fallback

Toyota Celica над всички на Goodwood Festival of Speed

Японското чудо засрами всички суперколи, екзотики и F1 болиди (Видео).

Фестивалът на скоростта в Гудууд (Goodwood Festival of Speed), по обичай събира всякакви автомобили и пилоти, чиято единствена цел е да пресекат финала за максимално кратко време.Тази година най-бързо време записа японската легенда от 90-те години на миналия век - Toyota Celica. Резачката с 2.0-литров турбо двигател, управлявана от рали пилота Джони Милнър, засрами всички суперколи на фестивала, екзотични автомобили и F1 болиди.Така наречената "последна истинска Celica" премина през 1.86-километровото трасе за невероятните 48.07 секунди.Сигурно се чудите как оранжевият автомобил е способен на такова представяне. Отговорът е - тунинг, як тунинг.Колата е оборудвана с 2.0-литров WRC двигател с компресор Rotrex и турбина Garrett, който е подпомаган и от нитро система. Задвижването на тежащата едва 1051 килограма кола е оригиналното 4х4, с което излиза от завода най-силната GT-Four версия, а мощността - над 800 к.с.Всe още няма видео от невероятното представяне на Toyota Celica на Goodwood Festival of Speed. Налично е единствено видео, в което "японката" регистрира време от 48.99 секунди. Карането на Джони Милнър е веднага след това на Дженсън Бътън с McLaren MP4-12C. 

Тагове:
fallback
  • #53
    Анонимен ( преди 13 години )
    естествено, че бмв е премиум дори 1-чката. а това дали ауди е от групата на фв или обратното е много съществено пояснение. а на тойота всички модели са премиум - ясно. няма нужда от инфантилни изказвания - или ти си на 15 години?
  • #52
    Анонимен ( преди 13 години )
    E TOVA GO NE BQH CHUVAL vw DA E OT GRUPATA NA audiOBERATNOTO E PICH AUDI E OT GRUPATA NA VW GROUPA VW PHAITON NE E PREMIUM LI ?NA BAZATA MU SA ... A8 BENTLI 12W MOTOR NEMA TAKOVA NESHTO PREMIUM MARKA IMA PREMIUM MODEL BMW SERI1 1 PREMIUM LI E ILI MERCEDES A ILI B KLASA PREMIUM LI E AII I TI SE IZKAZA
  • #51
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ей ама пак се почна с тия продажби, голем праз, че Тойота продавала повече. Ами много ясно като гейшомобилите са евтин джос средна ръка. Тоьота не могат да сравняват само с една от марките на ВАГ, например АУДИ, които правят много по яки модели, а да не говорим за Бентли, Бугати, Ламбордгжини, Порше. За какво изобщо сравнение може да се прави между тия супермарки с невероятните си модели, които винаги са на място с някакви си там Тойотки за по 20-30 000 евро.
  • #50
    Анонимен ( преди 13 години )
    аз знам от личен опит, че колкото пъти съм си сменял колата съм гледал и японки и никога с нищо не съм бил впечатлен за да се спра на такава. затова и вече не ги гледам. коли, които не блестят с нищо освен с добре маркетираната си "здравина", която след всички обявени акции на тойота е спорна. нямам нищо против тях, но е несериозно да се сравняват с премиум марките от европа (в т.ч. и vw, които не са премиум, но са от групата на ауди). просто нямат нищо общо.
  • #49
    Анонимен ( преди 13 години )
    1.4 TSI MOTORA S NAGRADA ZA NAI DOBAR MOTOR NA GODINATA E 185 KONQ IKONOMICHEN I ZELEN MOTOR EDINSTVENITE CELICA MOTORI 200 I NAD 200 KONQ SA 2.0 TURBOADI MALKO SE INFORMIRAITE CHE NE STE MI INTERESNI VECHE
  • #48
    Анонимен ( преди 13 години )
    Тук лексусчето пак се запотило, та чак е усмърдяло форума
  • #47
    Анонимен ( преди 13 години )
    http://***.ukipme.com/engineoftheyear/categories.html
  • #46
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ейй ти за 8 коня ли си бе, ами те германците и 150 коня без турбо не могат да направят и 2011 година ***
  • #45
    Анонимен ( преди 13 години )
    NQMA CELIKA 1.8 200 KONQ .... EDINSTVENATA 1.8 BLIZO DO 200 AMA NE E 192KONQ E CELIKA -TA SLED 2000 G.
  • #44
    Анонимен ( преди 13 години )
    Фолксваген никъде не е задминал Тойота.Продажбите са на годишна база и пилците се броят наесен.Ако ударят още 2-3 до 4 земетресения в Япония Дженерал Мотърс може да стане 1-ви, но не и пръчките Фоплксваген. Ами Приус всяка година печели награда двигател на годината.А ТСИ в Ауто-Билд самите германци казаха,ч е се чупи доста!
fallback
Последни