IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Хибриден Ford Mondeo ще видим през 2013

Ford разработва хибридна версия на следващата генерация на Mondeo, която ще се появи през 2013 година.

Хибриден Ford Mondeo ще видим през 2013
Този модел ще завърши серията от пет хибридни или електрически автомобили на Ford в Европа. Хибридната система на новото Mondeo ще включва двигателя Ecoboost с обем 1.6 литра и мощност 160 к.с., както и електромотор с мощност 40 к. Така общата мощност ще достигне 200 к.с.
 
 
Предаването ще бъде към предните колела, трансмисията ще има два съединителя и шест степени.
 
Електромоторът ще бъде разположен в самата трансмисия, като така ще повтаря дизайна на системата на Bosch използвана сега при Porsche, Volkswagen и Range Rover при техните хибридни системи със задвижване на четирите колела.
 
Хибридната версия на Mondeo ще бъде глобален продукт и ще се продава в САЩ, Европа, Азия.
 
Новата генерация на Mondeo е разработена съвместно от развойните центрове на Ford в Германия, САЩ и Великобритания.
 
Сега в Европа вече се предлага електромобила Transit Connect EV, следващата година ще се появи електрическата версия на Focus EV, а през 2013 ще видим две хибридни версии на C-Max, както и хибридното Mondeo.
0 от 500
  • #44
    1 rate up comment 1 rate down comment
    853 ( преди 14 години )
    Тука гледам се е заформил спор като този за Левски и ЦСКА.
  • #43
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Чвно някой си мисли,че съм някакъв потребител Лексус.Еми не съм.Първо бях фен на Хюндай,после станах на Тойота,а сега съм Лексус.Хахаха днес много ми харесвате.Както и да е.Виждам,че Tisho мисли разумно и ще му отговоря за дизеловите хибриди.Не се правят такива,защото са неефективни.Дизелите бавно достигат работна температура и не става постоянно да се палят и изгасят.Бързо се скапват.Дизела има голяма компресия и паленето ще се налага само чрез подгревни свещи,които дърпат много ток имат малък
  • #42
    2 rate up comment 2 rate down comment
    expert ( преди 14 години )
    За да го разбереш, първо трябва да завършиш осми клас, поне на 14 годишна възраст!!!
  • #41
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Никой не ми отговаря на въпроса.Пак разтягане на локуми и нищо конкретно.Това,което немските производители предлагат са псевдо-хибриди.Някакви елекромоторчета с мощност за охлаждане на РС.Това с менюто и ресторанта ме разсмя.Толкова наивно и по детски глупаво е да се сравняват 2-те неща.Едното трябва да го проектираш,произведеш и предложиш,а другото ти стои в хладилника под формата на продукти и чака някой да го поръча и чак тогава се прави.Не знам за какви лексусчета става на въпрос?Кажи expert
  • #40
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Tisho ( преди 14 години )
    ,то трябва да съвместяват техологии.. Не случайно чакаме до някоя друга година и дизелов хибрид.. Според вас щяха ли да правят подобно нещо, ако можеха само с иновации в дизеловия двигател да смъкнат толкова разхода? Хайде помислете поне за половин минутка върху това и тогава плюете хибридите.
  • #39
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Tisho ( преди 14 години )
    тогава насам нямаме никакво развитие. А при хибридите нещата се развиват по съвсем различен начин разходът зависи и от капацитетите на батериите, а това е сфера, която сега и тепърва много ще се развива, просто има бум Само за илюстрация си спомнете пак преди десетина години какви бяха батериите на телефоните, каква им беше консумацията и каква е сега И както ви го каза Лексуса, не мислете всички производители за *** Те знаят, че ако искат да направят технолотехнологична стъпка напред
  • #38
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Tisho ( преди 14 години )
    Толкова ли гледате напред -само пред носа си? Даже и сега най-съвременните дизели да са с подобен разход като хибридите /оставяме вредните емисии/, то тази технология не може да върви ужасно много напред... Сега ако един икономичен дизел харчи 4, то трудно ще пада под 3 или 2/100 разход.. Не забелязвате ли, че разходът на дизелите в последните години не пада кой знае колко много. Прословутото Лупо отпреди почти десетина години се водеше като колата с разход 3/100.. не че беше реален, но от
  • #37
    3 rate up comment 4 rate down comment
    expert ( преди 14 години )
    Лексусче някой ден ако ти се случи някой да те покани в класен ресторант, разгледай менюто внимателно. Там ще преброиш стотици ястия,а само 15% от тях формират 95% от приходите на ресторанта. А тойотките, лексусите и хибридите им формират бедмият лист с менюто на Макдоналдс. БЕДНО МЕНЮ ЗА БЕДНИ ПОТРЕБИТЕЛИ!!!
  • #36
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Пич ДДС е и за другите марки, така че не го споменавай, за митото съм съгласен, но не забравяй че мито се плаща и за европейските марки в Япония. Относно това че всички правят хибриди. Да това е ако някой държи да кара Хибрид БМВ, няма проблем и това го предлагаме в менюто, що да губим клиенти? БМВ имат хибрит, невероятно скъп и само с допълнителен ел.двигател с 20к.с. не за динамика а само да свали % икономия от разхода, при ФВ Туарег е същото. Но това са 1% от продажбите им.дизела им продава.
  • #35
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Значи хибридите били неефективни,скъпа поддръжка,скъпи,не се купуват и какви ли не още измислици,а в един момент се оказва,че всички искат да ги произвеждат.А сега де!?Значи глупавитекомпании се натискат да правят това от което ще са на загуба,а умницитетук смятат хибридите за кауза пердута.Понеже гледам,че има големи разбирачи,нека да го обяснят този феномен!