IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официално - Третото поколение BMW Серия 6 Купе

xDrive версия за BMW 650i.

Официално - Третото поколение BMW Серия 6 Купе

"Спортен автомобил за естети, търсещи радост от лукса и иновативните технологии – това е новото BMW Серия 6 Купе" - така започва официалната информация за третото поколение Серия 6 Купе.

Новият модел, който ще бъде въведен на пазара на 15 октомври 2011 година, също като кабриолета, който вече се движи по улиците на България, има увеличено междуосие със 75 мм спрямо предишния модел, увеличена с 39 мм широчина и намалена с 5 мм височина.

Тези промени едновременно повишават комфорта на седене отзад, правят возията още по-приятна и придават на автомобила подчертано спортно излъчване.

За това се грижат и новата конструкция на шасито, електромеханично кормилно управление или опционално интегрално активно кормилно управление, както и системата за динамичен контрол на амортисьорите и стандартната Driving Experience Switch, която променя настройките на окачването, подаването на газ и системите за подпомагане на шофьора спрямо индивидуалните предпочитания на водача.

На борда на третото поколение BMW Серия 6 Купе могат да бъдат открити още пълноцветния BMW Head-Up Display, активен автопилот с функция Stop & Go, система за предупреждение при смяна и при напускане на платното, камера за обратно виждане, система Surround View, Speed Limit Info, BMW Night Vision, асистент при паркиране, активни седалки, ексклузивна кожена тапицерия Nappa, керамични апликации и др.

BMW Серия 6 Купе се въвежда на пазара с три двигателя с технологията BMW TwinPower Turbo - BMW 650i Купе с осемцилиндров агрегат (300 кВт/407 к.с.), BMW 640i Купе с редови шестцилиндров бензинов двигател (235 кВт/320 к.с.), и BMW 640d Купе с редови шестцилиндров дизелов двигател (230 кВт/313 к.с.).

И трите агрегата са със значително увеличена мощност в сравнение с предишните модели с 30 кВт при BMW 650i, 35 кВт при BMW 640i и респективно 20 кВт (BMW 640d). Същевременно те постигат по-нисък разход на гориво и нива на вредни емисии, в сравнение със своите предшественици.

Всички модификации серийно се оборудват с осемстепенна спортна автоматична трансмисия и технологиите на BMW EfficientDynamics, включително функция Auto Start Stop и режим ЕCO PRO (за BMW 640i Купе и BMW 640d Купе).

Още при въвеждането си на пазара най-мощният модел BMW 650i ще се предлага с интелигентната опция за задвижване на четирите колела BMW xDrive с оптимизирано сцепление и изключителна спортна управляемост.

Модификации:

BMW 650i Купе (BMW 650i xDrive Купе) : V8-бензинов двигател, технология BMW TwinPower Turbo с два турбокомпресора и директно впръскване High Precision Injection
Работен обем: 4 395 куб.см
Мощност: 300 кВт/407 к.с. при 5 500 – 6 400 об./мин
Ммаксимален въртящ момент: 600 Нм при 1 750 – 4 500 об./мин
Ускорение [0 – 100 км/ч]: 4,9 секунди (4,8 секунди)
Максимална скорост: 250 км/ч
Среден разход на гориво: 10,5 (11,3 л)/100 км
CO2-емисии: 245 г/км (262 г/км)
Норма за вредни емисии: EU5

BMW 640i Купе: редови шестцилиндров бензинов двигател, технология BMW TwinPower Turbo с Twin-Scroll-турбокомпресор, директно впръскване High Precision Injection и VALVETRONIC
Работен обем: 2 979 куб.см
Мощност: 235 кВт/320 к.с. при 5 800 – 6 000 об./мин
Максимален въртящ момент: 450 Нм при 1 300 – 4 500 об./мин
Ускорение [0 – 100 км/ч]: 5,4 секунди
Максимална скорост: 250 км/ч
Среден разход на гориво: 7,6 литра/100 километра
CO2-емисии: 177 г/км
Норма за вредни емисии: EU5

BMW 640d Купе: редови шестцилиндров дизелов двигател, технология BMW TwinPower Turbo с каскадно свръхпълнене и директно впръскване Common-Rail
Работен обем: 2 993 куб.см
Мощност: 230 кВт/313 к.с. при 4 400 об./мин
Максимален въртящ момент: 630 Нм при 1 500 – 2 500 об./мин
Ускорение [0 – 100 км/ч]: 5,5 секунди
Максимална скорост: 250 км/ч
Среден разход на гориво: 5,4 литра/100 километра
CO2-емисии : 143 г/км
Норма за вредни емисии: EU5



