IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW държи първото място

През юли 2011 г., BMW запазва лидерските си позиции в премиум сегмента.

BMW държи първото място
По цял свят производителят на луксозни автомобили е реализирал през юли 108 761 автомобила, съобщава изданието Automotive News. Този резултат превишава постигнатия през същия месец на миналата година със 7.1%.
 
 
 
На второ място, както и през юни, е Audi с продадени малко над 106 хиляди автомобили (+16% в сравнение с юли 2010).
 
Mercedes-Benz е продал по света през юли 100 453 автомобила и също отбелязва ръст в сравнение с юли 2010 (+2,7%).
 
За седемте месеца на тази година, най-продаваната марка в премиум сегмента също е BMW, със 798 634 продадени коли (+16,2 %).
 
Следва Audi (със 759 хиляди продадени коли и ръст от 17,4%), а трети е Mercedes-Benz (710 945 продадени автомобила).
0 от 500
  • #61
    4 rate up comment 3 rate down comment
    incompetent ( преди 14 години )
    До тези, които плюят BMW на дъжд и сняг: Карали ли сте BMW произведено след 2000г. на сняг или дъжд с прилични гуми? Аз имам двa броя, които вървят страхотно и е адски кеф зимата с тях, дори да съм сам в колата без никакъв багаж отзад. Както винаги казвам, когато се повдигне темата, на задното предимсвтото му в такива условия е, че може да се кара на два режима: (1) нормално, (2) с удоволствие. Има едно копче, наречено DSC, което като го задържиш 2-3 секунди, сменя от (1) на (2). Audi нямат.
  • #60
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Към тая статия трябва да се допълни, че Ауди реализарат бройките си повече с клонинги на Голф (А3), докато Мерц и БМВ продават повече в най-високите сегменти премиум автомобили проектирани като премиум автомобили. Коли без компромиси!
  • #59
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Vindex ( преди 14 години )
    С уговорката, ако имах парите :D:D:D Ако не, то някое quattro ;)
  • #58
    3 rate up comment 0 rate down comment
    VIndex ( преди 14 години )
    Аз предлагам да не се караме, защото няма смисъл. Ако нямаше толкова голяма конглокенция между производителите нито АУДИ, нито БМВ, нито МЕРЦЕДЕС, нито който и да било друг, щеше да се развива. Всяка марка допринася с нещо за прогреса, всяка марка си има фенове, но нека запазим добрия тон и не следваме примера на "хаха" и други фенове на БМВ, които си мислят, че само баварците знаят да правят коли със задно. Да, фен съм на немските коли, но ако трябва да си купя кола със задно ще е Астън, не БМВ.
  • #57
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До До ( преди 14 години )
    Интериорът на Субару не е толкова лош. Най-важното е че след 5-6 години изглежда като нов, а не е износен като при ВАГ. А ти явно си дърводелец и затова периодично си рекламираш инструментите.
  • #56
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До... ( преди 14 години )
    1. Дърваруфена: Крайно време е да се забрани на субару да ползват тесли, брадви, рендета и др. дърводелски инструменти при направата на колите си - особено интериора им. Като отявлен фен - съдействай за това! 2. Бъчваря - ми 100% е дървен ШОП - хората му пишат за новостите при 4х4 и quatro-то, филмчета му пускат а тоя се е запецнал от типа "те такову животну нема"!Толкова от мен.
  • #55
    3 rate up comment 4 rate down comment
    VIndex до хаха ( преди 14 години )
    Абе ти в ред ли си???? Говориш като 13 годишен пикльо, дето само на Е36 се е качвал досега. Ама Хондите и Голфовете ви оставят в точка на светофарите, а вие пилите гуми и не може да отлпепите 10 секунди до 100 км/ч. А ако говорим за нови коли, то не виждам никакъв кеф да имам 5-метрова лимузина, която върти на едно място, а зимата да слагам веригите, за да отида до хипермаркета. Ти сигурно зимата с метро движиш, че иначе великото задно ще вземе да си остане пред панелката и ще трябва да млъкнеш.
  • #54
    0 rate up comment 4 rate down comment
    xaxa ( преди 14 години )
    eto tova mislq che e dostatuchno kato otgovor
  • #53
    2 rate up comment 3 rate down comment
    xaxa ( преди 14 години )
    Abe hora kolite vinagi sa bile 2 BMW I Mercedes kakto kaza vinagi audito shte se otilichava mn qsno vse pak e s predno kak nqma ta ima li po gadno neshto ot tova tolkova sa zle tezi audita che zabelejete che na pochti vsichki "sportni audita" im slagat quattro kvo e tva e da nqma da karam djip che mi trqbva tova kekavo quattro 4x4to s nai mn zagubi tq kolkoto zagubena kola e audi to oshte tolkova q gubi tova quattro ima edno edinstveno krasivo audi koeto suchetava vsichko koeto trqbva i to e s8
  • #52
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Субаруфен ( преди 14 години )
    Ако някога си купиш Субару ще разбереш какво значи да си стабилен в завоите, направо да си залепнал за пътя. И това се постига с по-малко електроника, по-малко пари и изключителна надеждност. А иначе не мисля че Субару е премиум марка, но Инфинити и Лексус са. Обаче тук няколко Мурука (Мунчовци) с 15-годишни Аудита в главата (даже още не са си ги купили) казват друго.