fallback

Toyota Celica над всички на Goodwood Festival of Speed

Японското чудо засрами всички суперколи, екзотики и F1 болиди (Видео).

Фестивалът на скоростта в Гудууд (Goodwood Festival of Speed), по обичай събира всякакви автомобили и пилоти, чиято единствена цел е да пресекат финала за максимално кратко време.Тази година най-бързо време записа японската легенда от 90-те години на миналия век - Toyota Celica. Резачката с 2.0-литров турбо двигател, управлявана от рали пилота Джони Милнър, засрами всички суперколи на фестивала, екзотични автомобили и F1 болиди.Така наречената "последна истинска Celica" премина през 1.86-километровото трасе за невероятните 48.07 секунди.Сигурно се чудите как оранжевият автомобил е способен на такова представяне. Отговорът е - тунинг, як тунинг.Колата е оборудвана с 2.0-литров WRC двигател с компресор Rotrex и турбина Garrett, който е подпомаган и от нитро система. Задвижването на тежащата едва 1051 килограма кола е оригиналното 4х4, с което излиза от завода най-силната GT-Four версия, а мощността - над 800 к.с.Всe още няма видео от невероятното представяне на Toyota Celica на Goodwood Festival of Speed. Налично е единствено видео, в което "японката" регистрира време от 48.99 секунди. Карането на Джони Милнър е веднага след това на Дженсън Бътън с McLaren MP4-12C. 

Тагове:
fallback
  • #23
    Анонимен ( преди 13 години )
    Celica серийно 1.8 е 200 коня без турбо.Ауди са с турбо и компресор за тая мощност.Германците не могат да направят ефективен двигател без турбина.От такава кубатура не могат да извадят толкова коне.
  • #22
    Анонимен ( преди 13 години )
    Това му е първия старт ! Той дава най-добро време на втория си старт, който още го няма на видео!
  • #21
    ??? ( преди 13 години )
    Ush nai-dobro vreme,puk na videoto pishe 2ro vreme...
  • #20
    Анонимен ( преди 13 години )
    според мен и от 1000 кубика могат да се извадят 800 коня, въпросът е дали въобще ще стигне до финала. явно тази тойота (доколкото може да се нарече така) е на границата - 1 тренировка + състезанизие и двигателят е аут. по-интересни са резултатите на серийните автомобили, а не такива еднодневки, създадени с маркетингова цел
  • #19
    От извора ( преди 13 години )
    С удоволствие за трети път ще повторя - на света има само две марки автомобили - Тойота и Хонда. След последното земетресение в Япония стана ясно, че и Господ не може да промени това.
  • #18
    do Celica ( преди 13 години )
    audi ot koga imat 1.8 225k.s , det vika kolegata 6tom si misli6 4e tova na snimkata e toyota si v goliama zabluda,tova e garajen tuning,tezi mom4eta deto sa ia napravili,koiato i kola da hvanat,sa6tia rezultat
  • #17
    turbosaab ( преди 13 години )
    Колега Селика,Не знам кво правят немците..и кво японците..ама СААБ през 2000г имат кола 2.0L 16V Garret turbo 3.0bar-42.8PSI750hp-8000RPM 700NM-6500RPM0-100 2.2-2.3sek ;) 950kg...Тая кола все още държи рекорда на Paiks Peak за кола с предно предаване...Ай по леко с тея японци а ;)
  • #16
    Анонимен ( преди 13 години )
    *** болида извадиха тези от 80 те.Мисля че е 420 к.с а доста добро време даде
  • #15
    Анонимен ( преди 13 години )
    турбото и то е тойота.. буталата и те :) Да не забравяме за тойота спойлерите отзад и гумите и джантите тойота.. Ше ти е&а Курника смотан..
  • #14
    flyzepp ( преди 13 години )
    Колеги,гледам колко много хвалите Toyotata. И как няма такива германски коли:). Ноооо все пак това е автомобил, който след това състезание, ще стои 1 месец в гаража. Вероятно животът на двигателя е няколко часа, със сигурност не повече. Например For RS 200. 84-ta, 1.8 450-500 hp. 0-100 2.8s (официално) 2.1s (неофициално). Живот на двигателя около 5 часа. Различни източници дават различни данни за повечето параметри, но са в тези рамки... А маслото струва повеч от нашите коли...
fallback
Последни