От General Motors нито потвърждават, нито отричат спекулациите, че отново се опитват да продадат европейско си подразделение.
Според анализатори обаче, продажбата е предопределена и е въпрос „кога” а не „дали”.
„Ние не се интересуваме от Opel,” заявява говорител на Hyundai пред агенция Reuters.
За сметка на това корейският производител преследва поставената си цел да продава над 500 000 автомобила в Европа през 2013 година.
Hyundai увеличава продажбите в Европа, макар и с по-слаби темпове от тези с които расте в САЩ. Поставената цел е през 2015 корейската марка да има 5% пазарен дял на Стария континент.
Преди около 2 години GM се опита да продаде Opel. Тогава канадско-руски консорциум беше най-близо до придобиване на марката, но сделката в крайна сметка пропадна.
GM притежава немската марка още от далечната 1931 година.