Публикувани са от италианския сървър Alvolante.it, като показват производствената линия на малкия автомобил. От снимката на готовия автомобил се вижда, че новата Panda ще има стила на новия Fiat Uno, който е предназначен за пазара в Бразилия и ще се прави там.

Panda е един от най-успешните мини автомобили на фирмата, като през миналата година са продадени 236 323 автомобила от този модел. Това обяснява защо новото поколение не прави радикални помени в модела, като няма много да се различава от сега актуалната версия. Новата Pandа отново ще има три странични стъкла, но третото ще бъде закръглено и затъмнено, като почти ще се слива с рамката на задната врата, на която е монтирана и дръжката.Големите арки над колелата допринасят за по-спортния вид на автомобила.

Докато сега актуалната Pandа е съвместно дело на Bertone и I.DE.A, новата ще бъде изцяло дело на дизайнерския център на Fiat, Fiat Centro Stile. Колата ще се прави на променена платформа от сегашното поколение, която се използва и от модел 500, но също така и от бразилското Uno, Ford Ka и Lancia Ypsilon.
Разстоянието между осите е подобно на това при модела на Lanciа - 2390 мм. В сравнение със сегашната Pandа това е повече с 91 мм. Дължината на новата Panda също нараства от сегашните 3500 на 3700 мм.

Двигателите които ще се монтират на малки автомобил ще бъдат познати от другите малки модели на групата Fiat. Сред тях ще са и турбодизеловият 1.3 MultiJet II и бензиновият с два цилиндъра TwinAir. Вероятно базисен ще бъде бензиновият 1.2 8V, познат и от сегашната Pandа.
Официалната премиера на новата генерация на Panda ще бъде на автомобилния салон във Франкфурт през септември, а продажбите в Европа трябва да стартират от началото на следващата година.


1