IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото поколение на „горещия” Swift

Suzuki представи серийната версия на „гореща” модификация на хечбека Swift, наречена Sport.

Новото поколение на „горещия” Swift
От фирмата съобщиха, че световната премиера на автомобила ще бъде следващия месец във Франкфурт. Дължината на тази версия е 3890 мм, (с 90 мм повече от сегашния модел), широчината му е 1695 мм, а височината 1510 мм.
 
 
Автомобилът има разстояние между осите от 2430 мм (с 50 мм повече от досегашния), като предната следа е разширена с 10 мм, а задната с 5 мм. 
 
„Горещият” хечбек е с бензинов атмосферен двигател с обем 1.6 литра. Според представител на фирмата, този двигател е бил разработен специално за модификация Sport. Мощността му е 136 к.с. (при 6 900 об/мин), а максималният въртящ момент е 160Nm, при 4 400 об/мин.
 
Засега от фирмата не дават динамичните характеристики на Suzuki Swift Sport, като това ще стане след тестове и измервания, които предстоят.
 
Спортният хечбек е с механична скоростна кутия с 6 степени, има изцяло ново окачване, както отпред, така и отзад.
 
Още в стандартното оборудване на Suzuki Swift Sport има седем въздушни възглавници, въздушни завеси и система за контрол на стабилността. Да напомним, че досега актуалното поколение на „горещия” Swift е също с бензинов двигател с обем 1.6 литра, но мощността му е 125 к.с.
0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 1 rate down comment
    КБ ( преди 12 години )
    @mun_cho, от цялата работа разбрахме, че цените са едни и същи. Аз твърдя това отдавна, но на някои хора в тоя сайт не им увира главата. Вадиш парите, отиваш в шоурума, избираш кола с екстри, които ти харесват, пробваш как върви ( да не би случайно да имаш пломби, които могат да паднат) и като ти харесва, купуваш. Аз нямах зор да сменям старата си Фиеста, но през 2009 година правих тест драйв на новата и ми хареса доста повече. А за волана може и да греша, но гледах каталога на Сузуки ( не знам, дали не бе за стария модел), в който се казва, че воланът се регулира по височина, а при екстрите също пише така регулиращ се по височина волан). Ами човек, така не се продава кола. Само погледни сайта на Миркат. Абсолютно нищо не може да разбереш. На едно място пише, че S&S е опция, на друго дават GLX с такава система с намаление. Това или са модели на склад или цари някаква неразбория при вносителя. Ако тръгнеш да разглеждаш Корса, Поло или кой да е друг конглокент, голяма разлика в цените няма да има. А оборудването трудно се сравнява по простата причина, че една марка предлага нещо, което го няма при конглокента и обратно. Затова преценяваш, с какво би се примирил и коя екстра не би искал да изпуснеш. Ето, мен ми липсва подгряващ волан, който не се предлага при Фиеста, но при Корса да. Обаче при Корса няма безключов достъп, както при Сузуки и Форд. Аз лично държа много на това, автомобилът ми да е пригоден за тежка зима с много лед и ниски температури, защото със старата кола съм губил и по половин час на място, докато се изчисти предното стъкло от дебел лед. Не знам как би се справило това Сузуки с нашата зима, която при нас е повече лед и студ, отколкото сняг. Когато взех предната кола си казах, че следващата може да няма кой знае какви екстри, но задължително ще има подгряващо предно стъкло и ел.огледала. Сега ел.огледала предлагат всички, но явно на малко им пука за това, че ледът трудно пада зимата. Можех и без останалите екстри, но когато човек вземе ценовата листа, почва да си прави разни сметки, какво би добавил към базовата цена. Наистина, липсата на подгряващо стъкло може да ме откаже от даден модел. Поне за себе си така съм преценил. Хубаво е да имаш и старт-стоп система, но това въобще не е задължително, освен ако не караш постоянно в пиковите часове. Аз рядко карам сутрин в 8 или следобед в 17, защото работата ми е такава, че се движа или много рано сутрин или по обяд и късно вечер и то главно по околовръстен път, където като пусна темпомата на 60, минавам почти цялото разстояние от 14 км. Сузуки предлага и ел.шибедах, но след като човек има климатик и странични прозорци, кога ще го ползва? То не е като едно време, дето беше голяма работа да караш Вартбург делукс с шибедах. Наистина, това Сузуки ми харесва, но ако се бях спрял на тая кола, трябваше да се примиря с нещата, които казах. За други няма да важат същите изисквания, които имам аз и биха избрали Swift, без да се замислят. Още повече, че тая кола изглежда много добре на пътя, върви добре и вероятно може да ти достави и кеф в някой проход. Обаче само 165 км/ч максимална скорост. Не, че карам с толкова, но това показва, колко е мощен двигателя при високи скорости. Сигурно, тия 136 к.с, са друга бира и нямат нищо общо с 94-те, които коментираме, но и цената ще е друга. И за последно пояснявам, че изписах толкова много хартия, защото във втория коментар се спомена, че това е колата с най-добро съотношение цена/качества, а аз не съм съгласен с това. Всеки човек има изисквания и за него е възможно друг модел да е с най-добро съотношение цена/качества ( не качество). За мен е Фиеста, за други Swift, за трети i20 или Corsa, за четвърти Logan.
