобили," казва Уейн Бранън, президент и управляващ директор на Chevrolet Europe.

"Много от използваните при задвижващата система на този концептуален модел елементи са продължение на нашите серийни системи. Miray демонстрира потенциала за намаляване на размерите и разширяване на възможностите на съвременните технологии на задвижване", допълва той.

Отличаващият се с компактна и открита каросерия като тази на Monza SS от 1963 година, както и лек и целеустремен характер като този на Corvair Super Spyder от 1962 година, концептуалният модел Miray прави впечатление с изключителната аеродинамика на външните си форми, наподобяващи тези на съвременните реактивни изтребители.

Оформлението на предната и задната броня събуждат спомена за класическите версии на Chevrolet Corvette и подчертават спортния дух на концептуалната студия. Разположените в ъглите на каросерията карбонови спойлери спомагат за повишаване на прилепящата аеродинамична сила и подобряване на обтичането на Miray от насрещния въздушен поток.

Клиновидната странична част на каросерията на студията е изработена от усилени с въглеродни влакна композитни материали (CFRP). Вертикално отварящите се в стил болидите от льо Ман врати допълват и подчертават динамичния характер на Miray.

Светлините в задната част на концептуалния модел са разположени под опашната повърхност и правят впечатление с характерното за марката Chevrolet оформление със сдвоени елементи. Спортните 20-цолови предни и 21-цолови задни колела на Miray са изработени от комбинация от алуминий и въглероден композит.

Вътрешното пространство на концептуалния Miray се отличава с комбинация от четкан алуминий, естествена кожа, бяла текстилна материя и повърхности от „течен метал”. Арматурното табло е в стил „двоен кокпит”, черпещо вдъхновение от формите на емблематичния Chevrolet Corvette, а необходимата на водача информация се прожектира на повърхността на арматурното табло.

Тапицериите на седалките и опорите за глава са свързани чрез олекотена карбонова конструкция и са монтирани на единична алуминиева шина. Зоната на облегалките за глава следва външните форми, формирайки едно цяло със система за отопление на врата, повишаваща комфорта при движение с отворен покрив.

Друг интересен детайл е централноразположеният стартов бутон. Когато той бъде натиснат, от кормилната колона подобно на фанара на изтребител излиза сгъваемия прожекционен блок и информацията започва да се "прожектира интерактивно" на бялата повърхност отпред.

Сгъваемите камери за движение на заден ход, заменящи традиционните огледала за обратно виждане се разгъват с електрически механизъм от страничните прозорци. При управление на автомобила в градски условия, насочената напред видеокамера за следене на движението работи съвместно със системата GPS, съпоставяйки в реално време видеокартината и данните от спътниковата навигация.

Засега не се говори за серийно производство на Chevrolet Miray.

0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    http://***.flickr.com/photos/djbigt/5533154697/in/photostream/ACC може да погледнеш и тук и сам ще се обедиш че има известни стилови прилики с въпросният концепт на Баварците ;)
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Първо, пише се совалка. С "о".Сам ли ще се сетиш от кравя на връзката или ще трябва да ти зареди ФЛАШ-а?http://***.bmw-i.com/en_ww/bmw-i8/За това ти говоря! Още като го видях и се сетих за него! И да, другото, за което не се сетих е СИТРОЕН и колегите много правилно са го казали.Няма как да го сравня с Е36, въпреки че съм фен на модела. Това е космическо, спрямо него, няма спор. Затова и написах, че сигурно ще е интересно за каране и не е проблем какъв е дизайна :)
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ACC ( преди 14 години )
    До Triforce -> Абе ти що за *** си бе? Какви прилики с кое ново БМВ? Я кажи кое е това БМВ да го видим и ние? Писна ми вече ... повече от година чета този сайт редовно, заедно с тъпите коментари на една сурия ***. Ако ще статия за СУВАЛКИ да има, отдолу пак ще се коментират и сравняват с БМВ Е36 и Нисан ГТР ... Ужас, що за ограничени индивиди драскат тук. -> Incompetenten ли си какъв ли си ... да та знам в разбирача и тебе, всички модели на Chevrolet били евтини. Евтин си ти ...
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    incompetent ( преди 14 години )
    G, ударих ти един плюс ;)
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Dude ( преди 14 години )
    Интересно ми е, мазда не са ли патентовали mirai като име?
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Blake ( преди 14 години )
    Едно към едно с Голф 8 :))))
  • #7
    5 rate up comment 0 rate down comment
    IT ( преди 14 години )
    Ммм даа....определено е някаква смесица от линийте на ситроена и стилът на БМВ-Визион :)))
  • #6
    7 rate up comment 2 rate down comment
    G ( преди 14 години )
    Eto zatova si izbral imeto nekompetenten. Ot takiva filosofi kato teb i tozi pod teb na 4ovek da mu se pridriska kato pro4ete nau4nite vi komentari. Ediniqt e bil v USA kato dishwasher, a drugiqt e slu6al prikazki ot rodnini 5 kolqno koito sa hodili otvad okeana predi 10g. i rasat nqkakvi prostotii. Takiva pradliovci kato vas ne trqbva da vi se dava tribuna,zastoto umirisvate foruma vseki pat kogato se vklu4ite.
  • #5
    2 rate up comment 5 rate down comment
    incompetent ( преди 14 години )
    На мене ми харесва всичко освен емблемата отпред. Не мога някак си да приема, че това е ChHevrolet като знам какви евтини *** са им почти всички модели. Да му бяха пльокнали Cadillac по-добре.
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Това вярно прилича на онзи уникалният Ситроен. АЗ пък в първият момент, като го видях колко е ниска и предницата и се сетих за новото БМВ. В крайна сметка - яко са крали. Е, то може би в днешно време няма как, но явно такива очебийни прилики не са на добре! Дано поне е интересно като машинка за каране, а дизайна ще го преживеем! :)