IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Раждането на една легенда

Пътят на Lamborghini Aventador от чертожната дъска до шосето.

Раждането на една легенда

Lamborghini Aventador, най-новият V12 бик вече смая публиката, която от своя страна го изкупи за поне година и половина напред.

Автомобилът с цена € 255 000 е истинско инженерно и дизайнерско произведение, което ще бъде произведено в серия от точно 4000 екземпляра.

Всеки един от тези автомобили е съставен от хиляди малки детайли, които подредени в перфектен синхрон, съставляват стряскащо изящният суперавтомобил.

Процесът по конструирането на модела, който в Lamborghini наричат - "Раждането на една легенда", може да видите в съкратен вариант на видеото долу.

0 от 500
  • #25
    6 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 12 години )
    Никой не е казъл че всичко немско е грозно :) Аз също много се кефя на БМВ мисля че това си е най-добрата премиум марка :)Но това не означава че щом е немско задължително трябва да е върха :) Сега извинявай ама дървен голф да се изкарва супер автомобил е меко казано смешно!:))Така че както всички останали швабите правят и много хубави но и доста смотани автомобили :) що се отнася до гейшамобилите съм съгласен освен една мазда всичко друго е детска пронография в стил манга :)))
  • #24
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Бугати ( преди 12 години )
    Супер двигателя на Бугати е 16 цилиндров и инженерите от Фолскваген са преодолели доста технически проблеми, свързани с голямата му мощност, единия от които е, че при работа отделя толкова топлина, че може да топли над 30 къщички в Норвегия и за това са сложени допълнително радиатори зад всяко колело. Скоростната кутия и тя с нововъведения и т.н и т.н. Подвижното крило и то е супериновативно и постижение на инженерната мисъл, реагира с нано секунди, изобщо има много неща, които скоро няма да се
  • #23
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Да бе, немското било грозно, АУДИ, БМВ, Мерцедес са били винаги на върха за разлика от гейшомобилите, които отгоре на всичко са и евтин джос средна ръка, заради което и се купуват от масовия потребител, въпреки че постоянно дават дефекти, но нали са евтинички и за това все още не са дали фира.
  • #22
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    BIE SI NA GALLARDO,PO DOBRO NESHTO OT PRILEPA I DQVOLA NE SA PRAVILI POSLEDNITE 20 GODINI
  • #21
    7 rate up comment 5 rate down comment
    dpa ( преди 12 години )
    Оххх иска ви се да е немско това съкровище но не е. Ламбо и Ферари така подтискат немците със недостъпното си съвършенство, че само те си знаят как преживяват това. Добре , че има реклама, медии и *** като вас да си копуват посната конфекция на германия грозна като жените им и да се успокояват че карат качествен автомобил.
  • #20
    4 rate up comment 2 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 12 години )
    ok, sobstvenici sa ot VAG...tva go znaqt i decata...hubavo e, 4e zapazvat qkiq design za lambo, a ne se opitvat da go turqt na R8...
  • #19
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Котоошу ( преди 12 години )
    Ненското ФОРЕВЪР..
  • #18
    4 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    и как така 2 шестцилиндрови мотора станаха на 16цилиндров. W16 е от два VR8, който се инсталираше на един пасат, въпреки че не направи много продажби. а VR и W моторите имат предимства - компактни са и ползват общи компоненти - дори валовете са еднакви с другите мотори. същото е и като съединиш два 6цил. мотора както правят в БМВ. реално и ламбо правят това - затова са с по два компютъра. също както и в ауди V8 са два I4 и пак са с по два компа.
  • #17
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Двигателя на Бугати бил от VR6-тици мега тъпня . Тоя толкова *** че дори не знае че Вейрона не е с 12 или 18 цилиндров двигател той елементарни познания за колата няма ***. *** направо се е насрал от тъпота и завист какви коли произвеждат някой марки.
  • #16
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    16 цилиндровия двигател на "Бугати" е инженерно извращение , което е получено от съединяване на VR6-тици от пернишки голфове . Добрите му параметри се дължат на огромния работен обем и многото турбо компресори. Не случайно малки фирми за тунинг успяват да извадят повече мощност от серийни американски двигатели , чиято конструкция е от преди 30-40 години