IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Отличен Duster No Limit на Пайкс Пийк

Румънската кола записа трето време при дебютът си на състезанието.

Отличен Duster No Limit на Пайкс Пийк

Състезателната версия на Dacia Duster задвижвана от двигател на Nissan GT-R, доставящ 850 к.с. записа отличното трето време при дебютното си участие на Pikes Peak International Hill Climb.

Румънското возило и неговият пилот Жан-Филип Дейро допуснаха пред себе си единствено утвърдените пилоти Нобухиро Таджима със Suzuki SX4 и Райс Милън с Hyundai RMR PM580.

Победителят Таджима записа рекордните 9 минути и 51 секунди, Милън спря хронометрите на 10 минути и 9 секунди, а Дейро измина почти 20-километровото трасе за 10 минути и 17 секунди.

Името на най-бързата Dacia идва от класа "Unlimited" (без лимит) на американското състезание, в който няма никакви ограничения по отношение мощността на двигателя, задвижването, аеродинамиката или използваните гуми.

Двигателят на Dacia Duster No Limit е 3.8-литров V6 с двойна турбо-система, доработен от Sodemo, за да доставя невероятните 850 к.с. Трансмисията е секвенциална с шест степени Sadev, специално разработена за автомобила.

0 от 500
  • #15
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Неу-Дачия ( преди 12 години )
    Двигател не Нисан джи ти ар, окачване на не знам си какво си и сложили отпред отварачката (ембУемата на Неу-Дачия) - е кое е ДачИстото тука, сбирток от няколко други добри марки.
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    da doutochnia v prototipa na audi ot le mans e izpolzvan zabeleji dvigatel na audi a ne v dachiata dvigatel na gt-r,chetete malko tehnicheski harakteristikii az otivam za dacia shtom e na izplashtane
  • #13
    4 rate up comment 4 rate down comment
    пропов ( преди 12 години )
    Аз отивам да си купя една Дачия веднага.3-то място на Пайкс Пийк,победа в Андрос трофи...и имаш шанс да си част от това като си купиш нова кола за около 12000 лева.И не ми обяснявайте,че серийната кола няма нищо общо със състезателните.Щом са с еднакви емблеми,значи гените са общи.А гена е важен.МНОГО е важен.
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    do onzi s komentara che prototipa na audi ne bil audihttp://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R18_TDI
  • #11
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дачия колкото и иаз съм Румънец
  • #10
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ъ сиа пъ дачиа, вий мойто ауди ако видити шъ ви капнат капите вря, туй спойляр лий вря? Мойот спойляр да видити малийййй у хасково и праин-пуръчкув и у перник и дувършвън и буядисвън в срибристу и пише ристу, щото аз съм ристу, ауди из дъ биест
  • #9
    8 rate up comment 1 rate down comment
    цецо ( преди 12 години )
    епа нека си плюят разбирачите добра си е колицата фактите са красноречиви
  • #8
    6 rate up comment 0 rate down comment
    ХА ХО ( преди 12 години )
    В статията за победителя има една адинствена снимчица.А тук може и галерийка да заформите.
  • #7
    6 rate up comment 0 rate down comment
    deadfox ( преди 12 години )
    Малко бъркате Алианс и компания ама нейсе.Интересно ми е на тези коли каква им е мощността на старта и на финала все пак това трасе е с доста голяма денивелация.Но и предполагам, че турбонадува :) им се регулира.
  • #6
    7 rate up comment 2 rate down comment
    do zoom-zoom ( преди 12 години )
    E ne - nikoj ne razbra, 4e e reklama na Renault. A da ne bi dvigatelite na stock Duster-a da sa razrabotka na Dacia. Pak sa si Renault. Nissan, Renault i Dacia sa 4ast ot edna kompaniq - kakvo shte probutvat i s kakva marka si e tqhna rabota.