fallback

Toyota Celica над всички на Goodwood Festival of Speed

Японското чудо засрами всички суперколи, екзотики и F1 болиди (Видео).

Фестивалът на скоростта в Гудууд (Goodwood Festival of Speed), по обичай събира всякакви автомобили и пилоти, чиято единствена цел е да пресекат финала за максимално кратко време.Тази година най-бързо време записа японската легенда от 90-те години на миналия век - Toyota Celica. Резачката с 2.0-литров турбо двигател, управлявана от рали пилота Джони Милнър, засрами всички суперколи на фестивала, екзотични автомобили и F1 болиди.Така наречената "последна истинска Celica" премина през 1.86-километровото трасе за невероятните 48.07 секунди.Сигурно се чудите как оранжевият автомобил е способен на такова представяне. Отговорът е - тунинг, як тунинг.Колата е оборудвана с 2.0-литров WRC двигател с компресор Rotrex и турбина Garrett, който е подпомаган и от нитро система. Задвижването на тежащата едва 1051 килограма кола е оригиналното 4х4, с което излиза от завода най-силната GT-Four версия, а мощността - над 800 к.с.Всe още няма видео от невероятното представяне на Toyota Celica на Goodwood Festival of Speed. Налично е единствено видео, в което "японката" регистрира време от 48.99 секунди. Карането на Джони Милнър е веднага след това на Дженсън Бътън с McLaren MP4-12C. 

Тагове:
fallback
  • #43
    Анонимен ( преди 13 години )
    A VAV VISOKITE KALSOVE NAGRADITE SI PODELQT BMW I AUDI A ZA NAD 4.0L S NAI DOBAR MOTOR E FERRARI
  • #42
    Анонимен ( преди 13 години )
    http://***.ukipme.com/engineoftheyear/categories.html
  • #41
    Анонимен ( преди 13 години )
    PO PRODAJBI VW ZADMINA TOYOTA PALNI S DEFEKTI ZATVA LI tfsi MOTORA E S NAGRADA ZA MOTOR NA GODINATA I NAGRADA ZA ZELEN MOTOR SHOTO KALPAVI LI ?A BMW A NAGRADA ZA MOTOR V NAD 3.0 L DVIGATELI ZA 2010 A ZA 2011 FIAT S NAGRADA ZA NAI DOBAR MOTOR DE E TOYOTA A VW S TSI MOTORA OTNOVO ZA 2011 NAGRADA ZA NAI DOBAR MOTOR S SEGMENTA DO 1.4
  • #40
    Анонимен ( преди 13 години )
    Дачия не е най-продаваната кола в Германия.Най продаван е Фолксваген, нормално като имаме предви какви мустакати червеноскоси чичковци с бирени кореми живеят в Германия. А Фолксвагените в САЩ вече ги дават 2 за един, и пак никой не ги купува.Тойота ги разбива от продажби.Нищо ,че е евтин Фолксвагена,никой не го купува, защото пръчка.
  • #39
    Анонимен ( преди 13 години )
    те и дачия са номер едно по продажби в германия ама това не ги прави уникални автомобили. истината е много проста: масовка за това масовка - за да е евтина и да не блести с нищо. ако ти си мислиш, че караш някаква уникална кола само защото е тойота - ок. търкаляй си я със здраве. те и хората с дачия си се кефят и то с право - защото не са се одрънкали излишно, което не може да се каже за наистина надценените тойоти. въпрос на маркетинг
  • #38
    Анонимен ( преди 13 години )
    Е как да нема Селика 1.8 е 200 коня без турбо. Това германците не са го и сънували още.
  • #37
    Анонимен ( преди 13 години )
    Германските КУРници имах предвид
  • #36
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ти си ***, пък Тойота е номер 1 и по продажби и по качество. Немските талашити са пълни с дефекти, но дефектите си ги плащат нещастните им клиенти,особено с мижавата и жалка гаранцийка от 2 години като Лада.Вече ги дават 2 за една Джетите в САЩ и пак продават по 5 бройки на месец, а Тойота въпреки че е по-скъпа пак е най-продавана. Германските глокници са евтина масовка за непретенциозните китайци и за дебели германци
  • #35
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ti si verno mnogo TUP. Da *** i pubera PUPCHIV.
  • #34
    Анонимен ( преди 13 години )
    AMA E VAJENO IZH NA VREDNI EMISII
fallback
Последни