IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW държи първото място

През юли 2011 г., BMW запазва лидерските си позиции в премиум сегмента.

BMW държи първото място
По цял свят производителят на луксозни автомобили е реализирал през юли 108 761 автомобила, съобщава изданието Automotive News. Този резултат превишава постигнатия през същия месец на миналата година със 7.1%.
 
 
 
На второ място, както и през юни, е Audi с продадени малко над 106 хиляди автомобили (+16% в сравнение с юли 2010).
 
Mercedes-Benz е продал по света през юли 100 453 автомобила и също отбелязва ръст в сравнение с юли 2010 (+2,7%).
 
За седемте месеца на тази година, най-продаваната марка в премиум сегмента също е BMW, със 798 634 продадени коли (+16,2 %).
 
Следва Audi (със 759 хиляди продадени коли и ръст от 17,4%), а трети е Mercedes-Benz (710 945 продадени автомобила).
0 от 500
  • #21
    5 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Мисли си каквото искаш, но фактите са съвсем различни. 4х4 е главно за нивата или в някакви псевдоварианти за пистата ( Пример - Ferrari FF, но то се движи само със задно и в тежки моменти се намесва предното, колкото да предпази некадърните милионерчета от претрепване). Ама като си ербап, дай пример, колко от шампионатите по пистите ползват автомобили 4х4. 4х4 се ползва на нивата от WRC и IRC, но те са задължени да го правят дори на асфалт. Ауди имат един сериозен недостатък проектирани са като автомобили с предно предаване и от това следват всички лоши неща, като недозавиване, характерни за автомобили с предно предаване. Дори разпределението на мощността е главно към предните колела, а не както при останалите конглокенти със задно. И сега ми кажи, защо е така? Нали предното не ставало за спорт? Не става, защото некадърните инженери в някои фирми си чоплят ноктите и бъркат в носовете, вместо да седнат да измислят нещо наистина стойностно, както инженерите на Форд с техния RS :)
  • #20
    2 rate up comment 8 rate down comment
    БМФ ( преди 14 години )
    Що ли питанките и бъчварите не си гледат прокисналото зеле и кльопналите уши, ами дрънкат врели - некипели за недозавивания,презавивания и секви завивания - в замотаните им главици!!?Най-добрите ЦЕЛОГОДИШНИ коли за спорт са S RS-те на Ауди!!Това е - ФАКТ!!
  • #19
    9 rate up comment 2 rate down comment
    До бъчваря ( преди 14 години )
    Пич, не им обяснявай на пуберите какво е занасяне и какво недозавиване...Те докато не се размажат челно в някое дърво точно заради недозавиване, няма да мирясат. А да сравняваш Ауди с AMG е смешно! Първото си е пръчка отвсякъде, а второто е точно, ама точно определение за ПРЕМИУМ!
  • #18
    15 rate up comment 3 rate down comment
    ??? ( преди 14 години )
    Ауди си е селската мечта ! Хем си премиум в Студентски Град хем си ходиш на село по нивата и между говедата ! Няма такова качество !
  • #17
    10 rate up comment 3 rate down comment
    "??? ( преди 14 години )
    Явно хората , които пишат тук са си тотални неможачи ! По никакъв начин 4х4 задвижване не може да помогне на писта и никога най-бързите пистови коли не са били 4х4 !!! Ауди с Турбо двигател едвам успява да се класира между атмосферките ! Просто пълен цирк ! Ауди-то явно ще дойде премиум автомобила за селските калдъръми на *** .
  • #16
    13 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    В жестока заблуда си. Тия системи за стабилност ядат гуми така, че не е сигурно кой ще е прецакания. Задница се овладява лесно от опитни водачи, но недозавиването е истинският проблем. Тръгнеш ли на мокро, никой не може да те спре, ако срещу теб идва автомобил. А и май не си прочел или разбрал целия ми преден пост. казах, че в реалността се ползват и помощни системи. Изключването им е опция и никой нормален човек не би го направил на пътя. Така, че за мен изборите са два - BMW M5 и Mercedes AMG
  • #15
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    То хубаво на пистата ама реалния живот не е писта. Тука ако ти се размине на първия завой като влезеш в насрещното, на следващия ще си вече минало. А Аудито е като залепено на асвалта, няма никакво недозавиване гледай добре и слушай коментарите. Ако не разбираш нищо да ти го кажа направо в теста победител е Аудито.
  • #14
    11 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    За клипчетата бих казал, че BMW и Mercedes се държат перфектно на пистата. Това са спортни автомобили с над 500 к.с. и при тях е важно удоволствието. А какво по-голямо удоволствие от това, да владееш колата при дрифт? Не видях дрифт с Ауди, защото то просто или ще недозавие или ще тръгне странично към външната част на завоя. Все пак, тия клипове са правени без систени за стабилизация така, че при нормално каране нещата са по-различни.
  • #13
    11 rate up comment 2 rate down comment
    проглокоско синче ( преди 14 години )
    Някой помни ли в началото какво разказваха очевидците за катастрофата на бул.България? Че БМВ-то карало бавно в дясната лента а другия с Аудито карал с бясна скорост и блъснал БМВ-то и така помляли пешеходците. В крайна сметка експертизата показа, че БМВ-то е било в крайна лява лента състезавал се е с Аудито, само че БМВ-то поднесло и се завъртяло и блъснало Аудито странично и от там станала касапницата. Май очевидците яко са искали да скрият истината и да прикрият вината на проглокорския син а?
  • #12
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    По-големи продажби НЕ Е РАВНО НА по-голямо качество! Много собственици на нови БМВ-та се опасяват от факта, че в момента всички части, които ще им се наложи да сложат след 3 години ще са китайски! Това хубаво ли е? Може още много да се пише по темата. Те и Тойота бяха номер 1 и вижте какво стана. Да си номер 1 в днешно време си е направо Божа работа!