IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai официално представи i40 в Барселона

От Hyundai показаха първите официални снимки на модел i40 седан.

Hyundai официално представи i40 в Барселона
Световната премиера се състоя днес в Барселона. Версия комби на новия модел беше показана през март в Женева.
 
 
Седанът Hyundai i40 ще се бори с конкуренцията от сегмент D на пазара. Колата е разработена специално за европейския пазар, като изцяло е конструирана в центъра за развойна дейност на корейската марка в Рюселсхайм, Германия.
 
 
Разстоянието между осите на автомобила е 2770 мм. Г седалките до тавана на колата разстоянието е доста щедро, 1025 мм, така е и на равнището на раменете на водача и пътника на предната седалка е 1455 мм. Дължината на колата е 4740 мм. Според Hyundai тези показатели са сред най-добрите в този клас.
 
 
Първоначално, колата ще се предлага с два бензинови двигателя, един с обем 1.6 литра и втори с обем два литра. Тяхната мощност е съответно 135 и 177 к.с. По-силният от тях ще се комбинира с механична скоростна кутия с 6 степени. В тази комбинация автомобилът ускорява от място до 100 км/час за 9.7 секунди.
 
 
Според производителите средният разход на гориво е 6.8 литра на 100 км. Вредните емисии СО2 са 159 г/км. Седанът i40 ще се предлага и с два дизелови двигателя с обем 1.7 литра, първият с мощност 115, втория с мощност 136 к.с. По-силният от тях ще се комбинира със системата stop/start и технология за регенерация на енергията използвана от спирачките.
 
 
Средният разход на автомобилът в тази комбинация е 4.3 литра на 100 км. Равнището на вредни емисии СО2 е 113 г/км. От Hyundai планират на година да продават в Европа по около 60 000 броя от модела i40, от които 25% да са седани.
 
 
0 от 500
  • #27
    9 rate up comment 6 rate down comment
    233 ( преди 14 години )
    И понеже краставия *** от казанлъшко се опита да хвали шкодите,да му помогна.i40 е в класа на Сюпърб.Ta 177 к.с при корейката харчи 6.8,Сюпърб 160 к.с.,а,какво стана,ама тай харчел 7.2./100,а е по-слаб,цъ,цъ,кофти тръпка,брато!При дизелите е дори по-зле.Най-хърбавата шкода 105 к.с. харчи 5.0/100,срещи 4.1/100 на корейката.Излиза,че шкодата е като 10 годишна бръкма пред Hyundai i40.Та като ги сравняваме коректно бензин с бензин и дизел с дизел,картинката на целия им VAG яко се сговня.
  • #26
    10 rate up comment 6 rate down comment
    233 ( преди 14 години )
    Но черешката на тортата при VAG са атмосферните бензини,понеже споменатите в статията са такива,а не турбо.Та четем,Октавия 1.4 80 к.с. и среден разход 7/100...WOW,звучи като модел от 1991,но има и още 1.6 с зашеметяващите 102 к.с. (как го постигат,беее брато) и 7.4/100..!!!,ле ле,няма грешка,това е актуалното в момента на пазара!Това ли е т.нар Група с много иновации?!ХА,ХА,ХА,ХА,.... САМИ СИ ОТГОВОРЕТЕ!
  • #25
    7 rate up comment 6 rate down comment
    233 ( преди 14 години )
    *** ***,мерси,че намеси Октавията,че да се посмеем!Прехваления и дизел 2.0 103 kW,най-наточения ускорява за 10 сек. и харчи 5.7 среден разход..?!?... да,няма шега,дизела им харчи колкото бензинова кола,смяяях,смяяях!Я провери колко харчи дизелово i30 94 kW, 4.5 или (4.3 със тсарт-стоп).Бой,ама як бой по немската талига!
  • #24
    8 rate up comment 8 rate down comment
    233 ( преди 14 години )
    И за да ти го нахакм окончтелно,най-икономичния Пасат с всички алабалистики за това харчи 4.1/100,колкото този хюндай без старт-стоп с ниската мощност.Срама за немците е,че Пасата е мега спънат катър 1.6 105 к.с./250 Нм.,срещу 115 к.с. и 260 Нм. на i40.Голям кеф,нали..:))))
  • #23
    8 rate up comment 7 rate down comment
    233 ( преди 14 години )
    Голям смях ми предизвика селянина с октавиите.Тъпчо,Октавията е в класа на голфа и i30,макар,че по теснотия и неудобсктво Октавията се равнява на Полото.Това i40 е в класа на Пасат.И не ми сравнявай бензини и дизели,щото са много ***.Пасат с 2.0 140 к.с. ускорава за 9.8 до 100,казанлъшки ***,ха,ха,ха!
  • #22
    15 rate up comment 3 rate down comment
    BB ( преди 14 години )
    Za evropa ne znam, ama v usa se napulni za godina i polovina sus sonati po ulicite, sega stava sushtoto i s elantra..ne gi haresvam hundai mnogo ama e fakt che progresirat. Kia sushto, novata optima e dosta dobra, sorento i sportage i te ne sa zle. I da gi psuvame, koreicite drupnaha mnogo
  • #21
    5 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Октавия дизел 2.0 170к.с. от 0-100км. за 8,6сек. същото е ускорението и при Пасат със същия мотор а А4 със същия двигател за 8,5сек.. Мондео 2.2 дизел 175к.с. прави стотарата за 8,7сек. Пежо 2.2 дизел 170к.с. също за 8,7сек. БМВ 320дизел със 177к.с. за 7,9сек. Какво изобщо коментирам тези марки та то Октавия дизел със 140к.с. достига 100км. за 9,6сек и ускорява по-бързо от този Хюндай със 177к.с. а харчи доста по-малко. Тия от Хюндай пак никой няма да ги купува в Европа.
  • #20
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Трябва да уволнят инжинерите направили двигателите. 180к.с. от 0-100км. за 10сек. Толкова слаба динамика и при Шкода няма. Май половината коне са умрели или въобще не са толкова. То Дебелите Пасати на ФВ от преди 14г. 1.8Т със 150к.с. достигаха 100км. за 8,7 сек. Хюндай са толкова изостанали, че направо незнам за какво се мъчат да правят коли.
  • #19
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Обективен ( преди 14 години )
    Интересна вътрешна конКУРенция се очертава - КИА Оптима е по-красива от това, същото може да се каже и за КИА Спортиж, сравнен с i35.
  • #18
    5 rate up comment 3 rate down comment
    VW бачкатор ( преди 14 години )
    Анонимен, новият Туарег не е фейслифт. Дори конструктивно няма нищо общо със стария.Ама то е така, като не четеш и се правиш на разбирач ;)По темата:Северноамериканската версия ми харесва много повече, но нека да я видя на живо за финално мнение.