IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW държи първото място

През юли 2011 г., BMW запазва лидерските си позиции в премиум сегмента.

BMW държи първото място
По цял свят производителят на луксозни автомобили е реализирал през юли 108 761 автомобила, съобщава изданието Automotive News. Този резултат превишава постигнатия през същия месец на миналата година със 7.1%.
 
 
 
На второ място, както и през юни, е Audi с продадени малко над 106 хиляди автомобили (+16% в сравнение с юли 2010).
 
Mercedes-Benz е продал по света през юли 100 453 автомобила и също отбелязва ръст в сравнение с юли 2010 (+2,7%).
 
За седемте месеца на тази година, най-продаваната марка в премиум сегмента също е BMW, със 798 634 продадени коли (+16,2 %).
 
Следва Audi (със 759 хиляди продадени коли и ръст от 17,4%), а трети е Mercedes-Benz (710 945 продадени автомобила).
0 от 500
  • #31
    3 rate up comment 5 rate down comment
    До бъчваря ( преди 14 години )
    Странно ми е как плюете по АУДИ, че е ставали за писта. Алоооо, някой да е казвал, че са конструирани за писта?? Големи състезатели се извадихте всички. Фокус РС дето е като дялкан с тесла и пластмасите му струват по-малко от болтовете за джантите на АУДИ, БМВ и МЕРЦЕДЕС, ми го хвалите, че ставал за писта. Ама какво се учудвам, то като нямате пари за А8, карайте си РС-ките на "Дракон" и се радвайте.
  • #30
    4 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Quatro няма нищо общо със сегашните Аудита. Едновремешното Qutro бе автомобил легенда, но то бе точно 4х4, сложено в почти квадратна кутийка. Сега да си видял квадратно Ауди :) Да, мислят да го възраждат, но като го възродят, тогава да се обадят.
  • #29
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Карам е60 530д - недей да ми казваш какво е премиум кола. Имал съм А6 преди - определено няма да си купя отново кола с предно. Не съм карал Куатро но чувам че и до недозавива.
  • #28
    0 rate up comment 5 rate down comment
    До анонимен ( преди 14 години )
    Ти май никога не си карал премиум кола. На задно задвижване се кефят само тъпите американци и кварталните *** с Е30 и Е36. Смешно е 5-метрова лимузина да си занася задницата по завоите. В премиум колите се набляга на лукс, стабилност, комфорт и мощ на правите отсечки. Ако искаш да избиваш комплекси, дрифтирайки по завоите и застрашавайки живота на други, си купи Мустанг и си вярвай, че разбираш от коли. Смепно е и да сравняваш Ауди със Сеат. А Куатрото е всепризнато от по-разбиращи от теб.
  • #27
    7 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    @За празната бъчва, тия автомобили, които изброи, са проектирани като автомобили със задно. Предното е помощно, с изключение на Lamborgini. нямам нищо против 4х4 предаване, но нека е направено кадърно, както при Lamborgini и останалите автомобили, които си посочил. Обаче, да ми сравняваш Ауди, което е направено на основата на платформа с предното задвижване с долуспоменатите автомобили, някак си не върви. Погледни последния тест на АБ с S3, където Ауди дава някакви добри обиколки, но само няколко. После електрониката, дето трябва да озапти Аудито в завоите, изяда гумите. А сам се сещаш, какво става след това. И BMW M1 и Focus RS са пред него. Няма такова животно 4х4 да се ползва само 2-3 обиколки. И това е заради калпавата електроника на Ауди и Фолксваген. Вместо инженерите да седнат и сериозно да помислят какво да правят, те приемат най-евтиния вариант, който се вижда до какво води невъзможност това Ауди да се кара продължително време. Това е истината. Колкото и да е хубаво, електрониката да симулира истински самоблокиращ диференциал, това не е спортно и не може да замени истинските, механични решения, като тия във Focus. За ежедневието, да, Ауди става, но за писта не!
  • #26
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ауди много ме кефят как правят интериор и донякъде екстериор но никога няма да станат сериозна премиум марка със предното задвижване което имат или куатрото което пак преобладава на предния мост, защото в крайна сметка като караш осещането на аудито е същото като на някакъв мизерен сеат, фиат, рено и т.н. Когато давам толкова пари за премиум кола искам да завива като премиум кола а не само да излглежда такава. Хора които никога не са карали задно не биха разбрали (и не говоря за лада :)
  • #25
    4 rate up comment 4 rate down comment
    За празната бъчва ( преди 14 години )
    4 Х 4:NISSAN GT-R;LAMBORGHINI GALLARDO, AVENTADOR;FERRARI FF;PORSCHE 911 TURBO,PANAMERA TURBO и т.н. и т.н.ПП Ако посочиш някое "задно" бмв-нце или амг-це да им се опре на горните, обади се!
  • #24
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Статистиката показва ( преди 14 години )
    ...че много скоро БМВ ще дишат праха на Ауди и по продажбите.Факт!!ПП Тогава пак може да си лаете за задното, ама керванът все ще си върви...))
  • #23
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Абе статистиката ви казва че най-добрата марка в световен мащаб е БМВ. Точка - не е Ауди. Вашите предпочитания са ясни не можете да си купите БМВ затова не ви и харесва.
  • #22
    4 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Не ме разбирайте погрешно. Харесвам Ауди, но мисля, че в случая бих заложил на Мерцедес заради звука и на БМВ заради качествата :)