IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Хибриден Ford Mondeo ще видим през 2013

Ford разработва хибридна версия на следващата генерация на Mondeo, която ще се появи през 2013 година.

Хибриден Ford Mondeo ще видим през 2013
Този модел ще завърши серията от пет хибридни или електрически автомобили на Ford в Европа. Хибридната система на новото Mondeo ще включва двигателя Ecoboost с обем 1.6 литра и мощност 160 к.с., както и електромотор с мощност 40 к. Така общата мощност ще достигне 200 к.с.
 
 
Предаването ще бъде към предните колела, трансмисията ще има два съединителя и шест степени.
 
Електромоторът ще бъде разположен в самата трансмисия, като така ще повтаря дизайна на системата на Bosch използвана сега при Porsche, Volkswagen и Range Rover при техните хибридни системи със задвижване на четирите колела.
 
Хибридната версия на Mondeo ще бъде глобален продукт и ще се продава в САЩ, Европа, Азия.
 
Новата генерация на Mondeo е разработена съвместно от развойните центрове на Ford в Германия, САЩ и Великобритания.
 
Сега в Европа вече се предлага електромобила Transit Connect EV, следващата година ще се появи електрическата версия на Focus EV, а през 2013 ще видим две хибридни версии на C-Max, както и хибридното Mondeo.
0 от 500
  • #64
    3 rate up comment 1 rate down comment
    AZ ( преди 14 години )
    Това за екологично настроения потребител е доста наивно ,при положение че 99% от човечеството го боли фара за екологията освен в случаите в които му бъркат в джоба, а на 80% даже и няма как да им бръкнат в джоба защото живеят в региони ,където не действат такива норми.
  • #63
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    RS1600, хибридите имат място под слънцето, но аз така виждам нещата: *** никога няма да се набута с 10 годишен хибрид на старо не защото е умен, а защото няма да иска да купува нов комплект батерии. Той сега за едни ремъци и филтри се скъпи, какво остава за цял блок нови, новенички батерии :P Ако нямат друго предимство хибридите, то поне ще накара *** да спре да купува 10 годишни кочини с акумулатори.
  • #62
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    AZ, 10 години едва ли някой ще кара хибрида си. Ако е трезвомислещ екологично настроен потребител, още на третата или четвъртата година ще се сдобие с нов, по съвършен хибрид. Стария отива просто за преработка, защото малко са балъците, дето биха си купили хибрид на старо.
  • #61
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Абе вредните емисии се намалят, но само на хартия! Ти прочете ли внимателно дългия ми пост? Я пусни тоя Приус от Хамбург до Мюнхен в лявата лента, да видим колко ще ти гори като е пълен, а не мек хибрид и кой колко ще опази Земята! Позамисли се малко. Разбрахме, набутал си се с Приус и искаш сега ние да повторим грешката ти! Е, няма как да стане!
  • #60
    6 rate up comment 3 rate down comment
    AZ ( преди 14 години )
    Истината е ,че без държавни протекции хибридите са за никъде.Като смениш веднъж-дваж акумулаторите за 10-на години и се замислиш какво става с тях след това, вече не изглеждат толкова екологични.За електромобилите картинката е още по-зле.Само около 20% от електроенергията в Европа се добива от възобновяеми източници(вода,вятър,слънце), останалото от фосилни и атомни централи.Всичко е едно голямо лицемерие ,от което страдат най-вече бедните членки на евросъюза ,като нас.
  • #59
    6 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 14 години )
    Човек като ви чете писанията би се зачудил как изобщо една или друга марка още е на пазара и не е фалирала, т.к. прави *** или пък как досега всички коли не са хибридни или дизелови.Вземете си смекчете малко позициите. Всички марки правят добри коли, за да са изобщо на базара и в всички технологии (бензин, дизел, хибридни, ел.) имат място под слънцето, включително в близко бъдеще.
  • #58
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Всички все още се хранят от конвенционалните ДВГ-та.В това спор няма.Дори в хибрида има ДВГ.Дизелите действително са много разпространени и не може да им се отрекат преимуществата.Дори аз самият освен Приус 3 имам и 2 дизелови автомобила.Силата на дизела обаче е другаде,но полека-лека той губи позиции и отстъпва на по-модерните технологии.На този етап обаче няма алтернатива при по-големите МПС-та и при по-големи товари.За в града и средно-дълги разстояния обаче хибрида е номер 1 без алтернатива.
  • #57
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Значи точно в това е една от многото разлики между немските и японските хибриди.Немските се правят за отбиване на номер и само за присъствие в менюто,като артикул,докато японците ги правят с цел прогрес и наистина реален ефект в намаляване консумацията на гориво и вредни газове.Стратегията на германците е да предложат 50 модела от които 2-3 да стават,но покрай ставащите да пробутат и талаша,а при японците моделите може да са 5,но който и да вземеш няма да се прекараш.
  • #56
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Точно казано, обаче той бедното лексусче от къде знае???
  • #55
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Пич примера с менюто изобщо не е ***. Ти пак не си прозрял смисъла. Дали меню,дали артикули няма значение, една достойна фирма трябва да предлага богат избор от артикули. Между 10-те двигатели една марка предлага и един хибриден, щом като има някакво търсене, ще има и предлагане, това което се опитвам да ти обясня е че всъщност това е 1% от продажбите и. Всъщност марката се храни от дизеловите си двигатели имам предвид немците, Дори при Тойота хибридите са с минимални продажби спряма другите ДВГ