ВСИЧКИ СНИМКИ

0 от 500
  • #43
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Subarufan ( преди 14 години )
    Ако е до щастие, то нормален човек може да бъде щастлив и с други марки коли, различни от БМВ, МБ, Ауди и.т.н, да не говорим, че може и други неща да ти носят радост в живота, нямащи нищо общо с колите. Като оставим на страна филсофския поглед върху нещата и се върнем към БГ действителността, където доста от "мачовците" си мислят, че до голяма степен колата и жената ги правят мъже, то е съвсем логично сравнение между 6 серия Xdrive и А5 или А7...:)
  • #42
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Абе Мише, ( преди 14 години )
    ти май пак си се сдухал щом си влязал тук да ни занимаваш с душевните си тревоги,удачи и неудачи?В АудиКомедия аудиторията е предимно мъжка и за да правиш такъв анонс за себе си значи само едно,че си гей и търсиш някой да те опраши.Виж сега,не ме разбирай погрешно!Нямам нищо против меките китки,но тези работи си ги пиши на съответните места!Нас не ни занимавай!Остави ни да си лафим за коли!
  • #41
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Мишо ( преди 14 години )
    Ами работя в министерство на ръководна длъжност и със сигурност получавам повече от теб, анонимко. Но не написах това да се хваля, а за да покажа, че човек може да е щастлив дори в тази иначе скапана България, където се дърлите по форумите за БМВ-та и други коли, които ще имате само в мечтите.
  • #40
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Филибето ( преди 14 години )
    Смотаните в гимназията се правят на много готини през студентството. Ти си от тия. Кой знае какъв *** си бил в гимназията.
  • #39
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Селски кой ти каза, че съм влязъл сега в университета? Завършил съм висшето образование преди 13г. Роден съм в град и не съм следвал, за да взема гражданство, ако това е твоята презумция за следването. Дали съм горд? Когато взех дипломата бях горд. Кози не съм пасъл, дори не съм вкусвал козе мляко или сирене. Май не ти се отдава гадаенето. Пробвай се в друго поприще.
  • #38
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Филибето до предния ( преди 14 години )
    Какво много ли си горд, че си ходил в университет, то сега всеки влиза. А и не ти личи, голям *** си! По принцип най-хубавите години са в гимназията, но ти по това време си пасял козите на село. Студентството е най-добро за прости въшливи селянчета като теб, които тогава им е паднало да отидат в града, а до тогава са пасли патките и козите на село.
  • #37
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    На Мишо работата малко: Казват всички че съм шматка, но всъщност аз съм много апетитна хапка. Аз когато бях студент всички колежки ме сваляха и ги чуках като за световно. 5 г. университет, най-хубавите години в живота ми. А тоя Мишо никой не го поглеждал. В Университета Мишо жените не подбират те просто искат мъж. Е щом тел са те отбягвали в университета, недей да ме разсмиваш колко си красив сега. На фитнес ходил ама не си много умен. Ако ще и на лостовете да ходиш красив няма как да станеш.
  • #36
    5 rate up comment 3 rate down comment
    до Загубеняка ( преди 14 години )
    "Здравейте, казвам се Мишо. Аз съм млад мъж на 26 и според жените съм много красив - щом изляза на улицата всички жени ме заглеждат и се опитват да месвалят" след тази автореклама следва "4-5 години бях нещастен,и никое момиче не ме заглеждаше, бях аутсаидера на университета". Мише как става тая магия? Ти в университета като не си се спукал да къртиш от секс колежките, къде си тръгнал сега да ни разсмиваш. Бил красив и го сваляли хее . Спри го тоя алкохол да отрезнееш.
  • #35
    20 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Мише,много се радвам за теб. Ама това е сайт за автомобили, а не за душевна лирика.
  • #34
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Misho ( преди 14 години )
    Здравейте, казвам се Мишо. Аз съм млад мъж на 26 и според жените съм много красив - щом изляза на улицата всички жени ме заглеждат и се опитват да ме свалят. Колежките ми в работата също много ме харесват. Освен успех с жените, имам и много приятели. Заплатата, която взимам е голяма, освен това работата ми носи удоволствие. А само до преди 4-5 години бях нещастен - бях се запуснал, не тренирах и имах бирено шкембе. Съвсем буквално нямах нито един приятел и никое момиче не ме заглеждаше, бях аутсаидера на университета. Не излизах почти никъде, а и нямаше с кого. Като излизах навън винаги бях със слушалки, защото иначе се сдухвах още повече. Бях напълно различен човек от този, който съм в момента. Просто много исках да се променя и го направих. Отне ми доста труд, но си заслужаваше. Искам да кажа, че с труд и усилия всеки може да промени живота си към по-хубаво. Започнах да тренирам, намерих си хубава работа след като завърших самочувствието ми стана по-голямо. Престанах да слушам мп3-ката като излизам навън. Преди се сдухвах само като изляза на улицата, а сега съм истински щастлив и не ме е страх да общувам с непознати хора. Написах тази история не за да се хваля, а за да кажа на всички отчаяни хора, че ако вярвайте в себе си ще успеете! И аз бях отчаян, обаче се промених и сега животът ми е радостен.