IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Очертава се нова рекордна година за Volkswagen

Най-важната мисия на Volkswagen през това десетилетие е да детронира Toyota като световен лидер в производството.

Очертава се нова рекордна година за Volkswagen
Резултатите за първите пет месеца на тази година показват, че това може да се случи по-бързо от планираната 2018 година. За първи път в историята на Volkswagen за първите пет месеца на годината марката е произвела над два милиона леки автомобила.
 
 
 
От 1 януари до 31 май във Volkswagen са продали 2 090 000 автомобила, което е повече с 12.2% в сравнение с продадените 1 860 000 леки автомобили за първите пет месеца на 2010 г.
 
От VW съобщават, че само през май тази година са продадени 436 400 леки автомобили срещу 376 100 през май 2010, което е ръст от 16.1%. Това е нов рекорд, съобщава Кристиан Клинглер (Christian Klingler), член на Борда на VW отговарящ за продажбите и маркетинга на Volkswagen Group.
 
По региони продажбите са: 792 100 коли продадени в азиатско-тихоокеанския район, (скок с 18.9% спрямо същия период на миналата година), 714 200 автомобила продадени в Китай, (ръст от 17.4%), 194 600 автомобила с марката на VW са продадени в Северна Америка (ръст от 19.7% спрямо петте месеца на м.г.).
 
В централна и източна Европа продажбите на автомобили с марката VW за първите пет месеца на годината са се повишили с 40.2% в сравнение със същия период на м.г., като продажбите са стигнали 71 900 броя, в Русия са продадени 34 400 автомобила с марката VW, като това е ръст от почти 100%.
 
На домашния пазар в Германия VW е продал за петте месеца на тази година 248 800 автомобила, което е с 3.6% повече в сравнение с 2010 г.
 
0 от 500
  • #25
    4 rate up comment 6 rate down comment
    ... ( преди 14 години )
    Не ни обяснявай за голфове и i30.И двете са мега висока летва за теб.Питаха те нещо за Бургас,нещо го пропусна,а *** ***!Още дълго ще си губиш времето из казанлъшки трънки и фекалиите около колибата ви,мизерен пор!Много ни е гот,че духаш супата!Много!
  • #24
    8 rate up comment 7 rate down comment
    До анонимен ( преди 14 години )
    Масовия клиент е беден не само в БГ, но и в света, за това и търси евтини коли. Ако се направи сравнение на общата цена на продадените автомобили от марките на ФВ и тези на Тойота, разликата ще е огромна в полза на ФВ груп, с пъти по-голяма. Това имах в предвид. Колите ФГ -груп са от зо ооо евро до 1, 2, даже и 2,5 милиона евро. къде слагаш изобщо другите марки, остави Тойота и Кия, просто няма друга такава супер марка като ФВ. ФАКТ!
  • #23
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Упс миризма забравих че и30 и минава на данъчен кредит. С две думи това е възможно най-евтинаата марка кола в този клас.
  • #22
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Ferro ( преди 14 години )
    Бургазлията с А6-цата,ауди-фенчето,го знаем много добре.Той не бил точно бургазлия,а някъде от казанлъшко/мъглишко.И не бил българин,а ***.И нямал А6,а Ауди 80.И не било негово,а на баща му.И книжка нямал,но всичко това са подробности.Важното е,че определя срещи в Бургас,нищо,че досега не улучи нито едно място..:))) и това е подробност...:)))
  • #21
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ВАГиналните фенове получиха поредният си множествен оргазъм от платените публикации на групата.Кофти е да си облъчен кон с капаци и да си мислиш,че една от най-смотаните и посредствени фирми е върха на сладоледа.Но естествено трябва да има балъци,които да хранят тарикатите,иначе последните ще умрат.
  • #20
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Миризма един и същи двигател при Голф и И30 радзликата в цената е двойна! Ако добавим и 5 г лизинг предлаган от Хюндай и 2000лв. на ръка при покупка и изкопеване на стара кола. Направо е чудо че Хюндай не може да влезе в топ 10 на продажбите в Европа. Миризма не сравнявай ръста на Хюндай, те просто подаряват в момента коли, смятай с какви евтини матеряли ги правят. Това са коли за соц. слаби хора в цял свят. Единия продава коли, другия имитация на кола. преди 10г. Хюндай дори обявиха фалит.
  • #19
    2 rate up comment 2 rate down comment
    :) ( преди 14 години )
    До бургазлията с линковете : Какво поставиха пред *** в центъра?От пролетта е атракцията на града.Чакаме.
  • #18
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Излиза,че изобщо не са средна ръка.Щом заклетия Audi/VW-Фен казва,че високото търсене е : "Това е показател за масово доверие от клиентите".А търесенето на Hyundai/KAI е по-високо от която и да е от марките на VAG. Сори!
  • #17
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Миризма не знам кой е *** от Казанлъшко дето те е *** в 80-ката, тука не е клуб запознанства, така че няма смисъл да пишеш към хипотетични особи. Аз съм Бургазлията от който бягаш *** в рев и сополи 10 пъти. И Адрес съм ти дал и име, така че няма нужда, тая плоча отдавна се изтърка, още повече след няколко линка с доказателства как бягаш, не напразно те наричам страхлив и ти си го знаеш, не напразно и миризмата, защото се насираш от страх. Аре ходи да фъфлиш на някой друг. ха ха страхлив
  • #16
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Абе кви са тия КИА-Хюндай, средна ръка автомобилчета - масовки, купуват ги на килограм, щото са евтини. Впрочем ако вземем марките, които притежава ФВ, Тойота изобщо не трябва да ги броим. Продали повече и кво от това. Я вижте Порше, Ламборджини, АУДИ какви модели вадят, за Бугати всички суперлативи са малко, а тия с Киити са много интересни, като почват да превъзнасят масовките си и даже си вярват, което е направо смешно и глупаво.