fallback

Toyota Celica над всички на Goodwood Festival of Speed

Японското чудо засрами всички суперколи, екзотики и F1 болиди (Видео).

Фестивалът на скоростта в Гудууд (Goodwood Festival of Speed), по обичай събира всякакви автомобили и пилоти, чиято единствена цел е да пресекат финала за максимално кратко време.Тази година най-бързо време записа японската легенда от 90-те години на миналия век - Toyota Celica. Резачката с 2.0-литров турбо двигател, управлявана от рали пилота Джони Милнър, засрами всички суперколи на фестивала, екзотични автомобили и F1 болиди.Така наречената "последна истинска Celica" премина през 1.86-километровото трасе за невероятните 48.07 секунди.Сигурно се чудите как оранжевият автомобил е способен на такова представяне. Отговорът е - тунинг, як тунинг.Колата е оборудвана с 2.0-литров WRC двигател с компресор Rotrex и турбина Garrett, който е подпомаган и от нитро система. Задвижването на тежащата едва 1051 килограма кола е оригиналното 4х4, с което излиза от завода най-силната GT-Four версия, а мощността - над 800 к.с.Всe още няма видео от невероятното представяне на Toyota Celica на Goodwood Festival of Speed. Налично е единствено видео, в което "японката" регистрира време от 48.99 секунди. Карането на Джони Милнър е веднага след това на Дженсън Бътън с McLaren MP4-12C. 

Тагове:
fallback
  • #33
    Анонимен ( преди 13 години )
    абе стига сте се превъзнасяли по тоя снегорин. това не доближава 15-годишните ви японски kурници до съвременните европейски и американски автомобили във средния и висок клас. японките са масовка за милиардите маймуни в азия, а вие ги изкарвате *** уникалните коли, много сте смешни. видяхме им качеството на тойота с непрестанните сервизни акции...
  • #32
    Анонимен ( преди 13 години )
    Е с турбина и баба знае.Това не е инженерно изкуство,а механична притурка към калпав двигател.
  • #31
    Анонимен ( преди 13 години )
    http://***.automedia.bg/catalog/car_80/model_539/
  • #30
    Анонимен ( преди 13 години )
    ABE MALOUMNICI NEMA TOYORA CELICA S 1.8 MOTOR S 200 KONQ BEZ TURMO
  • #29
    Анонимен ( преди 13 години )
    OO KOLKO STE MALOUMNI TURBINI SE SLAGAT NE ZASHTOTO DA VDIGAT MOSHNOSTA A DA SA HEM PO IKONOMICHNI HEM DA IMAT PO MALKO ZAMRASQVANE DEMEK EURO4-5-6 I T.N.MAZVAT SE EFEKTIVNI MOTORI MALKA KUBATURA GOLEMI KONE ....TFSI MOTORITE IMAM PREDVID HEM S TURBINA HEM S KOMPRESOR AKO NE ZNAETE KAKVA E RAZLIKATA PROUCHETE V GOGOKE
  • #28
    Анонимен ( преди 13 години )
    ... и няма да могат,затова ще слагат турбини,компресори,фунии и шашлици за да вдигат мощността.
  • #27
    toyotafen ( преди 13 години )
    pronemskite rubove pikayat gaz ot zloba
  • #26
    Анонимен ( преди 13 години )
    Така, е от 99-та Селика е с 1.8 200 коня, а германците и 2011 година не могат да направят такъв двигател.
  • #25
    Анонимен ( преди 13 години )
    sorry za pravopisa malko barzah dokato si sravnqvam infoto s nqkolko sie
  • #24
    Анонимен ( преди 13 години )
    izkaza se nepodgotven otnovo vsichki modeli ot 90te 1.8 motorite sa ot 116 do 143 konq .... samo eidn ima 1.8 i toi e sled 200g. koito e 1.8-192konq .... pishmqn to razbirachi toq model na selika e samo 116i 143 s 1.8 motora nai moshniq motor koito sa slagali na celica e pak na toq model no 2.0 GT TURMO no e 4x4 i e 242 konq taka che si zapazi kalpavoto mnenie za sebe si
fallback
Последни