Баварската фирма продаде в Европа 113 078 автомобила, което е повече от продажбите на Audi и Mercedes-Benz. През същия месец продажбите на Audi са 109 400, а на Mercedes 100 703.
.jpg)
В Китай все пак през април BMW е номер две, след Audi. В най-многолюдната страна Баварската фирма е продала през април 20 800 автомобила (с марките на BMW, MINI и Rolls-Royce), докато Audi за същия месец има 23 766 продажби и ръст от 21.2%.
Ръстът при BMW обаче е най-висок спрямо същия месец на миналата година – 67.2%.
Mercedes-Benz са трети в Китай с 16 536 продадени коли (+ 47 % спрямо април 2010).
В САЩ където е най-големият пазар за BMW, през април са продадени 25 247 автомобила с марката на BMW, ръст от 19.6%, на второ място е Mercedes-Benz (19 157 продажби, + 5,1%), а трети е Audi (10 018 продадени автомобила, + 7,5 % спрямо април 2010.


8