IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai официално представи i40 в Барселона

От Hyundai показаха първите официални снимки на модел i40 седан.

Hyundai официално представи i40 в Барселона
Световната премиера се състоя днес в Барселона. Версия комби на новия модел беше показана през март в Женева.
 
 
Седанът Hyundai i40 ще се бори с конкуренцията от сегмент D на пазара. Колата е разработена специално за европейския пазар, като изцяло е конструирана в центъра за развойна дейност на корейската марка в Рюселсхайм, Германия.
 
 
Разстоянието между осите на автомобила е 2770 мм. Г седалките до тавана на колата разстоянието е доста щедро, 1025 мм, така е и на равнището на раменете на водача и пътника на предната седалка е 1455 мм. Дължината на колата е 4740 мм. Според Hyundai тези показатели са сред най-добрите в този клас.
 
 
Първоначално, колата ще се предлага с два бензинови двигателя, един с обем 1.6 литра и втори с обем два литра. Тяхната мощност е съответно 135 и 177 к.с. По-силният от тях ще се комбинира с механична скоростна кутия с 6 степени. В тази комбинация автомобилът ускорява от място до 100 км/час за 9.7 секунди.
 
 
Според производителите средният разход на гориво е 6.8 литра на 100 км. Вредните емисии СО2 са 159 г/км. Седанът i40 ще се предлага и с два дизелови двигателя с обем 1.7 литра, първият с мощност 115, втория с мощност 136 к.с. По-силният от тях ще се комбинира със системата stop/start и технология за регенерация на енергията използвана от спирачките.
 
 
Средният разход на автомобилът в тази комбинация е 4.3 литра на 100 км. Равнището на вредни емисии СО2 е 113 г/км. От Hyundai планират на година да продават в Европа по около 60 000 броя от модела i40, от които 25% да са седани.
 
 
0 от 500
  • #57
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Mirizma,nikoi ne ti obra6ta vnimanie, zatova si smenia6 imenata,niama6 priateli nito polovinka-jalmi e za tebe ,no i tuk nikoi ne te ponasia!
  • #56
    5 rate up comment 6 rate down comment
    233 ( преди 14 години )
    Колкото и лъжи да си вадиш от краставите пръсти,да сравняваш дизели с бензини,пикаеш срещу вятъра.Всички модели на корейците i10,ix25,i30,i30sw,ix35,i40,Santa Fe са по-добри от моделите на VAG.Особено по икономичност,не им оставят шанс на смешните германци.Така,че реви и бягай при разплутата нмангалка,*** да то обърше един шамар.После отиди да лъснеш джантите на ауди 80-ката и си повярвай,.че това е кола,ха,ха,ха!
  • #55
    4 rate up comment 6 rate down comment
    233 ( преди 14 години )
    С лъжи до никъде не се стига,нали съм ти го казвал.Октавяи,първо е в много по-долем сегмент.Второ,2.0 103 kW ускорява за 9.6 сек.Лъжо Айшето от съседната колиба,*** http://***.skoda-auto.bg/BGR/model/Documents/Catalogues/NewOctavia_Catalogue_ENG.pdf
  • #54
    2 rate up comment 5 rate down comment
    223 ( преди 14 години )
    Ти си недомислен,смотан ром.Иначе нямаше да обираш коришките на белите хора из казанлъшко.Само смотаните неудачници остават в утрепаната провинция.
  • #53
    3 rate up comment 5 rate down comment
    ХХХ ( преди 14 години )
    Наистина тази кола е доста недомислена, толкова коне а толкова бавна. С по-малките двигатели наистина може да се наложи да я буташ.
  • #52
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Миризмата пак се е разпърдял и се е насрал като е видял че от Хюндай по-скопено няма. Така е миризма и да викаш *** да ти сцепят *** в стария спънат Хюндай на баща ти на задната седалка върху на кокошките полозите пак няма да промениш нищо. Миризма и 20г. коли от останалите марки да хванеш са с по-добри показатели от Хюнзай. 180к.с. от 0-100км. за 10сек. Такъв антирекорд няма ха ха. Страхлив та то камион ще има по-добро ускорение бе ха ха. Тая барака като бързаш трябва да слизаш да я буташ
  • #51
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Октавия дизел 2.0 170к.с. от 0-100км. за 8,6сек. същото е ускорението и при Пасат със същия мотор а А4 със същия двигател за 8,5сек.. Мондео 2.2 дизел 175к.с. прави стотарата за 8,7сек. Пежо 2.2 дизел 170к.с. също за 8,7сек. БМВ 320дизел със 177к.с. за 7,9сек. Какво изобщо коментирам тези марки та то Октавия дизел със 140к.с. достига 100км. за 9,6сек и ускорява по-бързо от този Хюндай със 177к.с. а харчи доста по-малко. Тия от Хюндай пак никой няма да ги купува в Европа.
  • #50
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До селския с CL65 ( преди 14 години )
    Гледай как чупят главите на разни CL65 - биволи:http://***.dpccars.com/car-videos-10/08-25-10page-Nissan-GTR-VS-Mercedes-CL65.htm
  • #49
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Смехурко ( преди 14 години )
    @CL65 AMG - счупил не едно WC гърне, след събуждане от празните си фантазии!Най добре е някой с GTR например да играе драг с теб - ама за колата ти.... ако си я виждал де!
  • #48
    2 rate up comment 3 rate down comment
    AZ ( преди 14 години )
    Само дето сравнявам точно атмосферни двигатели и то с по-малко конски сили и по-стари модификации от този глокник.Лагуна 2.0 140 к.с. 9.1, Ц5 2.0 143 к.с. 9.7, бмв3 2.0 150 к.с. 9.4 и т.н.Фокус 1.6 115 к.с 10.8 ,i30 1.6 126 к.с. 11.1,старото браво с 103 коня ускорява като новото и30 с 126.