IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Citroen DS5 – впечатляващ стил и нови технологии

Луксозното семейство на Citroen DS се увеличи. След като видяхме DS3 и DS4, пред нас е впечатляващият DS5.

Citroen DS5 – впечатляващ стил и нови технологии
Този автомобил е насочен към клиентите от бизнес групата. Моделът на Citroen има класа и стил и като преки конкуренти на пазара ще има Ford Mondeo, Opel Insignia, VW Passat, Renault Laguna и други модели от пренаселената средна класа.
 
 
Моделът на Citroen обаче има каросерия комбинираща предимствата на комби и на хечбек. Дължината й е 4520 мм, това е с около 200 мм по-малко от Mondeo. Според всички експерти, DS5 е автомобилът с най-впечатляващ стил и дизайн от всички представени досега DS модели.
 
 
Създаден е на базата на концепцията C-SportLounge, но малко необичайно, изглежда по-добре дори от нея. Интериорът на автомобила изглежда футуристично, нестандартни форми, интересни циферблати, цветен head-up дисплей, панорамен прозрачен покрив. Качеството на материалите и на изработката в интериора също впечатлява.
 
 
Седалките са запазили ергономичната си форма от концепцията. Макар DS5 да е по-компактен от Mondeo или Insignia, мястото в купето е предостатъчно. Пътниците на предните седалки имат много място и над главите, а отзад спокойно се разполагат трима възрастни.
 
 
Багажникът има обем от 465 литра, като този при BMW 3 Series Touring, например. Двигателите са няколко от най-добрите на групата PSA. Има хибридна версия HYbrid4 с дизелов двигател и електромотор, която ще се монтира и на Peugeot 3008 и при новия Peugeot 508 RXH.
 
При конвенционалните двигатели ще видим 2.0 HDi с мощност 163 к.с., но също и дизеловия 1.6 с мощност 109 к.с. Бензиновите версии ще предлагат агрегата с обем 1.6 и мощност 153 и 197 к.с.
 
Продажбите на Citroen DS5 ще започнат в Европа от началото на идната година. Цената все още не е потвърдена официално, но според предварителните очаквания ще започва от около 24 000 евро.
0 от 500
  • #23
    5 rate up comment 31 rate down comment
    W8 ( преди 14 години )
    както е казал сървина ако некоя машина има за емблемасо *** (рено) со борче (ситроев), со маца (пежо) бегай наделеч от тия!!!!няма как някой дето яде развалено сирене и пие прокиснало вино да прави нещо качественоняма как- природни закони !!!
  • #22
    11 rate up comment 1 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 14 години )
    bravo, citro! edni ot malkoto evropeiski koli, koito ne te ostavqt ravnodu6en...
  • #21
    4 rate up comment 2 rate down comment
    eddie ( преди 14 години )
    mn. dobre izglejda naistina, samo tiq lyskavi vejdi ciganeqt- po moe mnenie razbira se!
  • #20
    20 rate up comment 3 rate down comment
    triforce ( преди 14 години )
    W12 - от къде да почна?! Мишелин Energy Saver - 205/65/15 - никога повече гума, пестяща гориво. По магистралата в Германия щях да се пребия. По статистика - ГУМАТА Е СУПЕР! Да, ама не. Субаруфен ти го каза. Относно колата - Ситроен С5. Кара го мой приятел, на шефа му е, за 2-ри път по магистрала Тракия. Скорост 190 км/ч. Пука му се задна *** *** и той даже не разбира, докато не му светва нещо на таблото, че колата е със спукана задна гума. Последен модел С5, супер красив, много удобен, гори малко.
  • #19
    15 rate up comment 1 rate down comment
    triforce ( преди 14 години )
    Нямам си идея колко е качествено, но като дизайн и интериор направо кърти мивки! Може да си направя един тест драйв някой ден, да видим как е машинката :)
  • #18
    19 rate up comment 1 rate down comment
    :) ( преди 14 години )
    DS3, DS4, DS5 са ми в класацийте за покупка на една от тези модели... Ситроен са с най-безшумния дизел, и дизел ще си взема поради това поскъпване в България на горивата (Лукойл), много нисък разход на от 5,5л градско, а средно 4 и нещо... за какво си говорим!
  • #17
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Субаруфен ( преди 14 години )
    Ами W12 те фактите са че VW Golf е най-продаваната кола в класа си, ама е и най-счупената и най-дървената. Обаче като има толкова коне с капаци и си купуват Golf какво да направим. Добре че е дизайна на Citroen, та да може да се почувсташ комфортно в колата си. А пък ти си чети статистиката и си купувай кола по нея, щом ти е по-лесно. И аз преди 5 год. мислех че Citroen е ненадежден, ама като си купих VW Citroen-a ми се видя приказка.
  • #16
    40 rate up comment 1 rate down comment
    до W12 ( преди 14 години )
    Преди 4 години си купих нов Ситроен, и сега за твоя изненада бих си купил отново.(защо не DS). Пък ти си живей със твоите убейдения.
  • #15
    25 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Е какво толкова се чудите един Ситроен винаги е бил с футористичен дизайн ,причудливи решения в интериора! И винаги ме е радвало ,че не се подчиняват на догмите за автомобила среден клас в типичния триобемен седан. Напоследък бяха изневерили на традицията и бяха слжили багажник, но пак визията беше различна! Та така и не забравяйте ,че това е технологичната френска марка която винаги се е славила с иновациите си!
  • #14
    4 rate up comment 28 rate down comment
    W12 ( преди 14 години )
    c4. когато фактите говорят и *** като теб мълчат !!!дай ми един положителен факт или показател за ситроен от някъде -надеждност, продажби и т.н