IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Хибриден Ford Mondeo ще видим през 2013

Ford разработва хибридна версия на следващата генерация на Mondeo, която ще се появи през 2013 година.

Хибриден Ford Mondeo ще видим през 2013
Този модел ще завърши серията от пет хибридни или електрически автомобили на Ford в Европа. Хибридната система на новото Mondeo ще включва двигателя Ecoboost с обем 1.6 литра и мощност 160 к.с., както и електромотор с мощност 40 к. Така общата мощност ще достигне 200 к.с.
 
 
Предаването ще бъде към предните колела, трансмисията ще има два съединителя и шест степени.
 
Електромоторът ще бъде разположен в самата трансмисия, като така ще повтаря дизайна на системата на Bosch използвана сега при Porsche, Volkswagen и Range Rover при техните хибридни системи със задвижване на четирите колела.
 
Хибридната версия на Mondeo ще бъде глобален продукт и ще се продава в САЩ, Европа, Азия.
 
Новата генерация на Mondeo е разработена съвместно от развойните центрове на Ford в Германия, САЩ и Великобритания.
 
Сега в Европа вече се предлага електромобила Transit Connect EV, следващата година ще се появи електрическата версия на Focus EV, а през 2013 ще видим две хибридни версии на C-Max, както и хибридното Mondeo.
0 от 500
  • #54
    3 rate up comment 2 rate down comment
    expert ( преди 14 години )
    Бъдещето се казва "Zero Carbon Technology" и хибридите на тойотките не участват в него!!!
  • #53
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хайде бе на хартия казваш хибрида бил по-добър,а в действителност не.Я подкрепи с нещо думите си!И не ми говори за немските и други производители на хибриди,защото точно техните хибриди са такива на хартия.Слагат батерии и електромотор и хоп-хибрид.При Приус говорим за съвсем,ама съвсем различни неща.Той най-малкото е ПЪЛЕН,а не МЕК хибрид.А вредните емисии се намалят не за друго,а защото планетата не е от днес за утре,а и запасите на петрол много намаляват.
  • #52
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    На феновете на дизела мога да им предложа свръх скоростните влакове-стрели да се върнат на дизелови локомотиви ;-)Подсказката ми е, че където вече има инфраструктура - можете да видите бъдещето в действие ;-)
  • #51
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    не са толкова глупави.Хибридите ги развиват десетки години и със сигурност са много по-навътре от всички останали в тази материя и знаят точно какъв агрегат да ползват и какви батерии.Името ми не е от значение,всички тук сме анонимни,та дори и тези,които са регистрирани или са си сложили някакво име.По-съществено е може би,че дълги години съм се интересувал от хибридите и вече доста време съм собственик на последният модел Приус.Така,че от позицията на собственик говоря тук,а не просто ей така
  • #50
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Причината, всички производители да наблегнат на хибридите и производителите на суперспортни возила да почнат да правят градски бълхи, е една- законите. Та законодателите, за да угидят на екоорганизациите, приенмат все по-строги закони за вредните емисии. Който не ги покрива, плаща или ще плаща глоба. Хибридът е облагодетелстван по простата причина, че на стенд дава много нисък среден разход. В реалността не е така и губи от дизела, но на хартия-ДА! Те затова и производителите предпочитат да намаляват средните си емисии, чрез въвеждане на някое евтино хибридче, което да смъкне разхода на хартия с 2-3 литра на 100 км. Аз бих попитал следното. Има ли логика, една S-класа, която се ползва главно за дълги преходи по магистралата, да има елмоторче с мощност 20 KW? Явно има според Мерцедес, защото спрямо стандартната S-класа, разходът на хартия е намален с 2-3 л/100км. Цитирам по памет, защото не ми се рови за точните цифри. Да, но когато тоя автомобил се опъне по магстралата Хамбург Мюнхен и се пусне темпомата, все едно е, дали имамее 20 киловатово моторче или не. Разходът е един и същ, като дори тенденцията при по-мощни ел.мотори и батерии е разходът на хибридът да е по-голям на дълъг път, поради по-голямото тегло на автомобила. Да, но по тоя начин Мерцедес и сие свалят вредните си емисии на хартия, като по този начин избягват глобите, като в същото време продължават да предлагат и супер мощни мотори.
  • #49
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Tisho ( преди 14 години )
    Рано е още да се мисли за отпадане на ДВГ... точно защото няма още инфраструктура. И точно за това акцентът пада върху хибридите - те ще помогнат за плавен преход...
  • #48
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    expert-е не те знам по какво си експерт,ама в познаването никакъв те няма.Ако си решил да си чешеш клавиатурата(каквото и правиш до сега)продължавай в същият дух и стил!Само ще ти кажа,че с наивните си разсъждения приличаш точно на 14-годишен на колкото всъщност може да си.Ако не си на толкова много жалко,защото явно умственото ти развитие е спряло някъде там...около 8-ми клас.Сори за отклонението!Та по темата,Тойота за това използват ДВГ с цикъл на Аткинсън,а не нещо друго.Не са толкова глупа
  • #47
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Tisho ( преди 14 години )
    Не знам как се казваш приятелю:) Нарочно подметнах за дизелови хибриди.. Не случайно лидера в света на хибридите /всички знаем кой е/ не прави дизелов такъв,но в Европа местните производители ще правят подобни опити. Примерно бъдещите дизеловите хибриди на Пежо въобще няма да са пълни хибриди, просто ще имат едно двигателче, което да помага на колата. Исках да акцентирам на това, че и самите производители тук виждат, че са почти на предела на макс. ефективност на дизела и вече търсят алтернативи
  • #46
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тишо с развитието на батериите нуждата от ДВГ на борда отпада. А Европа е напълно обхваната от електрическата мрежа.
  • #45
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ресурс на паления и изгасяне.Има и други,но в момента не се сещам.Много са и точно поради тази причина никой не вади дизелов хибрид.Те доти японците първо точно това са мислели,но след доста безуспешни опити са се отказали.Прокрадват се сега разни други опити от други компании,но и е са безуспешни и неефективни.Поне аз не знам да има истински пробив в тази насока.Не говоря за разни неща писани на книга,а нещо действително, практически доказало се.