IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нови двигатели за VW

Volkswagen представи двигателят 1.4 TSI версия E85 и новия двулитров TDI.

Нови двигатели за VW
На конференцията Wiener Motorensymposium, Volkswagen представи двата нови двигателя, както и бъдещите планове за въвеждане на алтернативни двигатели.
 
 
В Европа ще се предлага двигателят 1.4 TSI E85 предназначен за Passat и Passat CC. Версията с мощност 118 kW ще се комбинира със скоростна кутия със седем степени DSG, като според производителите средният разход на гориво при тази комбинация ще бъде 8.8 литра на 100 км. Вредните емисии от СО2 са 144 г/км.
 
Тази версия ще се предлага главно в страни като Швеция и Финландия, където биогоривото е много популярно.
 
За пазара в САЩ Volkswagen подготвя специална версия на второто поколение на двулитровия дизел TDI. Към системата common-rail и филтърът с твърди частици се добавя и катализатор SCR. Този двигател ще се монтира на американския Passat NMS.
0 от 500
  • #28
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До пубера ( преди 12 години )
    Както искаш го наричай, бастуни ... мастуни и без това ги гледаш само на снимки. Завистливи *** като теб и два живота не им стигат да се качат в нови коли на шофьорското място. Отделно наистина едва ли ти преча, при положение, че аз си карам колите по улиците, а ти още ги събираш на снимки от дъвки Турбо.
  • #27
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До бъдещия ( преди 12 години )
    Караш на дядо си бастуна! Мухахахах! Ама карай си го, не ни пречиш.....
  • #26
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тези гащници научихали се вече да правят дизели или още имат звук на Белурус.Като го овият в разни безцелни капаци"двигателя"и веднага лепват рекламен етикет"високо технологичен двигател"В краина сметка капаците които скриват двигателя прекриват обилните течове от бангията.Затова корите под двигателите са конструирани така че да отвеждат капките масло назад за да неможе да се вижда при преминаване покрая вагината.На края корите натежали от литрите масло падат по пътищата и истината излиза наяве.
  • #25
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Бъдещ рацер ( преди 12 години )
    До рацерите по-долу: Карам същатата грозотия от снимката, с "чупливия" 2.0 тди мотор. Вече 80 000 км още си върви наред и чакам дефектите. Ще ви уведомявам от време на време как вървят нещата, докато разнищвате световните авто конспирации. Все пак се чувствам много нещастен, че не карам е36 318i 91 година с голям ауспух и спойлер тип дъска за гладене, но още не съм достатъно богат за да карам стари БМВ-та и Мерцедеси, та затова ми се налага да карам тия грозотии. Някой ден и аз ще стана рацер.
  • #24
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Като гледам коментарите почвам да се чудя разбирането на някои хора - за мен кола над 10 години и над 150 хиляди км е за изхвърляне.. така че какви са тия приказки 300-500 хиляди, аз да не би да искам да обикалям светът с кола?! Точно след 5 години употреба започват малките проблеми, а след 10 и сериозните. Хората си купуват хубави коли, карат ги 5-8 години и ги продават! Въпросът е че тук манталитета е объркан и някои си мислят че да караш 20 годишна "премиум" е гъзарско ама само в селските очи
  • #23
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Иван ( преди 12 години )
    Да няма да я карам 500 хил тая кола, че да ми пука кога ше издуха двигателя 200хил се ше изкара, а и по-малко ми трябва даже...
  • #22
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Иван ( преди 12 години )
    Тва е супер двигател с 2 турбини едната за ниските обороти, другата за високите 100 пъти по-готино отколкото тромав атмосферен двигател карал съм коли с турбо и с атмосферки и като се "включи" турбото е супер яко пък на тоя двигател винаги му е включено турбото :D
  • #21
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Никой не казва, че е измислено. Казвам, че животът му ще е кратък, и че не можеш да го караш с това купе на 1500 оборота.....Въпросните двигатели, за които ти говориш, навремето издържаха по 310-320 километра. За всеки старт тръгваха с нов мотор.
  • #20
    6 rate up comment 2 rate down comment
    до Анонимен от Иван ( преди 12 години )
    Тя и *** е супер грозна, ама да знаеш кви тръби прави на магистралата ше паднеш...
  • #19
    2 rate up comment 4 rate down comment
    :) ( преди 12 години )
    Иване ти луд ли си ?