IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нови сервизни акции на Тойота

Още се дискутират масовите сервизни акции на Toyota по цял свят през последните 12 месеца, а сега се съобщава за нови проблеми.

Нови сервизни акции на Тойота
Те засягат хибридния модел Prius на японския автомобилен гигант, както и мини автомобила iQ. Причина за новата сервизна акция са възможни неизправности в кормилната система и в скоростната кутия.
 
 
В сервизите трябва да се явят 105 784 автомобила от второто поколение на Toyota Prius, като повечето бройки са продадени в Япония и САЩ, но от тази партида има също и в някои европейски страни, най-вече в Германия и Великобритания.
 
При миниавтомобила Toyota iQ, сервизната акция е дори в още по-малък мащаб, като са засегнати 33 хиляди автомобила, 21.5 хиляди от тях продадени в Япония. Проблемът е в скоростната кутия на малкия автомобил.
 
0 от 500
  • #7
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Самурай ( преди 14 години )
    Май ти си морално-остарял!Явно така и не си разбрал от какво се получи аварията а?Не от технологии,а от цунамито,което е заляло генераторите,които захранват помпите за охлаждане на реакторите.Централата е строена да издържи на цунами с височина 10 м.,а в случая вълните са били 15м.Това при земетресение 9-та степен и нищо да няма на централата(от земетресението) само японците го могат.
  • #6
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Именно тези "лъжи" доведоха до МНОГОМИЛИОННИ СЕРВИЗНИ АКЦИИ. В Европа няма клиент който да се интересува от тойотките, а в Япония всички проблеми се се прикриват - пример Фукушима и последващите МОРАЛНО-ОСТАРЕЛИ затворени реактори.
  • #5
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    НЕ,не ни припомняй лъжите на заинтересованите лица от времето на кризата,когато трябваше да сринат най-големият чужд производител,за да отворят пространство за собствените си марки,които загиваха.Да ти припомня ли,че само в САЩ се случиха тези инциденти.Преди няколко месеца същият този конгрес се извини на Тойота след всички експертизи,че проблем НЯМА и че са били подведени.Новината естествено съвсем тихомълком мина и замина.Чети момче,чети и учи английски,за да си информиран!
  • #4
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Да Ви припомня ли защо "отговорната фирма" бяха привикани на дават обяснения пред Конгреса на САЩ? Тойота СКРИ опасни дефекти, а са били длъжни да ги оповестят! А загиналите? Добре помня онзи полицейски запис на разговор с хора, пътуващи в Лексус и катастрофата им - На място!
  • #3
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Prius3 ( преди 14 години )
    Точно така е.Тойота се грижат за клиентите си дори и след изтичане на гаранцията.Ето случая с Приус да речем.Това е предният модел,а хората се преценили,че има вероятност нещо да се развали и го оправят въпреки липсата на гаранция при това безплатно.При много други компании обаче политиката е друга.Гледат да ги направят така нещата,че да мине периода на гаранцията и после да започне дрането на кожи...Ето мнението на ТЮФ:http://topcars.bg/news.php?id=5428
  • #2
    17 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Абсолютно съм съгласен. Виж САЩ. Тойота е номер едно там, защото американеца обича да му обръщат внимание и да се грижат за него. Ама наш *** си мисли, че щом има акция, значи колата е ***. По тая логика Лада е най-здравият автомобил за всички времена. При него не е имало акции никога...
  • #1
    19 rate up comment 9 rate down comment
    dd ( преди 14 години )
    Преди да започнете да плюете колко зле са Тойота искам да ви кажа, че това е политика на фирмата. И тази политика има за цел грижа за клиента. Точно за Приуса знам от няколко различни източника, че е една от най-здравите коли. Ако ФИАТ или Пежо имаха същата политика, техните коли не трябваше да излизат от фирмените сервизи.