IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официално: MAN вече е част от Volkswagen

Немският производител на товарни автомобили MAN стана част от групата Volkswagen.

Официално: MAN вече е част от Volkswagen
Така във Volkswagen вече има две марки за товарни автомобили, Scania и MAN. С двете марки немската група иска да завоюва силни позиции в сегмента на производството на товарни автомобили.
 
 
 
MAN SE е един от най-големите европейски производители на камиони.
 
Под контрола на Volkswagen AG преминават 55.9% от акциите на MAN.
 
Сега във Volkswagen планират да извършат активното коопериране между Scania и MAN.
 
„Нашата цел е да постигнем максимална интеграция MAN, Scania и Volkswagen, която да бъде в интерес на акционерите и купувачите”, заяви шефът на Volkswagen Мартин Винтеркорн.
 
Scania и MAN общо произвеждат годишно около 172 000 тежкотоварни камиони (с товароподемност над 6 тона). Това е около 6% от пазара.
 
С подобен дял е и Volvo, където се произвеждат 171 000 тежкотоварни автомобили годишно.
0 от 500
  • #21
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Най-бързото А У Д И ( преди 14 години )
    Нямат стигане вече, всички във ф1 ползват МАН влекачи, голямо унижение за БМВ и МЕРЦ.
  • #20
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Пацо Змея ( преди 14 години )
    Американските камиони са MACK, не МАГ. И са собственост на ВОЛВО ТРЪКС!
  • #19
    13 rate up comment 5 rate down comment
    До анонима ( преди 14 години )
    Не се пуаши тоукоа, нема страшно. И не се ядосвай, когото някой говори истината. А това, че те е яд на ФВ заради успехите му си е твой проблем.
  • #18
    19 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    До разбирачите, които си мислят, че 6 % са малко. Тези 6 % са за целия свят. По принцип пазарът на тежки камиони е силно регионизиран. Да сте виждали в Европа влекач Митсубиши? Не защото се продават само в Азия. Ами американските Маг, колко има в Европа и колко в САЩ. Тежко или не, тази сделка се планира от 10г и със сигурност вече VW става най-големия автопроизводител в света
  • #17
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Не им ли станаха прекалено много фирмите? Не, че имам против, просто ако имаш 10 бизнеса няма да можеш да ги контролираш толкова добре, колкото ако са 5, например. Вярно, ще има взаимозаменяемост на части, което е супер с цел по-малки разходи, но ще има и намаляване на качеството, защото няма как да следиш толкова фирми наведнъж и да си сигурен, че началника и подначалника под теб се справят отлично!
  • #16
    12 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ей това ВАГ Фен-че ни уплаши.Форумци стана ли ви ясно?ВАГ е номер 1.Повече никакви плюнки по ВАГ че ще стане лошо! :))))) Ей смехоране,айде да не ни казваш какво да правим а.Стой си в сектата и не се излагай с пубертетски изказвания.
  • #15
    7 rate up comment 7 rate down comment
    малии ( преди 14 години )
    Да и какво ще е това толкова здраво на 10г, че не мога се сетя. Можеби на дядоти Нивата!
  • #14
    10 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тежко им на MAN.
  • #13
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Пацо Змея ( преди 14 години )
    Тия стават мегафирма, но дали ще могат да я контролират и управляват успешно, ще видим занапред.
  • #12
    15 rate up comment 16 rate down comment
    ВАГ фен ( преди 14 години )
    ФВ е 1 в автомобилостроенето, колкото и да ви е яд, това е факт, набийте си го това в кратуните и повече никакви плюнки срещу най-могъщата автомобилна фирма.