IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW пуска и дизелов двигател с три турбини

BMW ще разшири модификациите на обновения X6, като вече ще има и нова версия с името X6 xDrive50d.

BMW пуска и дизелов двигател с три турбини
Тя ще излезе на пазара през март следващата година. Тази модификация ще има дизелов двигател с обем 3.0 литра, 6 цилиндъра и три турбини. Мощността на новия мотор ще бъде 400 к.с.
 
 
Според сайтът BimmerToday, освен новия двигател, при обновената версия Х6, BMW ще добави и модернизирани двигатели при X6 xDrive30d, xDrive40d, xDrive35i и xDrive50i.
 
Двигателите ще са по-мощни и в същото време по-икономични. Преминалият през фейслифт BMW X6 ще има нови фарове с диодна секция, нови предна и задна брони и променени задни светлини.
 
Вече е известно, че новият двигател с обем 3.0 литра и три турбини ще се появи също при модернизирания седан 7-Series. Версия с три турбини BMW ще пусне и при бензиновите си двигатели.
 
Вече ви информирахме, че той ще се монтира при новите генерации на BMW X3 M и BMW M3.
 
Бензиновият двигател с три турбини ще има 6 цилиндъра  и мощност за Х3 М 350 к.с., а за М3 450 к.с.  
0 от 500
  • #57
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
  • #56
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тук и тойота прадо, и рейндж роувърът са с нископрофилни летни гуми.
  • #55
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Slav78 ( преди 14 години )
    Тези клипчета сме ги гледали и коментирали много пъти и пак нечии глави не увират. С каквито и системи да разполагат така наречените джипове без подходящи *** са си гола вода,няма как с 275 широчина да караш на сняг и кал, освен ако обичаш болката. Питайте ваши приятели ловци какви гуми слагат на джипките, дали си на лов или на оф роуд голяма разлика няма. Има и друго, като си купиш кола за 150000 на Дакар ли ще идеш с нея, айде стига милионерчета такива.
  • #54
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тук машините са с идентични гуми
  • #53
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Основният проблем на БМВ се нарича "липса на демултипликатор"(понижаващи предавки или бързи-бавни). Защо? Защото в дълбока кал се нуждаете от ниски обороти и скорост, при БМВ като затънете и натиснете газта, високооборотният спортен двигател започва да превърта колелата като луд и колата моментално затъва. Все едно да очаквате ламбото понеже е 4Х4 да е добро за офроуд.
  • #52
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Системата на БМВ не е от "следващо" поколение, а е крайно опростена и е на базата на задното задвижване - от скоростната кутия излизе едно пишле, което се свързва спредния мост. Няма среден диференциал, няма демултипликатор, няма блокажи, няма нищо. При БМВ блокажът се замества от електронна система, комбинираща действието на ESP(при БМВ-DSC) и спирачките. При нормалния джип има три диференциала с възможност за блокаж и на трите.
  • #51
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до последния ( преди 14 години )
    Май си сляп защото е конкретно с зимни, я зумни малко и ще видиш.
  • #50
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Koтоошу ( преди 14 години )
    Ти не си ли избирателен, Рейнджа е с летни гуми. Там където мине Ровъра Хикса ще мечтае.
  • #49
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Трябва да си много НЕУК за да повярваш на партенката от Топ Гиър. Няма как система за задвижване на четирите колела от следващо поколение да е по-лоша. И то на автомобил с по-нисък център на тежестта. За мен по-голяма глупост е комби с 4х4, но без просвет. Като ти опре пода и с 8х8 да си все тая. А комбито на рали няма да е супер.
  • #48
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Много сте избирателни. Вижте това: