От най-малко място за да завие на 360 градуса има нужда Toyota iQ, най-много изисква Fiat Scudo. От теста на ADAC излиза, че не всички малки автомобили се нуждаят от по-малко място за да завият в сравнение с по-големите. При теста е бил измерен външния кръг, описан от най-външния габарит на каросерията.
Резултатът зависи от много фактори, от следата на автомобила, от междуосието, от геометрията на колелата и максималният ъгъл на завиване на предните колела. Предимство имат автомобилите с надлъжно разположен двигател. Комбинацията от тези фактори е причина автомобили от различен клас да имат близък диаметър на завиване.
Например Škoda Yeti, Mercedes-Benz SLK, E Cabrio и SL завиват с диаметър от 10.45 до 10.95, т.е. с разлика в рамките на 50 см. Най-големите разбираемо се нуждаят от най-много място за да завият. Fiat Scudo има нужда от 13,08 м, но Volvo XC90 и Mercedes-Benz R също са близо до 13-те метра.
И един парадокс, мини роудстера Renault Wind има нужда от повече пространство за да завие на 360 градуса от разположения четири сегмента над него Mercedes-Benz SL.