IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

SLK AMG на Nürburgring

Шпионски снимки на горещия Mercedes-Benz SLK.

SLK AMG на Nürburgring

Появиха се нови шпионски кадри на AMG версията на Mercedes-Benz SLK. Този път заловените возила са две, в черен и червен цвят, прикрити със значително по-малко камуфлаж, вероятно защото стандартния SLK вече беше показан официално.

Автомобилите са заловени по време на тест на пистата Nürburgring, но за съжаление фотографите не са успели да надникнат под капаците им .

Там вероятно ще бъде поставен V8 агрегат, като предполагаемите двигатели са три - атмосферен 5.5-литров V8 с 430 к.с., 6.2-литров V8 с 460 к.с. или 5.5-литров twin-turbo V8, доставящ около 550 к.с.

Автомобилът трябва да бъде представен официално във Франкфурт, така че ще трябва да изчакаме до есента, за да разберем всички подробности за Mercedes-Benz SLK AMG 2012.

0 от 500
  • #30
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    @kiro666, не съм споменавал, кой автомобил е по-добър или кой предпочитам аз. Просто казах, че единият е 3 пъти по-евтин от другия така, че едва ли са важни някои екстрички, които има в повече Defender. И ако забеляза, тестващият пробва да мине пясъка по един и същ начин с двата джипа. Отначало Уазката не успя от място, но след това издрапа със засилка. Defender също не успя на два пъти и едва след по-голяма засилка, която практически се равнява на първа нормална предавка, успя да миня пясъка с тесните гуми за кал. Водещият искаше да каже точно това важни са гумите. Сега, defender може да е по-добър при равни други условия, но това е тест. Половин часов. Някъде в тоя сайт да си срещал подобен? Аз повече от 5 минутен клип не съм виждал. Руснаците от тая телевизия са много добри, що се отнася до тестване на автомобили. Изгледах доста тестове с различни автомобили, но в нито един от тях не забелязах някакво пристрастие. Казва се какво му харесва на човека, какво смята за представянето на тоя автомобил по руските пътища, какво смята за цената и така нататък. И ако си мислиш, че защитават руските автомобили, жестоко се лъжеш. Имам чувството, че нарочно ги осмиват. Гледай последния тест с Лада Приора. Направиха я на нищо. Единствения плюс се оказа, че е товарното пространство, което изненадващо и за мен, побра всичкия багаж, а той не бе никак малко. Естествено и комфортното окачване по техните дупки. Гледай и едночасовото предаване за новия e-мобил на Прохоров. Водещият просто не вярваше, че такова нещо може да се направи в Русия. Имам чувството, че руснаците изобщо не вярват, че могат да направят собствен автомобил. Какво ли остава пък за нас и особено за някои типове от тоя форум, които умеят само да плюят. Всеки автомобил си има предназначение и клиентела. Няма начин тоя Мерцедес да се продаде в 5 милиона екземпляра примерно, защото категорията хора, за които е предназначен, са една нищожна част от човечеството, клоняща към нула. Обаче, ако говорим за УАЗ и Defender, когато някой реши да ходи на лов, непременно би погледнал и тия автомобили. Сега, да даваш милион и половина рубли за Defender, в който дори не може да си сложиш сака, ако сте 4 човека, не си струва. UAZ е 450 000 рубли и за мен е реалния победител, ако търся автомобил за лов. Във всички други случаи Defender е по-добър с изключение на това, че съм висок и няма да се събера в него. Виждаш ли, пак отпада от моята листа. Да давам 3 пъти повече пари е истинска лудост, след като UAZ дори ми предлага много по-добър комфорт по бездорожие, както казват руснаците. :) Наистина, взех да мисля не със сърцето си, а трезво за това, каква работа може да ми свърши даден автомобил. В случая Defender никаква.
  • #29
    9 rate up comment 0 rate down comment
    c0ldblooded ( преди 14 години )
    ...да са останали несменени с нещо aftermarket при тази кола е такава рядкост, че просто не си струва да се коментира...
  • #28
    8 rate up comment 4 rate down comment
    c0ldblooded ( преди 14 години )
    Колата се е състезавала на писта в японските Super GT серии, но само със задно предаване (топ версията е 4х4).В легенда се превръща точно в street racers/drag средите, защото се тунингова изключително лесно до луди нива(600awhp+) с минимални средства. Колкото до статията в Bild - според мен 2те неща които са засегнати там са турботата и ремъците.. 1) За мен всяка кола иска поддържка - за ремъците особено при DOHC двигател е задъжително да се сменят навреме иначе лошо. 2) Турботата...
  • #27
    5 rate up comment 6 rate down comment
    C4 ( преди 14 години )
    Хора вие сте по-скоро емоционални отколкото рационални. Ето ви едно мнение на аутобилд по въпроса за 3000GT.http://***.autobild.de/artikel/gebrauchte-sportcoupes-fuer-10.000-euro-763981.html
  • #26
    9 rate up comment 5 rate down comment
    c0ldblooded ( преди 14 години )
    доживях да чуя че 3000GT е неудачен опит за спортен автомобил....нямам думи :))) Момче двигателя 6G7x дето си го цитирал се слага на поне още 10 модела на марката в различни МОДИФИКАЦИИ, по същя начин както 5.5 V8 на AMG да кажем. Сигурно мислиш че не е удачно двигател който се слага на G/ML/GL да се слага и на SLK в тоя ред на мисли?
  • #25
    7 rate up comment 7 rate down comment
    C4 ( преди 14 години )
    до анонимния: Ами ти говориш "по принцип". Много хубаво че 3000GT VR4 е легенда. И едновременно с това е една и от най-бързите. Добре, кажи в кои серии колата се е състезавала и е триумфирала по-конкретно, защото тия неща с Бързи и Яростни, NFS и т.н не звучат много убедително. Айде хубав ден!
  • #24
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    А и още нещо. По принцип по сценарии, в първата част на Бързи и Яростни и продуценти и сценаристи са искали 3000GT, а не Тойота Супра като финална кола. Просто снабдителя на колите е имал готова тунинговата Тойота в гаража си. А тия филми за съжаление много влиаят на невежите. Тук не казвам че Супрата е лоша в никакъв случай. Но 3000GT VR4 е легенда.
  • #23
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Неудачен опит ли каза? Леле боже, тука е пълно с пъпкари. 3000GT е кола която е толкова изпреварила времето си, че няма накъде. Електронно адаптивно окачване, 4 завиващи гуми, клапани на изпускателната система и активна аеродинамика са само част от нещата. А това че е с тежък двигател и тежко окачване я прави една от най-здравите коли дори за времето си. Като едновременно с това е една и от най-бързите.
  • #22
    7 rate up comment 9 rate down comment
    C4 ( преди 14 години )
    малко уточнение за 3000GT. това е неудачен опит за спортен автомобил с доста тежък двигател от Pajero. ето линк вижте хронологията. първо Pajero в после и в 3000.http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_6G7_engine
  • #21
    12 rate up comment 3 rate down comment
    c0ldblooded ( преди 14 години )
    то си личи че повечето тука са тийнове дето си нямат на идея даже какво е 3000GT... Само да поясня - въпросното Mitsu като динамика е равно на предишните поколения SLK AMG, въпреки че е s около 200кг по-тежко. И тук идва забавната част - за първи път се появява на пазара преди 20г... :))))