IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нов британски електромобил

Британският производител на спортни автомобили Delta Motorsport пуска спортно купе Delta E-4.

Нов британски електромобил
Това е електромобил, който може да постигне максимална скорост от 240 км/час. Електромобилът е разработен изцяло от фирмата, без да се ползват чужди детайли или части.
 
 
С едно зареждане колата ще изминава около 200 мили (320 км). Електромобилът има изключително добра динамика, като ускорява от място до 100 км/час за под 5 секунди, съобщават от Delta.
 
 
Платформата на Delta E4 е изработена от карбон, като според фирмата има с 85 кг. по-ниско тегло от това на идентична конструкция произведена от стомана.
 
 
В същото време автомобилът е с архитектура, чиито дизайн да може да премине успешно през краш-тестовете по европейските стандарти. Електромоторът на Delta E4 е YASA, създаден съвместно с Оксфордския университет.
 
 
Теглото на електромотора е само 23 кг, но той има максимална мощност от 118 к.с. и максимален въртящ момент от 600 Nm.
 
 
За първи път ще видим в действие Delta E-4 Coupé на състезанието RAC Future Car Challenge на 5 ноември тази година, където участват високоефективни автомобили в надпревара по трасето от Брайтън до Лондон.
 
 
 
0 от 500
  • #27
    1 rate up comment 10 rate down comment
    TTTSPS ( преди 14 години )
    Покажете, че ви бива и зад монитора. Къде сте мишки?
  • #26
    2 rate up comment 10 rate down comment
    TTTSPS ( преди 14 години )
    Момчета предлагам да си ги мерим на Dirt 2 или Ф1 2010. Какво, ще кажете?
  • #25
    2 rate up comment 4 rate down comment
    triforce ( преди 14 години )
    Wane, ти инженерчето, дето отиде в чужбина ли си? А, супер! Значи да очаквам интересни работи от теб :) Моят брат реши самолети да строи... луда работа. Успех с начинанията и дано и теб те вземат да работиш в някаква такава фирма, че да ни направиш една хубава електрическа бегачка :D
  • #24
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Wane ( преди 14 години )
    Не че има смисъл да говоря с умствено отклонен човек, но само информативно аз имам една регистрация - Wane. Нямам идея защо се вкарваш в такива филми и не ми пука.Ако искаш, порадвай ми се тук:http://***.automedia.bg/video-test-drive/video_25.htmlПридвижвам се със следните коли, така че "прошляшките" ти истории са не ме засягат:http://***.automedia.bg/test-drive/testdrive_433.htmlhttp://***.automedia.bg/test-drive/testdrive_239.htmlhttp://***.automedia.bg/test-drive/testdrive_242.html
  • #23
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Пак ли сам почна да си приказваш бе ***?Вземи вкарай още някой ник, че да стане поп-интересно!Хахаха, баси шизофренията дето имаш...
  • #22
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Wane ( преди 14 години )
    Triforce, не греша, но не се уточних. Стоте хиляди са при протон-полимерни батерии. Поне така са ми казвали специалисти в тая област. При това, което се ползва в ел. колите в момента макса е към 10000 цикъла, ако се разрежда до 15%. Но при всички положения на този етап ел. колите разреждат батериите до около 40% и после трябва да зареждаш.А този с *** нещо май му хлопа... Тъжно е, че има толкова много хора с психични отклонения в България.
  • #21
    0 rate up comment 5 rate down comment
    до:Triforce или Wane ( преди 14 години )
    Миризлив циганино с колкото имена да пишеш си оставаш все същият ***.Още ли носиш якенцето Монца?Хахаха,***!Сега да не се изживяваш в ново амплоа?
  • #20
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Колега, да не са 10 хиляди? Да не бъркаш? На брат ми IBM-a e na 3400 цикъла и батерията е 3 пъти по-зле за 5-6 години. До 4 хиляди ще е пълен скап. Да не грешиш нещо? :)
  • #19
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    не говори глупости, какви 100 000 цикъла?!
  • #18
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Wane ( преди 14 години )
    @men Има малко прилика с C30 като форма, но тая форма е логична, като са търсили нисък аеродинамичен драг.Иначе за циклите на зареждане, ако батерийте се разреждат на около 80% преди да се заредят имаш едва няколко хиляди цикъла. Ако ги разреждаш по 15-20% имаш над сто хиляди цикъла. Това всъщност е съществен проблем, защото означава че мъкнеш в колата 80% от батерията (като обем и тегло) само за да осугуриш дълъг живот на батерийте.