IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официално - Третото поколение BMW Серия 6 Купе

xDrive версия за BMW 650i.

Официално - Третото поколение BMW Серия 6 Купе

"Спортен автомобил за естети, търсещи радост от лукса и иновативните технологии – това е новото BMW Серия 6 Купе" - така започва официалната информация за третото поколение Серия 6 Купе.

Новият модел, който ще бъде въведен на пазара на 15 октомври 2011 година, също като кабриолета, който вече се движи по улиците на България, има увеличено междуосие със 75 мм спрямо предишния модел, увеличена с 39 мм широчина и намалена с 5 мм височина.

Тези промени едновременно повишават комфорта на седене отзад, правят возията още по-приятна и придават на автомобила подчертано спортно излъчване.

За това се грижат и новата конструкция на шасито, електромеханично кормилно управление или опционално интегрално активно кормилно управление, както и системата за динамичен контрол на амортисьорите и стандартната Driving Experience Switch, която променя настройките на окачването, подаването на газ и системите за подпомагане на шофьора спрямо индивидуалните предпочитания на водача.

На борда на третото поколение BMW Серия 6 Купе могат да бъдат открити още пълноцветния BMW Head-Up Display, активен автопилот с функция Stop & Go, система за предупреждение при смяна и при напускане на платното, камера за обратно виждане, система Surround View, Speed Limit Info, BMW Night Vision, асистент при паркиране, активни седалки, ексклузивна кожена тапицерия Nappa, керамични апликации и др.

BMW Серия 6 Купе се въвежда на пазара с три двигателя с технологията BMW TwinPower Turbo - BMW 650i Купе с осемцилиндров агрегат (300 кВт/407 к.с.), BMW 640i Купе с редови шестцилиндров бензинов двигател (235 кВт/320 к.с.), и BMW 640d Купе с редови шестцилиндров дизелов двигател (230 кВт/313 к.с.).

И трите агрегата са със значително увеличена мощност в сравнение с предишните модели с 30 кВт при BMW 650i, 35 кВт при BMW 640i и респективно 20 кВт (BMW 640d). Същевременно те постигат по-нисък разход на гориво и нива на вредни емисии, в сравнение със своите предшественици.

Всички модификации серийно се оборудват с осемстепенна спортна автоматична трансмисия и технологиите на BMW EfficientDynamics, включително функция Auto Start Stop и режим ЕCO PRO (за BMW 640i Купе и BMW 640d Купе).

Още при въвеждането си на пазара най-мощният модел BMW 650i ще се предлага с интелигентната опция за задвижване на четирите колела BMW xDrive с оптимизирано сцепление и изключителна спортна управляемост.

Модификации:

BMW 650i Купе (BMW 650i xDrive Купе) : V8-бензинов двигател, технология BMW TwinPower Turbo с два турбокомпресора и директно впръскване High Precision Injection
Работен обем: 4 395 куб.см
Мощност: 300 кВт/407 к.с. при 5 500 – 6 400 об./мин
Ммаксимален въртящ момент: 600 Нм при 1 750 – 4 500 об./мин
Ускорение [0 – 100 км/ч]: 4,9 секунди (4,8 секунди)
Максимална скорост: 250 км/ч
Среден разход на гориво: 10,5 (11,3 л)/100 км
CO2-емисии: 245 г/км (262 г/км)
Норма за вредни емисии: EU5

BMW 640i Купе: редови шестцилиндров бензинов двигател, технология BMW TwinPower Turbo с Twin-Scroll-турбокомпресор, директно впръскване High Precision Injection и VALVETRONIC
Работен обем: 2 979 куб.см
Мощност: 235 кВт/320 к.с. при 5 800 – 6 000 об./мин
Максимален въртящ момент: 450 Нм при 1 300 – 4 500 об./мин
Ускорение [0 – 100 км/ч]: 5,4 секунди
Максимална скорост: 250 км/ч
Среден разход на гориво: 7,6 литра/100 километра
CO2-емисии: 177 г/км
Норма за вредни емисии: EU5

BMW 640d Купе: редови шестцилиндров дизелов двигател, технология BMW TwinPower Turbo с каскадно свръхпълнене и директно впръскване Common-Rail
Работен обем: 2 993 куб.см
Мощност: 230 кВт/313 к.с. при 4 400 об./мин
Максимален въртящ момент: 630 Нм при 1 500 – 2 500 об./мин
Ускорение [0 – 100 км/ч]: 5,5 секунди
Максимална скорост: 250 км/ч
Среден разход на гориво: 5,4 литра/100 километра
CO2-емисии : 143 г/км
Норма за вредни емисии: EU5



ВСИЧКИ СНИМКИ

0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    при 4400об. е около 500нм. има формули - смята се. ако имаше този максималния 630 при 3500об. още там щеше да прави максималната мощност. но така е няма начин да не пада. а на Трифорса каква му бе колата че държи от 2000до 4000 все максималния?
  • #12
    11 rate up comment 1 rate down comment
    iliev555 ( преди 14 години )
    отлична работа bravo bmw това е купето
  • #11
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Stoqn ( преди 14 години )
    Невероятна кола!!!!! БМВ отново доказва кой е лидера !!!!
  • #10
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Добре де, какво точно се случва след 2500 оборота? Намалява ли въртящият момент? Запазва ли се? Пише максимален от 1500 до 2500. Какво става след това? При бензиновите автомобили пада. Тук какво става? Моята е максимален от 2000 до 4000. Диапазон от 2000 е по-добре от 1000. Хайде, дайте ми малко повече информация, все пак не съм инженер на двигатели с вътрешно горене. Аз обичам карам, не да конструирам :)
  • #9
    11 rate up comment 1 rate down comment
    smigul ( преди 14 години )
    напълно съгласен с трифорс. Дизела е лудница. 5.5 сек ускорение и 5л/100км. Яко. А дизайна е много як.Това е любимото ми БМВ. Като не съм фен на марката.
  • #8
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Явно са объркали.Въртящият момент не може да е до толкова ниски стойности.Преполагам че е до 3500-4000 об/мин.в действителност.
  • #7
    2 rate up comment 2 rate down comment
    :) ( преди 14 години )
    Какво да се случва след 2500оборота, ако си карал поне 4 литрова кола дизел ще разбреш. Глупав е въпроса какво ще се случи... Случва се че ще се лети, като ускорява за 5-6 секунди... Няма да има свободна тяга както е на слабите мотори. А иначе колата е със страшен дизайн, дано да я пуснат на по ниски цени, иначе за същите коне ще си купя още един Dodge който е 6литров... Но се пак се намира хора които да купуват коли за 150хил. и им ги взимат, защото не могат да си платят лизинга... Смешно е!
  • #6
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Колата - кърти!Дизайна - кърти!Дизела - кърти!Само не ми харесва, че въртящият момент е до 2500 оборота, а не до 3500. Не съм се интересувал какво се случва след 2500 оборота...
  • #5
    17 rate up comment 2 rate down comment
    NIki ( преди 14 години )
    Бих си взел дизеловия двигател, разхода е смешен, ако е верно това, значи при брутално каране в града ще харчи не повече от 8.5 - 9 литра на 100, което за тази машина и мощ е смехотворно. Да не говорим, че като еластичност е много малко по-слабо от бензиновите !!!
  • #4
    22 rate up comment 2 rate down comment
    Gevara ( преди 14 години )
    BMW МОГАТ ДА ПРАВЯТ КУПЕТА !!!