IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Фетел яхна Infiniti M37 на eSafety Challenge

Показа майсторско управление, представяйки системата за електронен контрол на стабилността на марката.

Фетел яхна Infiniti M37 на eSafety Challenge

Световният шампион във Формула 1 Себастиан Фетел демонстрира системата за електронен контрол на стабилността на Infiniti в рамките на ежегодното събитие eSafety Challenge зад волана на луксозния спортен седан Infiniti M37. Тазгодишното издание се проведе на полигона на най-големия австрийски изпитателен център край Виена.

Проявата eSafety Challenge се организира от 2009 от Фондация ФИА и eSafteyAware и се ползва с подкрепата на Европейската комисия. Целта на събитието е да се подпомогне развитието на технологиите за активна и пасивна безопасност в автомобилната индустрия.

За да демонстрират ефективността на разработките в тази насока в eSafety Challenge вземат участие някои от най-добрите автомобилни пилоти в света. На трасетата на изпитателния полигон те показват разликата между активните и неактивните системи за безопасност.

Пилотът на Red Bull Racing Себастиан Фетел който наскоро стана глобален посланик на марката Infiniti, показа нагледно как функционира системата за електронен контрол на стабилността с помощта на новия Infiniti M37 S. Системата е включена в стандартното оборудване на цялата моделна гама на марката и предотвратява загубата на контрол над автомобила, чрез селективно прилагане на спирачно усилие на отделните колела.

„Като автомобилен пилот аз съм попадал в много критични ситуации, но на пътя важат други правила и модерните технологии са животоспасяващи. Важно е всички водачи да се запознаят с ефективността и значението на технологиите eSafety”, сподели световният шампион.

Сред другите технологии, демонстрирани в рамките на eSafety Challenge бяха системите за наблюдение на „сляпото петно”, за предотвратяване на напускането на лентата на движение, за предупреждение за висока скорост, за аварийно спиране и адаптивните светлини.

0 от 500
  • #14
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Д ( преди 14 години )
    Просто е очевидно, че ако човек иска да е малко по-различен, не робува на немските премиум марки и държи да получи стойност за парите си, ще избере това.
  • #13
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Д ( преди 14 години )
    Колеги, не се карайте. Наскоро правих тест-драйв на почти същото Инфинити M37S в софийската изложбена къща (поздравления за отношението на персонала към хората). Колата има невероятно директно управление, божествен звук под капака и много стилен интериор. Ускорява безумно, невероятно стабилна на пътя. Да не говорим как привлича погледите. След това отидох до Камор Ауто, само за да установя, че едно БМВ на същата цена вътре е обзаведено като Хюндай. Пример: Х6 за около 160 хилки при база 120...
  • #12
    7 rate up comment 7 rate down comment
    sinbad0 ( преди 14 години )
    Богатите хора са невежи и в личния си живот винаги си купуват скъпи коли с немски произход и часовници с швейцарски.......прости хора......да не пренебрегваме и екзотиките от Италия,Англия,Швеция......
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    da ( преди 14 години )
    Trjabva da si mnogo nadulboko v avtomobilnia svjat za da kazesh "infiniti - reno - durvo". Vse pak tova e edna dobre razvita teza podkrepena s fakti i cifri.
  • #10
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Субаруфен ( преди 14 години )
    Синбадчо явно е абониран за АвтоБилд. Там се вижда че немците яко са се стреснали от навлизането на Infiniti на немския пазар и са спретнали няколко лъжливи теста, за да може балъците, които ги четат и приемат всичко за чиста монета да продължават да си купуват немски коли. Естествено се обяснява и защо Фетел кара Инфинити - не е защото е хубаво, а защото е длъжен. А тези тикви, които сравняват Инфинити с Рено е най-добре да се гръмнат.
  • #9
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ренце = дръвце, но Инфинити все още не паднал дотам.. макар, че за бъдеще не се знае
  • #8
    12 rate up comment 6 rate down comment
    до Котоошу ( преди 14 години )
    Бих ти казал какъв злобен, комплексиран *** си, но няма смисъл, ти си го знаеш :))))))))))
  • #7
    7 rate up comment 10 rate down comment
    longjohn ( преди 14 години )
    Много добър автомобил, но дизайна му малко от, от там. Първите SUV-ове като излязоха бяхя тпеач, сега почнаха да развалят дизайна с тия извивки навсякъда.
  • #6
    17 rate up comment 9 rate down comment
    .................... ( преди 14 години )
    Котоошу......пълен ***
  • #5
    10 rate up comment 30 rate down comment
    Котоошу ( преди 14 години )
    инфинити = нисанчо = ренце = дръвче