IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi А1 - 500 к.с.

Показва върховите достижения на марката.

Audi А1 - 500 к.с.

На тазгодишното, 30-то издание на събора Wоrthersee Tour на фенове на марките Audi, Seat, Skoda и VW, който се провежда в Австрия, ще видим екстремно мощна версия на най-малкия модел на Audi.

Всички снимки


Наречен Audi A1 clubsport quattro, моделът е единствен по рода си, произведен като автомобил, показващ върховите достижения на марката. Предназначението му също така е да подгрее пускането 4х4 машината S1 quattro.

Под капка на A1 clubsport quattro е напъхан 2.5-литровия петцилиндров двигател, който познаваме от Audi TT-RS и Audi RS3 - двигател с директно впръскване на горивото, принудително пълнене и мощност 340 к.с.

При Audi A1 clubsport quattro обаче, силата на агрегата е напомпана до 503 к.с. и 660 Нм. Задвижването е към четирите колела (quattro,) трансмисията е шестстепенна ръчна, а общото тегло е само 1390 кг.

Всичко това позволява ускорение от място до 100 км/час за нищожните 3.7 секунди, до 200 км/час за 10 секунди, както и максимална скорост на движение от 250 км/час (електронно ограничена).

Колата е снабдена с 19-ичови джанти с гуми с размер 255/30, карбон-керамични спирачни дискове и специално адаптивно окачване.

Интегриран е и цялостен бодикит, изграден от композитни материали, който оширява калниците на компактното Audi с 60 мм. В салона също е настъпила пълна промяна - сложени са спортни седалки с карбонов гръб, премахната е задната седалка, като е добавено ново оборудване, вдъхновено от състезателите машини  на компанията.

Както вече спомнехме, Audi A1 clubsport quattro е изложбен модел. Желаещите да го изпитат ще могат да направят това само пред компютъра, чрез Need for Speed World. Там возилото ще бъде налично за всички играчи в периода от 1 до 4 юни.

0 от 500
  • #37
    3 rate up comment 0 rate down comment
    187 ( преди 12 години )
    мерси в8, честит празник и на теб!
  • #36
    3 rate up comment 0 rate down comment
    - V8 - ( преди 12 години )
    А на властелина на мисълта по-долу и на фиеста маниака мога да кажа само - пробвайте някоя малка колица 180-2хх коня дето дърпа много на старт. Сложете я на пътя до нещо сериозно (SL, XKR, 911, you name it...) и пробвайте 10-20 километра 'на стъпка'. Сами ще видите ситуацията по завойте и кой как се чувства накрая.
  • #35
    5 rate up comment 0 rate down comment
    - V8 - ( преди 12 години )
    Лошо няма. Случват се такива грешки в бързината. А относно комплексарите да ти кажа честно - те нямат свършване, така че няма защо да ги мислим. Естествения подбор ще регулира нещата донякъде. Има една друга дразнеща порода - каращите с около 60 на извънградско. Просто нямам думи на какви ситуации съм бил свидетел заради такива. И накрая - честит празник на всички тук. Все пак мъжете не порастваме - само си купуваме по-скъпи и по-големи играчки...
  • #34
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    -V8-, направи ми впечатление, че пишеш завойте, вместо завоите :) Не се заяждам, просто се опитвам да помогна :)И това, което си написал отдолу е напълно вярно. Някой комплексар, чийто тати не си знае парите, ще се качи в такава машина и не се знае кого или какво ще отнесе по пътя си...
  • #33
    8 rate up comment 0 rate down comment
    - V8 - ( преди 12 години )
    WRC колите нямат почти нищо общо с шосейните и серийните автомобили. А и ги управляват супер професионалисти (каквито за съжаление не сме ние). Кажи какво става когато един льольо се качи на тази А1 по-горе и се позасили по 'нормалните' БГ пътища примерно. Правиш ли разлика между различните коли и това коя как стои в завойте?
  • #32
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    и кой е казал че тая кола е за всеки. най-важното в този живод е не ЕВОЛЮЦИЯТА - да се трепат *** дето не могат а си мислят че могат.
  • #31
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Добре бе властелини на мисълта викате малките коли били нестабилни.По вашата проста логика WRC колите са нестабилни/и те са малки и много мощни и са 4х4/ Много кухи парчета пишат тук,чак да те хване яд колко прости хора има.
  • #30
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Slavo ( преди 12 години )
    НАЙ- ВАЖНОТО НЕЩО В ТОЗИ ЖИВОТ Е ОПАЗВАНЕТО МУ!!! Вие като се кефите на една кола мислите ли с главите си??? Сега е 2011г. още през 1994г. на пазара се е продавала тази кола... Lancia Delta HF integrale EVO (750 Hp Ferrari killer) И какво от това? Да не мислите, че тогава не е имало хора с ПАРИ, които да си купят... Имало е, ама са си купували Ферарита и Ламборгинита! Защо? Ами защото колкото повече пари имаш... толкова по-скъп и мил ти е ЖИВОТА!
  • #29
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Пич ( преди 12 години )
    Кви 500 коня , кви смешки .Тая тоалетна ще излети на първия завой .Тя с мотор 80 коня не държи правата линия , какво остава с такава мощност.Леген с безмислен мотор подходящ за трактор.
  • #28
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Striker ( преди 12 години )
    Малиии, само като прочетох какви марки присъстват на събора и си викам това е - следващото такова събитие няма начин да не е в Пеуник! :)))