IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нови сервизни акции на Тойота

Още се дискутират масовите сервизни акции на Toyota по цял свят през последните 12 месеца, а сега се съобщава за нови проблеми.

Нови сервизни акции на Тойота
Те засягат хибридния модел Prius на японския автомобилен гигант, както и мини автомобила iQ. Причина за новата сервизна акция са възможни неизправности в кормилната система и в скоростната кутия.
 
 
В сервизите трябва да се явят 105 784 автомобила от второто поколение на Toyota Prius, като повечето бройки са продадени в Япония и САЩ, но от тази партида има също и в някои европейски страни, най-вече в Германия и Великобритания.
 
При миниавтомобила Toyota iQ, сервизната акция е дори в още по-малък мащаб, като са засегнати 33 хиляди автомобила, 21.5 хиляди от тях продадени в Япония. Проблемът е в скоростната кутия на малкия автомобил.
 
0 от 500
  • #47
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Пацо ( преди 14 години )
    Аз се чудя като са толкова здрави и нечупливи, защо ли строят сервизи, произвеждат резервни части, ограничават гаранцията?Направо да дават нови - ставате смешни като сектанти с тези Тойоти. Чупят се колкото другите коли средна ръка или с една идея по-малко. Това е.Кола не се купува веднъж в живота.
  • #46
    6 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Нека дам пояснение за ADAC, макар това да го пише изрично на сайта им. Как се оценява? TuV извършва технически прегледи през определен период от време. Може да се окаже, Едно служебно Мондео на 7 години, е много назад в класацията, понеже е минало 150 000 км средно, докато друг автомобил, който няма и 80 000 е напред. От друга страна, възрастта също влияе на техническото състояние, защото не е все едно, дали колата е преживяла 3 зими или 7. DEKRA от своя страна смятат, че автомобил се купува според изминатите километри, затова те правят своята класация по друг начин в зависимост от изминатите километри. Имат три категории, които засягат германците. Четвъртата, която засяга българите я няма. Та става въпрос за автомобили с пробег 0-50 000, 50 000-100 000 и от 100 000 до 150 000 км. +150 000 вече трябва да се провери в България. Според ADAC, това е по-реална класация от това, да се оценява автомобил според годините. Донякъде са прави, но не съвсем. Състоянието на един автомобил зависи и от годините и от пробега. Защото например, един ремък се напуква за 5-7 години, дори автомобилът да няма и 50 000 км. От друга страна, ако автомобилът мине 120 000 км за 3 години, пак ще се налага евентуално смяна на ремъци. Така, че нито TuV са справедливи, нито DEKRA. Аз все още не съм видял справедлива класация. Дори тия с допитванията са пунта мара, защото там влизат различни слоеве потребители. Купувачът на луксозно BMW има съвсем различни изисквания и нагласи от купувача на служебна баничарка или втори автомобил за града. Но...фактът си е факт. Фиеста и Приус са номер едно в класовете си. Не върви някак си да кажем, че Приус е справедливо на първо място, а Фиеста не или обратното. И Приус е напред в класациите на TuV и Fiesta ( старата). Fiesta дори дава средно два пъти по-малко дефекти от Поло, Корса, а Ярис е 13 места назад спрямо Фиеста според TuV. Така, че аз не виждам кой-знае какво несъответствие при DEKRA и TuV, макар да има нюанси. А някои японски модели, просто са си назад и при TuV. Фактът си е факт. Все пак тук говорим за европейски модели, а не за американски. Американската класация може да е различна и реално няма нищо общо с европейската, защото няма модели, които да се предлагат едновременно на двата континента. Дори да има, заводите, в които са произведени може да ги делят 10-20000 км. И между другото, аз отново вземам един от най-надеждните автомобили Форд Фиеста ( поне засега е на първо място според DEKRA). Интересно ми е, какво бихте казали против това мое решение.
  • #45
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Prius 3 ( преди 14 години )
    Понеже съм собственик на тази кола от няколко месеца моля хора, които не са се качвали на нея да не коментират!Перфектен автомобил е според моите скромни разбирания.Германци и американци го признават, като един от най здравите и надеждни. Аз самият се уверявам в това.На кого да вярвам ми кажете? На специалистите ли, на себе си ли или на форумните рацери, които само на снимка са го виждали?Дава ми разход 4,5/100 градско, автоматик, много богато оборудване, соларен панел на покрива и мн.др.
  • #44
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    СТИГА ЛЪЖИТЕ ЛЪЖЛИВО ЛЕКСУСЧЕ
  • #43
    6 rate up comment 6 rate down comment
    шум при преминаване ( преди 14 години )
    приус(1,8-136к.с.)==> 70dBPorsche Cayman(3,4-243к.с.)==>74dBFiesta (1,6TDCI)==>68dB
  • #42
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    При всепризнати дефекти германските фирми не предприемат сервизни акции,а клиентите им си плащат за дефектите. За това и малката гаранцийка от 2 годинки-като на Лада, а с дефекти-пълни. Най-иновативна е Тойота- произвежда коли на слънчеви батерии, ярък контраст със старовремските дизелови тракащи возила на германците.
  • #41
    6 rate up comment 4 rate down comment
    doc ( преди 14 години )
    'kolega',az sum si AZ-doc i nikoi drug !A sega: izyavlenie pred Roiters na sekretarya po transporta na USA-REI lAHUD:elektronnite SISTEMI NE SA pri4ina za negelanoto uskorenie na avtomobilite TOYOTA!!!izsledvaneto e napraveno ot NHTSA/NASA!!!Dobre,4e ima 4estni amerikanci,koito ne sa korporativno svurzani s amrerikanskata avtoindustriya!"KOLEGA' mnogo si povurhnosten !
  • #40
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Хаха ( преди 14 години )
    ДА де,но не е мит, германските технически прегледи напълно ме подкрепят. А това,че Тойота прави най-добрите хибриди също е факт и тя е монополист на пазара на хибриди, единствен конглокент й е Хонда,но много малък.
  • #39
    7 rate up comment 8 rate down comment
    до LEXUS ( преди 14 години )
    Колега, моляте пиши си от твоя прякор. Знаем, че само ти си им фен и пишеш като politcs of.., като doc и като Tisho. Ама е смешно да се правиш на различни хора, най-малкото като ти плащат от Тойота Балканс ЕООД. По пунктуацията те хванахме :) И каквото и да говориш - сервизните акции са факт признат от самата тойота.. Така че мани ги онези хвалби едно време тойота беше здрава, едно време тойота беше иновативна... вече този мит яко издиша и други са лидерите...
  • #38
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Tisho ( преди 14 години )
    Да, щастливи сме с Тойотите си, ще си ги караме... и без това в сервиз влизат много по-рядко от другите автомобили...