Автомобилът завоюва рекорден пазарен дял на Стария континент. За първото тримесечие на тази година, Nissan продаде в Европа 235 543 автомобила, което представлява ръст от 35% в сравнение с първото тримесечие на 2010 г.

Ръстът на продажбите се дължи на идването на новото поколение на Micrа и продължаващите много успешни продажби на кросоувъра Qashqai.

За времето от януари до април, делът на Nissan на европейския пазар нарасна от 0.9 % на 3.5 %. През април Nissan продаде в Европа 53 840 нови автомобилa (ръст на годишна база от 20%) което позволи да се увеличи пазарния дял на марката до 3.5%.

Наред с успешните модели Micra и Qashqai, японската фирма реализира успехи и с Juke. Малкият и с нестандартен вид кросоувър се сглобява в завода на Nissan в английския град Съндерланд, като за първите 4 месеца на тази година са продадени 36 500 броя от този модел.

От началото на производството през септември 2010 продажбите вече надхвърлят 60 000 броя.
Успешно вървят и продажбите на SUV модела X-Trail и пикапаNavara. Според Бернард Лоар, вицепрезидент на Nissan, продажбите на фирмата растат на повечето значими европейски пазари, като според него, Nissan e най-продаваната японска марка в страни като Великобритания, Русия и Испания.


0