IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Cadillac CTS-V с мощност 1000 к.с.

Американското тунингово ателие Hennessey Performance Engineering представи проект на купето Cadillac CTS-V.

Cadillac CTS-V с мощност 1000 к.с.
Интересното в него е, че мощността на модела ще бъде 1000 к.с. и той ще бъде произведен в серия от 12 броя. Всеки купувач ще получи еднодневен курс за обучение за управление на супер мощният автомобил.
 
 
Колата е със задно предаване, трансмисията ще бъде по избор механична или автоматична. Двигателят е с обем 7.0 литра и 8 цилиндъра, като ще има и две турбини. Максималният въртящ момент ще е 1286 Nm.
 
 
Ускорението на този Cadillac от място до 100 км/час ще бъде за 3.5 секунди. Максималната му скорост ще достига 368 км/час.
 
Колата ще има агресивен body kit с разширени арки над колелата и нови брони. Окачването е от Magnetic Ride Control, джантите са с размер 20 цола с гуми 275/30 отпред и 345/30 отзад. Спирачните механизми ще бъдат нови значително по-мощни, с размер на дисковете 383 мм.
 
0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ЧалъмбЪ ( преди 14 години )
    Предполагам, си има електронни ангели хранители така, че няма страшно. Който кара 1000 к.с. знае, че кара 1000 к.с. Нашето бизнесменче, с цъфнал ауспух, почна да говори против вазелина. Не го усещал така, че можело и без него. Де бакалъм
  • #13
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Аман от ЧАЛЪМБОСАНИ! ( преди 14 години )
    А долното селяндурче на електрониката разчита...альооо - досега няма открит електронен вибратор за чалъмбосани,дето само на задното разчитат - не знаеш ли!!?
  • #12
    11 rate up comment 3 rate down comment
    ЧалъмбЪ ( преди 14 години )
    Предполагам, си има електронни ангели хранители така, че няма страшно. Който кара 1000 к.с. знае, че кара 1000 к.с. Нашето бизнесменче, с цъфнал ауспух, почна да говори против вазелина. Не го усещал така, че можело и без него. Де бакалъм.
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Auto Maniac ( преди 14 години )
    13-та та бройка е моя. Изглежда много агресивен.
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    BB ( преди 14 години )
    To seriiniq model e zvqr, a za tozi tuka ne mi se misli napravo
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Аман Чалъмбъъаааа... ( преди 14 години )
    1000к.с. и задно на мокро и в по-засукани завои е все едно Инжилера-Джип да го чалъмбосъш без вазелин и разбира се без клизма!Горният вопъл ще да е от него...
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Сиктир Чалъмба ( преди 14 години )
    Вероятно няма къде да се навре преден задвижващ механизъм, или е прекалено сложно или скъпо и т.н.
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Пишман ЧАЛАМБЪ ( преди 14 години )
    След като прави 0-100 за 3.5с. едва ли му е нужно 4х4.Естествено колата е фрашкана с електроника, защото озаптяването на 1000 к.с. не е шега работа.Но при изключен тракшън сигурно е егати манията- ще оставя шевици от по 30 метра.:)))
  • #6
    9 rate up comment 2 rate down comment
    ЧалъмбЪ ( преди 14 години )
    С 345-ки отзад, няма как да няма сцепление. 4х4 би утежнило и без това тежкото купе със 7 литров мотор. Още малко маса отпред и недозавиването е готово. Дори Ферари едва сега, след 50 години, извадиха 4х4 и то само за да начешат крастата на някои. А и ми се струва, че това е автомобил за шоу, а не за състезание от светофар до светофар, където така и така, малко могат да му се опънат.
  • #5
    12 rate up comment 1 rate down comment
    М. ( преди 14 години )
    Бих карал такова 3.0 ТДИ :)))))) излгежда МНООГО добре.. а на мен не ми трябва да се гоня по светофарите :) пък тди то пак ще си върви прилично