IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първи снимки от новия Fiat Panda

Това са първите снимки от третата генерация на Fiat Panda.

Първи снимки от новия Fiat Panda
Публикувани са от италианския сървър Alvolante.it, като показват производствената линия на малкия автомобил. От снимката на готовия автомобил се вижда, че новата Panda ще има стила на новия Fiat Uno, който е предназначен за пазара в Бразилия и ще се прави там.
 
 
Panda е един от най-успешните мини автомобили на фирмата, като през миналата година са продадени 236 323 автомобила от този модел. Това обяснява защо новото поколение не прави радикални помени в модела, като няма много да се различава от сега актуалната версия. Новата Pandа отново ще има три странични стъкла, но третото ще бъде закръглено и затъмнено, като почти ще се слива с рамката на задната врата, на която е монтирана и дръжката.Големите арки над колелата допринасят за по-спортния вид на автомобила.
 
 
Докато сега актуалната Pandа е съвместно дело на Bertone и I.DE.A, новата ще бъде изцяло дело на дизайнерския център на Fiat, Fiat Centro Stile. Колата ще се прави на променена платформа от сегашното поколение, която се използва и от модел 500, но също така и от бразилското Uno, Ford Ka и Lancia Ypsilon.
 
Разстоянието между осите е подобно на това при модела на Lanciа - 2390 мм. В сравнение със сегашната Pandа това е повече с 91 мм. Дължината на новата Panda също нараства от сегашните 3500 на 3700 мм.
 
 
Двигателите които ще се монтират на малки автомобил ще бъдат познати от другите малки модели на групата Fiat. Сред тях ще са и турбодизеловият 1.3 MultiJet II и бензиновият с два цилиндъра TwinAir. Вероятно базисен ще бъде бензиновият 1.2 8V, познат и от сегашната Pandа.
 
Официалната премиера на новата генерация на Panda ще бъде на автомобилния салон във Франкфурт през септември, а продажбите в Европа трябва да стартират от началото на следващата година.
0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    FORD MOTOR SPORT ( преди 14 години )
    abe anonimniq ti si bil mn kompetenten ae da mi naprai6 edna *** 4e sigorno romskata mahala po tfa ste nai kompetentni pu az 6ti dam 5lv da si kupi6 ne6to ot feniksa pa4avro mazna!! kazanlu6ka poni4ke 6ti prusna anus4eto pumqr na sqka manja merudiq spri go malko toq kompiutar 4e 6a oslepee6
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    V goliama gre6ka ste redaktorite- palni amatiori, posle kato vi psuvat se sardite! Tova va6oto ne e informacia , a dezinformacia...........*** .
  • #8
    0 rate up comment 3 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 14 години )
    крадат от HHR-а.. зле злетаа фирма нема ли да се махне бе!?
  • #7
    5 rate up comment 0 rate down comment
    KLASIKA ( преди 14 години )
    Като се позамисля,чара на на истинската Панда беше предницата.Като на истинска лимузина,имаше си голяма предница.Затова ще преработя долната рисунка и ще сложапо внушителна предница:http://prikachi.com/images/518/3356518w.jpg
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    WERTY ( преди 14 години )
    До АнонименОстави го тоя пубер,той като види Класика и умира,смърт му е.Защото е самотен бъзльо без фантазия и некадърет пубер за разлика от Класика.Остави го да си дава минуси,той сам си се знае,и затова сам си се мрази.Дава минуси защото ще полудее иначе от завист и бяс!По темата-новия модел като че ли е по завършен от предишния.Но до нивото на легендата кога ще стигнат.Чакаме!
  • #5
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Е еее,за 5 сек.,са дали 8 минуса на Класика:)Видях ,излезнах и тъкмо пак влезнах да напиша нещо и хоп,какво да видя ...минуси!Форумния ГНОМ и велик комплексар пак се е улял.Разбери дрого злобна,вземи си учи уроците,по добре ще направиш и остави форума на трезвите хора.Само харчиш парите на баща си за дрога!...Колеги,активирайте се и дайте плюсове,знаеме,че дрогата пак ще даде минуси,но покажете,че с честност също се гласува!Дрого рано или късно ще загинеш от простотия,дрога и завист!
  • #4
    14 rate up comment 12 rate down comment
    KLASIKA ( преди 14 години )
    Няма спор,по хубаво е от предишното....Но пък и двете нямат нищо общо с старата "Панда"!"Пининфарина" я беше направил толкова магнетично,та не и търсеха кусури,не че нямаше....Отвътре беше таблото желязно с цвета на колата,абе романтика...,но здрава,непретенциозна и красива!Ръбеста,но чаровна!Какво правят сега?Ето аз как си я представям новата "Панда"-пак е леко ръбеста,и нека пак отвътре да е ламарина с цвета на колата,но ако изглеждатака,хич не се и замислям:):http://prikachi.com/images/800/3354800h.jpg
  • #3
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    "Големите арки над колелата допринасят за по-спортния вид на автомобила." E по-смешно нещо не бях чел днес тук. Бях готов да кажа, че ми изглежда твърде заспала с тия тумбести форми, ама вие ме озадачихте със заключенията!
  • #2
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    супер е
  • #1
    15 rate up comment 10 rate down comment
    IT ( преди 14 години )
    Еееее мноо-мноо зле....да сложат този нескопосан бразилски дизайн на един от най-култовите си автомобили...Фиат направо ме разочароваха !!! Фен съм им....фен съм на италианскиат дизаин,ама това тука е по-зле от китаиска кошница :( Очаквах много повече от новата панда...това е регрес а не прогрес за мен...с такива нескопосани и мърляви модели Фиат ниам да излезнат от кризата си....Мориконе сливи ли има в устата си та е разрешил пускането на този урудлив автомобил !!!!