fallback

Toyota Celica над всички на Goodwood Festival of Speed

Японското чудо засрами всички суперколи, екзотики и F1 болиди (Видео).

Фестивалът на скоростта в Гудууд (Goodwood Festival of Speed), по обичай събира всякакви автомобили и пилоти, чиято единствена цел е да пресекат финала за максимално кратко време.Тази година най-бързо време записа японската легенда от 90-те години на миналия век - Toyota Celica. Резачката с 2.0-литров турбо двигател, управлявана от рали пилота Джони Милнър, засрами всички суперколи на фестивала, екзотични автомобили и F1 болиди.Така наречената "последна истинска Celica" премина през 1.86-километровото трасе за невероятните 48.07 секунди.Сигурно се чудите как оранжевият автомобил е способен на такова представяне. Отговорът е - тунинг, як тунинг.Колата е оборудвана с 2.0-литров WRC двигател с компресор Rotrex и турбина Garrett, който е подпомаган и от нитро система. Задвижването на тежащата едва 1051 килограма кола е оригиналното 4х4, с което излиза от завода най-силната GT-Four версия, а мощността - над 800 к.с.Всe още няма видео от невероятното представяне на Toyota Celica на Goodwood Festival of Speed. Налично е единствено видео, в което "японката" регистрира време от 48.99 секунди. Карането на Джони Милнър е веднага след това на Дженсън Бътън с McLaren MP4-12C. 

Тагове:
fallback
  • #63
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не знам, аз видях за Тоьотата 2-ро време. Какви са тия глупости дето ги пишете?
  • #62
    jok ( преди 13 години )
    o! zabravih,te nemcite kato sa pravili turbo motori,iaponcite sa se my4ili po drugi na4ini,no sa bili neravnostoini :)
  • #61
    jok ( преди 13 години )
    lele kolko iarost,kryv i sopoli,ne mogli bili audi ili bmw ili mb,abe kogato tezi marki sa pravili sobstveni dvigateli;iaponcite sa dyrpali rik6i hihihi,tova,4e ne gi praviat,ne zna4i 4e ne mogat,za6to ne sravni6 1.8 turbo na audi s 2.0 na toyota koi har4i pove4e,koi e po-byrz,tova e sme6no pri sy6tite pokazateli za kakvo da si davat zor,namirat si na4in i si praviat motor s ne po-lo6i pokazateli
  • #60
    Анонимен ( преди 13 години )
    Еми карайте тогава тези уникални селики от 2000-та. А да забравих - прекалено нови са за вас и цената им ви идва височка - над 5 хилки са. Спецове и разбирачи ....
  • #59
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тойота имат 1.8 192 коня без турбо от 2000 година, а германците не могат да направят такова нещо без турбо и компресор дори 2011година.Толкова са безсилни горките. А Лексус е по-скъп от Ауди. Отделно Фолксваген продава страшните евтини масовки в Китай, цяла Европа, а в щатите ги дава 2 за една и пак е зад Тойота!За здравина пък изобщо не говориме,Фолксваген и здравина е като германски хибрид хаха.
  • #58
    Анонимен ( преди 13 години )
    drishljo, ti za premium segment chuval li si be??? toyota ne e tam!!!! i porestani s "kompetentnite" si mnenija, kaun
  • #57
    Анонимен ( преди 13 години )
    Поне карам кола, а не колело...*** пъпчив. в тоя форум май само тийнове и недорасляци се навъртат, *** смешката
  • #56
    Анонимен ( преди 13 години )
    E SELSKI GAZAR TI KATO EIDN MOI POZNAT FRENSKITE KOLI BILI MENTETA A GERMANSKITE NE BILI MENTETA IMA PREMIUM MODELI NE MARKI TOLKOVA DA SI ZADRASTEN CHE SIGURNO KARASH BMW 3-KA OT 91-4 GODINA ZA 1000 LV ADI S MNENIETO NA DRUGO MESTO PRED BLOKA DA GHI RAZPRAVQSH NA DECHURLIGATA DETO NE ARZBIRAT .....PISNA MI OT PROSTOTII LEK VI DEN
  • #55
    dachia fen ( преди 13 години )
    redno e toyota da se merjat s dachia i fiat, a ne s vw i audi, stiga sporove za gluposti
  • #54
    porscheto ( преди 13 години )
    a we sme6kovci i lada da be6e sas 800 konq pod kapaka i tolkova pari nalqti vav tuninng pak 6te6e da bie axaxax kvo se prevzemate sas teq qponki vsi4ki znaqt 4e sa palni ta6aci
fallback
Последни