IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нов научен център на Volkswagen

VW откри нов център за развойна дейност в САЩ, който ще се занимава с високите технологии и внедряването им в моделите на фирмата.

Нов научен център на Volkswagen
Освен инженери и дизайнери, в новото подразделение са назначени и психолози, които ще оценяват необходимостта от едно или друго нововъведение и начина по който хората го възприемат.
 
 
Сред най-близките задачи на новата структура на VW е по-нататъшното развитие на системата за автоматично паркиране на автомобила. Новото поколение на системата ще бъде способно да открива място за паркиране при многоредови паркинги, като колата ще може и да се връща при водача, който дава сигнал с мобилното устройство.
 
Друга задача е да се подобри навигационната система на базата на Google Earth с функция Street View и датчици позволяващи да се види околното пространство триизмерно.
 
Ще се подобри и системата сканираща пътните знаци. От VW съобщават, че засега бюджетът на подразделението ще бъде 20 милиона долара на година.
0 от 500
  • #41
    2 rate up comment 7 rate down comment
    LEXUS ( преди 12 години )
    Новият 1.6 на Фолксваген е с огромните 105 коня!!! Това било нова технология! А не знаех,че да сложиш турбина и компресор едновременно е нова технология със стари измислици??! Как ли ще седи тази нова технология до един супер-модерне хибрид с безжично зареждане и слънчеви батерии на Тойота,а? Смешно и жалко, нали?! :))) За това Фолксваген е винаги зад Тойота и за това Тойота са най-големите.
  • #40
    2 rate up comment 7 rate down comment
    LEXUS ( преди 12 години )
    Ти нещо не си добре- Джета е на една цена с Корола, но Корола е бестселърът и в САЩ, и в света! Никак не е по-евтина, драги. И е много по-здрава от фолксвагенчето.хаха
  • #39
    3 rate up comment 2 rate down comment
    до ОZ ( преди 12 години )
    "1.6 tdi новия е common rail...",ха,ха,аман от отворени селяци!Този мотор е започван няколко пъти е спиран,заради финансовите проблеми на VW.Понеже не само по душа,но и де факто си селянин,да те светна,че това е единствения нов двигател на ФауВе с ангренажен ремък и тежкия чугунен блок и глава.Точно защото е много стар и едва сега влиза в произвоодство.Нов 1.6 TDI,смях в залата!Нов за невежите буци от село,които са толкова ***,че едва пазят равновесие.
  • #38
    11 rate up comment 4 rate down comment
    до лексусчуто ( преди 12 години )
    Мале, направо ме разбиваш с тези постове! Моля те, нека направят секция вицове където ще сложим само твои изказвания! Как американците ще купуват фолксваген като е скъп, не е произведен в САЩ и е от смъртният им враг германия?! Естествено че предпочитат евтинджоса тойота или клонинга му лексус! Преди 50тина години им го набиха на японците много хубаво и от тогава си ги използват да им правят евтинджос-еднодневки - toyota :) Американеца само евтиното го влече - произведено в китай, япония, индия
  • #37
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Плюйте, карайте си старите японски каруци и се кефете :) Защото никога няма да са на нивото на немската инжинерна мисъл :)
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не се обиждайте нищо лично просто ми хрумна как ще тестват Голф 2-ка в научния център :)
  • #35
    6 rate up comment 3 rate down comment
    ОZ ( преди 12 години )
    От края на 2008 VAG минаха на common rail, 2.0 tdi отдавна не е помпа-дюза,1.6 tdi новия е common rail, а 3.0 tdi никога не е бил помпа-дюза! Така че стига с простотиите, че направо ми се плаче като ви чета глупостите. На профана по-долу: Вземи да се позаинтересуваш кой вкара компресора и турбото на един мотор. Виж кой мотор спечели наградата за 2010 за най-технологичен в клас до 2.0 - 2.0 TFSI 211 к.с. монтиран на Ауди и на VW Имам чувството, че идвате от форума на Планета Пайнер.
  • #34
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ВАГИНщайн и високи технологии!?!?!?!?!Кажете ми ако това не е оксиморон!Колко години развиваха помпа-дюзата,докато всички останали се развиваха в правилна посока и развиваха правилното комънрейла.Сега същите тукмаци са се захванали да намаляват разхода на гориво на комънрейлите,които другите преди тях развиваха,а тези другите сега разработват и внедряват хибриди и електрически возила.Е кажете ми това не е ли абсолютна ***!Винаги на крачка-2 след останалите,но на тестовете винаги първи...
  • #33
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Е Фолксваген какви високи технологии имат-Тракащата помпа-дюза или кое?! А пък в САЩ никой не си купува морално остарели коли като Фолксваген- най-непродаваемата марка. Определено обаче имат нужда от свежи дизайнери, за да не им изглеждат колите толкова старомодно и еднакво.
  • #32
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Вярно е.Помпа-дюза е откраднат от Нисан,от средата на 80-те години.Японците обаче не го харесали