IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW държи първото място

През юли 2011 г., BMW запазва лидерските си позиции в премиум сегмента.

BMW държи първото място
По цял свят производителят на луксозни автомобили е реализирал през юли 108 761 автомобила, съобщава изданието Automotive News. Този резултат превишава постигнатия през същия месец на миналата година със 7.1%.
 
 
 
На второ място, както и през юни, е Audi с продадени малко над 106 хиляди автомобили (+16% в сравнение с юли 2010).
 
Mercedes-Benz е продал по света през юли 100 453 автомобила и също отбелязва ръст в сравнение с юли 2010 (+2,7%).
 
За седемте месеца на тази година, най-продаваната марка в премиум сегмента също е BMW, със 798 634 продадени коли (+16,2 %).
 
Следва Audi (със 759 хиляди продадени коли и ръст от 17,4%), а трети е Mercedes-Benz (710 945 продадени автомобила).
0 от 500
  • #51
    1 rate up comment 0 rate down comment
    до хаха ( преди 14 години )
    изместват Мерцедес в много класации и статистики , а дори тази е образец. Още по-малко ,че бройка от 2000 е доста малка , което значи ,че са почти на едно ниво със "СВЕТОВНИЯ ГИГАНТ" по твои думи ;)
  • #50
    4 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Колкото и глупости да пишеш, Ауди просто не стават :P Виж разпределението на масите и тогава пиши, как била разпределена мощността. Няма да те обиждам, защото е поднивото ми. Но ти не можеш да схванеш, че тоя автомобил е проектиран като автомобил с предно предаване и едно задно задвижване не променя по никакъв начин нещата.
  • #49
    5 rate up comment 1 rate down comment
    до хаха ( преди 14 години )
    не виждам какво лошо има и в старите Аудита. Напротив , точно те показват ,че и преди марката е била на ниво и още оттогава се слави ,като "желязна" със своето качество ,издържливост и комфрот и най-вече здравина. Коли ,които са произведени 89 ,90 , 91 не се мръднали и до днес ,което говори само по себе си. Не можеш в никакъв случай да кажеш ,че колите им са грозни ,евтини или още по-малко смешни.Марката се е доказала и въпреки ,че е по-млада от един от "световните гиганти",както казваш ти се
  • #48
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Vindex ( преди 14 години )
    А тази злоба в някои коментари, я има само в България. Селяни били АУДИ, клоуни били...ама верно, какво е един немски инженер с 3 висши и 4 езика пред Бай *** от Долно Сусурлево, за който Е36 е спортен автомобил на века, а W124 трябва все още да е лимузината на повечето държавни глави, понеже новата А8-ца е само за парвенюта и новобогаташчета. НЕ, драги, по статистика най-голям процент собственици на БМВ са хора под 30 години с много пари и комплекси, на МЕРЦЕДЕС - 50+ годишни чичковци.
  • #47
    0 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Изместваш темата :) И аз да я поизместя малко. Радвай се, че Субару и сие ги няма в класациите, защото ако ги имаше, *** щяха веднага да сменят 20 годишните си Мерцедеси с 20 годишни Субарута. Да видим тогава, колко ще издържиш на бъзик. А ако някога си купя Субару, то това ще е заради боксерния мотор и за нищо друго.
  • #46
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До кухата бъчва... ( преди 14 години )
    ...дето не е и чувала, че откогато VW и в часност Ауди взеха Ламборгини, те станаха коли!Ами чети бе бъчво куха - стига ходи по *** свадби и превърта все една и съща задна тема.Тогава ще разбереш,че quattro системата още след 2007г.е ориентирана 60/40 в полза на ЗАДНАТА ос, ще поразбереш що е то активен диференциал и ролята му за завоите и т.н. А сега за учебно помагало - ето ти сравнителен тест между новото S4 - QUATTRO!! и актуалното 335 със ЗАДНО!- на завиване, змейка, спиране..:
  • #45
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Субаруфен ( преди 14 години )
    Кръстил някой нещо ПРЕМИУМ и се почнали едни класации. Не е истина. Искам пак да попитам това М. *** ли значи или Мурук? Май е *** ако се съди по коментарите му. Иначе е добре че Ауди, БМВ и Мерцедес имат история, иначе как ще си купиш 15-год. дарак Ауди А3, за да влезеш и ти в историята. Наистина е добре че ги няма Инфинити и Лексус в класацията, те са класи над изброените "ПРЕМИУМ" марки. А ако искате да не ви недозавива ПРЕМИУМ Аудито си купете Субару и спрете да дрънкате глупости!
  • #44
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Никът ми e Vindex ( преди 14 години )
    Не искам да се карам с никого, просто изразих несъгласието си да бъде обиждан един от най-големите концерни и една от най-уважаваните марки, понеже *** обичал да занася задница, а пульо още мисли W124 за гъзарска кола. Както вече казах, аз уважавам БМВ и МЕРЦЕДЕС, но смятам, че АУДИ направиха нещо, което никой друг не успя - за по-малко от 20 години стана 2-ри в луксозния сегмент и е поредният немски боец, който помага на БМВ и МЕРЦЕДЕС срещу японската атака :)
  • #43
    0 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Ей, понеже спорите, кой селянин и кой *** какви коли си купуват, се сетих за една гледка от оня ден. *** сватба. Десетки коли и на тротоара наредени един до друг поне 10 Mерцедеса на по 10-20 години (явно зависи от йерархията) + още толкова разпръснати и между други марки, незнайно как попаднали там. За жалост, не обърнах внимание на регистрациите, но не бяха от града ми. Нашите *** тук карат главно BMW и Ауди. Тук-таме и някой заможен с Крайслер. Та такава е картинката в моя град.
  • #42
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Брей големи граждани и "естети" имало тук. "Който си купува Ауди е селянин", евалата, като отидеш у европата си пази мускалчетата, че доста често се среща тази марка. Няма кво да им гледаш на градовете, град като град, а щом карат и ауди значи за нищо не стават. Стой си тук:))) у ващо село никой не е селянин, нали нямат пари за ауди.