IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Хибриден Ford Mondeo ще видим през 2013

Ford разработва хибридна версия на следващата генерация на Mondeo, която ще се появи през 2013 година.

Хибриден Ford Mondeo ще видим през 2013
Този модел ще завърши серията от пет хибридни или електрически автомобили на Ford в Европа. Хибридната система на новото Mondeo ще включва двигателя Ecoboost с обем 1.6 литра и мощност 160 к.с., както и електромотор с мощност 40 к. Така общата мощност ще достигне 200 к.с.
 
 
Предаването ще бъде към предните колела, трансмисията ще има два съединителя и шест степени.
 
Електромоторът ще бъде разположен в самата трансмисия, като така ще повтаря дизайна на системата на Bosch използвана сега при Porsche, Volkswagen и Range Rover при техните хибридни системи със задвижване на четирите колела.
 
Хибридната версия на Mondeo ще бъде глобален продукт и ще се продава в САЩ, Европа, Азия.
 
Новата генерация на Mondeo е разработена съвместно от развойните центрове на Ford в Германия, САЩ и Великобритания.
 
Сега в Европа вече се предлага електромобила Transit Connect EV, следващата година ще се появи електрическата версия на Focus EV, а през 2013 ще видим две хибридни версии на C-Max, както и хибридното Mondeo.
0 от 500
  • #34
    4 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 14 години )
    Абре, момче, нали ти обясних, че 10% е митото за автомобили произведени извън ЕС. Това е единна ставка за целия Съюз. ДДС-то пък къде го сложи, нали знаеш че е еднакво за всички?!Всъщност не съвсем, защото в Англия, например ДДС-то, зависи от СО2 емисиите, т.е. Приуса, заедно с други икономинчи автомобили (да, вкл. дизели) е обагодетелстван. Нещо повече, хибридите паркират безплатно, не им взимат по 17 лири да влязат в центъра на Лондон и пр.Точно обратното на глупавата ти теория, ама нейсе.
  • #33
    2 rate up comment 2 rate down comment
    expert ( преди 14 години )
    приуса се продава от 13 години, досега са продадени 3млн. 60% от тях са продадени в япония. Точно този факт означава ДЪРЖАВНА ПРОТЕКЦИОНИСТИЧНА политика!!!
  • #32
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    И в какво се състои по-скъпата поддръжка на хибрида?
  • #31
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Пак се събраха хлапетиите и почнаха разни глупости за Лексуси и БМВ-та да бълват.Ние за какво си говорим те каква тема подхващат.Явно нещо искат някого да дразнят с това,но не съм техния човек.
  • #30
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Е що така Приус в Европа не върви,а навсякъде другаде по света се продава добре?Влез в сайтовете на Тойота по другите континенти и виж какви са цените там на ПРИУС(не говоря за други модели)!После влез в някой европейски сайт на Тойота и виж за каква разлика става на въпрос!Не знам за какви конспирации бълнувате,но двойният стандарт е на лице.Хем искат в Европа да са с най-екологичните автомобили,хем се дава толеранс на най-неекологичните.
  • #29
    2 rate up comment 3 rate down comment
    expert ( преди 14 години )
    Как може да сравняваш лексус с BMW???Лексуса го сравнявай с фиат, опел, а може и с корейските новобранци
  • #28
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Точно така,няма акциз,а мито.За БГ не знам как е,но за Германия е следното:1.Мито 22%2.ДДС 19%Общо +41%Ето заради това Приус не е така популярен.Запознатите знаят,че той се произвежда само и единствено в Япония.
  • #27
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Лексус са след БМВ по-продажбите в САЩ и там ли има конспирация? И Американците ли прилагат двоен стандарт? А забравих че в САЩ Лексус са с по-ниски цени от БМВ в един и същи клас. Тоест въпреки по-ниската цена и хибриди-мибриди хората и там предпочитат БМВ.
  • #26
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    хибрида не се налага, заради по високата цена и по-скъпа поддръжка. Дизеловите версии са аналогични като разход с тези на хибридите, но са с по-добра динамика, повече пространство, все пак не мъкнат 100 кила батерии. Съпостави Х5 3-ка дизел с РХ450. приблизителен разход, но по-добра динамика за БМВ-то. А за офроуд РХ450 изобщо не става. А това е най-малкия двигател при Х3 все пак а при РХ това е най-големия. Тоест Лексус с един двигател къде ще борят немците с голямата гама мощни двигатели.
  • #25
    5 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 14 години )
    Анонимен, вземи се идентифицира, че иначе Анонимен = Никой.Много си се омотал с представите си за пазара. Какъв двоен стандарт, какъв акциз? Повечето Тойоти, които се продават в Европа са произведени в Англия, Франция или Турция (приравнена на ЕС в данъчно отношение). Акциз няма за тия коли. Ако правилно те разбирам, има конспирация в Европа, за да не може Тойота да си продава хибридите... Хаха.Апропо, Приуса си му е много добра цената и си е добра кола, просто в Европа не върви.