IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW пуска и дизелов двигател с три турбини

BMW ще разшири модификациите на обновения X6, като вече ще има и нова версия с името X6 xDrive50d.

BMW пуска и дизелов двигател с три турбини
Тя ще излезе на пазара през март следващата година. Тази модификация ще има дизелов двигател с обем 3.0 литра, 6 цилиндъра и три турбини. Мощността на новия мотор ще бъде 400 к.с.
 
 
Според сайтът BimmerToday, освен новия двигател, при обновената версия Х6, BMW ще добави и модернизирани двигатели при X6 xDrive30d, xDrive40d, xDrive35i и xDrive50i.
 
Двигателите ще са по-мощни и в същото време по-икономични. Преминалият през фейслифт BMW X6 ще има нови фарове с диодна секция, нови предна и задна брони и променени задни светлини.
 
Вече е известно, че новият двигател с обем 3.0 литра и три турбини ще се появи също при модернизирания седан 7-Series. Версия с три турбини BMW ще пусне и при бензиновите си двигатели.
 
Вече ви информирахме, че той ще се монтира при новите генерации на BMW X3 M и BMW M3.
 
Бензиновият двигател с три турбини ще има 6 цилиндъра  и мощност за Х3 М 350 к.с., а за М3 450 к.с.  
0 от 500
  • #27
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Ime ( преди 14 години )
    Относно проходимоста на знам, карах го само около 500км градско и магистрали, но не мога да забравя как в Top gear не можа да изкатери мокрият тревен склон...или ще обвините водещите на предаването, че са го направили нарочно...
  • #26
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Ime ( преди 14 години )
    Ъъъ ще ме извинвате пичове, ама аз карах Х6..Не беше мой, аз съм *** и не мога да си го позволя. Голяма кола, удобна...докато не се обърнеш да поглднеш задните седалки, тогава изпадаш в недоумение...А относно видимоста назад- без критика, дали ще има стъкло или някаква плоскост там- разлика няма. Само на някои по- стари коли виждах върховете на стърчашите им антени.А да наречете Х6 спортна кола /анонимен/ е меко казано смешно...
  • #25
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Точно Х-drive е системата е най-добре през зимата. Защо? Защото разпределя от НУЛА до СТО процента от въртящия момент към всяка една от осите. И това се управлява софтуерно. Което значи, че всеки един негативен ефект може да бъде елиминиран, а всеки желан ефект възпроизведен. За сравнение - 4х4 с Торсен диференциал на Ауди разпределя от 30 до 70%, при това механично. Това носи някои нежелани ефекти и като цяло е доста допотопно. Едното е бъдещето, а другото - миналото. Факт!
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Това, че "в тази селска държава, комплексарите- *** са много" няма АБСОЛЮТНО никакво отношение към качествата на Х6. Изказването ти само доказва, че си лузър и завиждаш. През зимата не ги карали. Ха-ХА-ХА. И какво карат през зимата? Мотопеди на задна гума ли? Пък това, че собственик на кола за 100 000 евро няма 100 евро за гориво е нелепо. Явно не си имал нова кола за да знаеш, че само каското е 1000 лева годишно, а на Х6 сигурно е няколко по 1000. Мога да продължа и с гумите и т.н.
  • #23
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Субаруфен ( преди 14 години )
    Пак се почнаха едни хвалби за недоразумението Х6. Преди време пуснах едни линкове с мъките на някои негови собственици. Тук явно няма такива. Днес се връщах от Варна и не смогнах да преброя S-класите. Това не значи че са най-добрите коли, а значи само че в тази селска държава, комплексарите- *** са много. Сигурно половината нямат пари да заредят пълен резервоар. Същото важи за Х6-ците. А иначе през зимата наистина не го карат - не знам защо.
  • #22
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ти *** си ако искаш заложи на бас, но това не променя реалността, а тя е че БМВ съвсем заслужено е кандидат за най-добър производител на двигатели. Който е карал знае, а и както казах - те са абонирани за наградите Dвигател на годината. И докато създават най-добрия двигател, други превеждат навигации на руски :D
  • #21
    3 rate up comment 3 rate down comment
    A U D I R8 ( преди 14 години )
    Тоя дет ти навира народен трошляк скъса *** на 740д /стара с осем цилиндрова/ и взе 1000 евро бас от един отворко.
  • #20
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Сополанковци, първо пуснете едно търсене в мрежата, след това оспорвайте думите ми. Дачия Дъстер какво ми я навирате? Тука говорим за премиум SUV. За 2010 Х5 е с 99 продажби, а Х6 с 84 продажби и никой не е продал повече! Първо и второ място за БМВ. Справка - http://***.dnevnik.bg/skorost/2011/01/17/1026304_fotogaleriia_nai-prodavanite_novi_avtomobili_v/?pic=29#pictureПък тоя дето ми навира някакъв Народен трошляк да провери кой всяка година обира наградите за двигатели - БМВ, естествено.
  • #19
    5 rate up comment 8 rate down comment
    A U D I R8 ( преди 14 години )
    Mного им тежи на БМВ, че не могат да отговорят на 4.2 ТДИ / уникален мотор/. На А8 с най-обикновенно pover box става с 420 коня . Няма аналог.Започвайте да плюете.
  • #18
    7 rate up comment 2 rate down comment
    до анонимния ( преди 14 години )
    Какви най-продавани бе ***? Тези коли в България, както и ес класи, седмици и така нататък никога не се купуват нови, от представителството, докарват се от чужбина втора ръка, на малко километри и се купуват от автокъщата. Ес класи се появяват стотици всяка година ама продажбита на балканстар са под 10. Така е е със всички луксозни коли в България.