  • #21
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Смешно е тва бе.
  • #20
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Ха ха ха ХИ ( преди 12 години )
    Нека го сравнят с Клио бе..!200 кончета...е рендака.Нито Форд ни Опели ни Полота или Пуловери..клиото мачка наред.Както и Меган Рс в класа си.
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    @KB Единствените екстри от тези на форда, които суифта няма са: отопляемо стъкло и автоматични чистачки - но пък за това имаш безключово запалване и S&S система (което според мен е по-голяма далавера)Нo то се е видяло че ти си купил вече форда и няма как да признаеш че не е най-беликата кола на планетата. Аз бях написал 2 изречения за сузуки-то в началото а ти почна да го сравняваш с тоя форд ис да пишеш романи. Май нещо ти е неудобно отвътре на теб.
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    mun_cho ( преди 12 години )
    @BT: момче ти ме измъчи направо! В стандартното оборудване Свифта GLX има: ЕСП, Тракшън контрол, климатроник, 7 аирбаг-а, мисля че и BT-a е стандартен въпреки че не са го дали на сайта. Волана се регулира в 4 посоки - пробвал съм го сам. - Тия работи на фиестата се са допълнителни екстри. Само няма отопляемо предно стъкло. - тука си прав. Също така дилърите правят малко допълнителна отстъпка от дадените цени. т.е. крайната цена със всичко ти излиза около 26000.
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    куха бъчва ( преди 12 години )
    Лека нощ на всички. Сузуки Суифт е чудесна кола. Не се бъзикам, харесва ми. Тая новата още повече с тия 136 кончета.
  • #16
    0 rate up comment 2 rate down comment
    КБ ( преди 12 години )
    А за DEKRA, може да посетите тоя линк и да разгледате. Още на първа страница виждате, кой е най-добрият автомобил в малкия клас до 50 000 км. После може да разгледате по-подробно статистиките и заключенията за миналата година. http://***.maengelreport.com/index.php?id=6
  • #15
    0 rate up comment 1 rate down comment
    КБ ( преди 12 години )
    @mun_cho, говоря за моята кола, която е поръчкова и струва около 26000, толкова, колкото най-добре оборудваната версия на Сузуки, но без лак металик и с всички неща, които отбелязах по-долу. Ако му шибнеш на това Сузуки един BT , металик и евентуално аларма, цената скача доста над моята, която дори е с екстри, които не се предлагат при сузуки и срещу пари.
  • #14
    0 rate up comment 2 rate down comment
    КБ ( преди 12 години )
    Малко корекция. Прегледах и каталогът на Сузуки. Блутуутът е срещу доплащане, воланът се регулира само на височина, няма отопляемо челно стъкло ( за БГ е абсолютно необходимо), фаровете все пак са автоматични, но неясно точно какъв тип, при някои версии имаме старт-стоп система и ел.люк, за аларма нищо не се споменава, а тя е задължителна при лизинг, металикът също се доплаща ( 500 лева) и така нататък. Общо взето, противоречива и непълна информация. Но като тегля чертата, Fiesta има ценово предимство и то голямо, а липсите на някои системи, могат да се компенсират единствено от старт-стоп системата ( според каталога не е серийна, но все пак се предлага при някои модели) или електрическият люк ( Странна политика на Сузуки. Шибедахът е заменен със старт-стоп система). Получава се така, че за едни и същи пари получаваш различни неща старт-стоп или ел.люк при Сузуки, срещу блутуут, гласови команди на радио, CD, климатик и телефон, регулиращ се по дълбочина волан, лумбална опора за седалките, прожекторни фарове, отопляемо челно стъкло, автоматично затъмнявано огледало, автоматични чистачки, кожен волан, лак металик... при Фиеста. И аз като дръпна чертата виждам, че заради една старт-стоп система или един шибедах, трябва да загубя гореизброените екстри, включително боята металик. Има обаче лъч надежда. Долу вдясно на сайта на Сузуки се мъдри един бутон - оферта. Знае ли човек, може да дават и по-големи отстъпки така, че да се изравнят цените с тия на Фиеста и дори да станат по-ниски. Който е цъкал там, да казва. Дават ли още отстъпки или трябва да се задоволяваме с отстъпките, оповестени на сайта им?
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Щом твърдиш че фиеста-та е толкова добра в статистиките на DEKRA и TUV дай линковете където си го видял това. Тук май леко си измисляш.