IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новата Mazda MX-5 ще бъде супер лека

Новото поколение Mazda MX-5 ще бъде с компактен четирицилиндров турбодвигател.

Новата Mazda MX-5 ще бъде супер лека
Колата ще бъде с олекотена конструкция от композитни материали и ще се появи на пазара най-вероятно още през 2012. Според изданието Autocar, където цитират източник от фирмата, новата MX-5 ще бъде с 275 кг. по-лека, като от днешните 1075 кг ще постигне собствено тегло от около 800 кг.
 
 
Когато този модел се появява през 1989 собственото му тегло е 955 кг. По-късно бяха прибавени доста килограми заради изискванията за безопасност и комфорт.
 
Според източникът от Mazda, при бъдещата МХ-5 се тръгва от минимизиране на някои механични части чрез прилагането на олекотени материали. Когато това бъде постигнато нещата се улесняват, защото „за по-леката конструкция може да се приложи по-лека трансмисия, по-малки спирачки, по-леко окачване и т.н”.
 
На мястото на сега използваните бензинови 1.8 и 2.0, следващата Mazda MX-5 ще бъде с по-малкия бензинов агрегат с обем 1.5 литра със система за директно впръскване на горивото и турбина. Той ще има променливо газоразпределение, по-ниско триене на вътрешните части и нова и по-ефективна изпускателна система.
 
Повечето от тези нови технологии са част от проекта на Mazda SkyActiv, насочен за подобряване на ефективността.
 
Новата Mazda MX-5 ще има по-компактни размери, ще бъде с по-малка широчина, като това ще намали съпротивлението изпитвано от автомобила при движение. Дизайнът ще е в новия стил Kodo, който видяхме при концепцията Shinari в Париж.
0 от 500
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    в Перник *** НЯМА. Населението не е достатъчно толерантно към тях и не могат да оцелеят
  • #25
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Остави го, сигурно е от Перник или от Пазарджик! С Пазарджик се свързва легенда, че Римския владетел като винавал оттам получил разстройство и се *** в Марица. От купчината фекалии се образувал островът на Марица. :D
  • #24
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Явно много разбираш от гейски извивки?!А как е твоята анална извивка?Порят ли е като толстолоб *** в махалата и пълнят ли те като поничка,а?Явно вече не те искат и си тръгнал да търсиш други тъпкачи.Върви в правилният форум!Тук не ти е мястото!
  • #23
    2 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Е, това са си класически гейски извивки. Тоя модел сякаш е правен да се кара от мъжки гейши.
  • #22
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Този двигател 1.5 литра със система за директно впръскване на горивото и турбина предполагам ще е 180-200 коня и ако от Мазда успеят да смъкнат теглото на автомобила на 800 кг. просто ще изтрепят рибата.Падат се 4-4,5 кг. на к.с.За цивиленавтомобил това е невероятно съотношение тегло/мощност.Новата агресивна линия също радва.Ако излезе в този вид и с обявените ТТД ще вдигнат много високо летвата за конКУРенцията,която и без това до сега също не можеше да е стигне.
  • #21
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    До Филип:On November 18, 2010, Ford reduced their stake further to just 3%, citing the reduction of ownership would allow greater flexibility to pursue growth in emerging markets. Ford and Mazda remain strategic partners through joint ventures and exchanges of technological information.Можеше просто първо малко да почетеш
  • #20
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Форд на крачка след останалите? По-добре не си отваряй повече устата, а вземи малко се информирай. Форд винаги са били в челото. Това, че не правят премиум автомобили и това, че се целят повече в средния и под средния ценови клас не ги прави изостанали. Виж моделите. Да вземем "С" клас: Ескорт - кола на годината, Фокус - кола на годината едновременно в САЩ и Европа. Няма друг такъв модел. И винаги напред и с размерите и с технологиите.Може да не ти харесват, но са добър производител.
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 14 години )
    novata mx5 kefi maximalno, radva me, 4e skusvat s damskiq image i sa q spretnali dosta po-muskulesta!ne znam 6to komentirate ford i mazda, tolkova li e vajno...pone ne e kato vw i audi, te nikoga nema se razdelqt, dokato tuk stava vapros za pe4eliv6o partniorstvo...za spravka - i novata CX5, i noviq KUGA si prili4at, no sa gotini...
  • #18
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хахаха,Форд носели марки на гърба.Пълни глупости.Истината е че Форд купуваше други марки в затруднено положение не за да ги носи на гърба си,а да ги източи и шитне после на други.Говорим не само за финансово,а и за технологично източване.Примери колкото щеш.Форд не създават почти нищо,а само вземат наготово от други и така пестят от развойна дейност.За сега този модел на поведение върши работа въпреки,че са винаги крачка след останалите,но до кога.Няма да е за дълго предполагам.
  • #17
    4 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Факт е, че Форд бе много зле финансово до 2006 година. Тогава никой не бе чувал за криза, но новото управление на Форд взе правилните решения и успя през 2008-2009 година да мине кризата без заеми от правителството на САЩ. А част от тия решения бяха, да се отърве от марките, които носеше на гърба си. Това се оказа успешен ход и сега Форд бързо стопява дълговете си, направени преди кризата.