IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официално: MAN вече е част от Volkswagen

Немският производител на товарни автомобили MAN стана част от групата Volkswagen.

Официално: MAN вече е част от Volkswagen
Така във Volkswagen вече има две марки за товарни автомобили, Scania и MAN. С двете марки немската група иска да завоюва силни позиции в сегмента на производството на товарни автомобили.
 
 
 
MAN SE е един от най-големите европейски производители на камиони.
 
Под контрола на Volkswagen AG преминават 55.9% от акциите на MAN.
 
Сега във Volkswagen планират да извършат активното коопериране между Scania и MAN.
 
„Нашата цел е да постигнем максимална интеграция MAN, Scania и Volkswagen, която да бъде в интерес на акционерите и купувачите”, заяви шефът на Volkswagen Мартин Винтеркорн.
 
Scania и MAN общо произвеждат годишно около 172 000 тежкотоварни камиони (с товароподемност над 6 тона). Това е около 6% от пазара.
 
С подобен дял е и Volvo, където се произвеждат 171 000 тежкотоварни автомобили годишно.
0 от 500
  • #31
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Както замина Шкода ли? Дай боже всекиму...
  • #30
    12 rate up comment 5 rate down comment
    :))) ( преди 14 години )
    ок Евала на по предния пост!!Марката изобщо не е заминала. Да не говорим 4е имат Бусове (ЛТ-тата) и камиончета от времето , когато ти още не си бил роден
  • #29
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Евала ( преди 14 години )
    На предния пост.
  • #28
    6 rate up comment 16 rate down comment
    Striker ( преди 14 години )
    Айде, още една марка замина...RIP, MAN!
  • #27
    16 rate up comment 6 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Аноме,виж какво стана с ламбо и бугати след като ги взеха фв.Изкараха супер модели и разпродадоха всичко.Ауди също.Шкода се възроди и стана фактор в Европа.Сега това ще стане и с Ман.Фв е добра фирма майка,знаят как да правят бизнес.А ти си ги мрази нормално е за нивото ти.
  • #26
    8 rate up comment 2 rate down comment
    nixi ( преди 14 години )
    PACCAR (DAF Trucks, Kenworth, Leyland Trucks, Peterbilt) 126,960 9 Volkswagen Group (Scania, Volkswagen (VWN)) 110,617 10 Ford 95,596 11 MAN (Volkswagen Truck and Bus) 92,485 12 Navistar International 70,839 13 General Motors 33,042 14 GAZ 30,105 Демек с новата придобивка ще влязат в топ 5 - малко или много е не знам.
  • #25
    4 rate up comment 4 rate down comment
    nixi ( преди 14 години )
    Състоянието в птредкризисната 2007, предполагам няма голяма промяна:Pos. Make Units 1 Isuzu 478,535 2 Daimler AG (Mercedes-Benz, Freightliner Trucks, Unimog, Western Star, Mitsubishi Fuso) 446,128 3 Volvo Group (Volvo, Mack, Renault, UD Trucks) 341,875 4 Toyota Group (Hino Motors) 240,038 5 Hyundai Group (Hyundai) 159,237 6 Tata Group (Tata Motors, Tata Daewoo) 157,781 7 Fiat Group (Iveco, Magirus, Astra, Seddon Atkinson, Yuejin) 127,542
  • #24
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    И какво толкова е станало!? ВАГените не могат да правят камиони, но понеже им се иска, купуват една забатачена, изпаднала фирма.....Чудо голямо! Мерцедес и Рено сами си правят камионите, щото мотат! ФВ може и добри търговци да са, но като производител на МПС са най-големия резил в света! Хиляди факти го доказват. Пернишките *** с Гоуфовете нека им *** ***, нали обичат ***....
  • #23
    9 rate up comment 1 rate down comment
    ставри динамита ( преди 14 години )
    Трифорс,при Фв бизнесът им е в един отрасъл така че още и 100 фирми да купят няма да се отрази.Виж ако вземат да купуват фирми за мебели,хладилници и т.н. е друго .Така че бъркаш,колкото повече фирми в автомобилостроенето купуват толкова по-силни ще стават.
  • #22
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Герги Барута ( преди 14 години )
    Умните хора биха си купили акции и спечелили от тази новина.Точно това стана след земетресението в Япония.Една камара народ се хвърли да купува акции на ФВ защото очакваха спад в производството на японците и увеличение за преките им конглокенти.Фолксваген са много силни в този бизнес,големи са тарикати