IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нови двигатели при Е-Class

Mercedes монтира при E-class два нови бензинови двигателя и подобрена трансмисия със 7 степени.

Нови двигатели при Е-Class
Така се подобрява мощността и ефективността на модела, като се намалява и равнището на вредни емисии СО2.
 
 
При E350 и E500 двата нови двигателя са с новата технология на Mercedes BlueDirect (за директно впръскване на горивото), като така вече всички двигатели монтирани на E-Сlass са със системата за директно впръскване на горивото. E350 е с новия V6 с обем 3.5 литра и мощност 302 к.с. (мощността на агрегата който заменя беше 288 к.с.).
 
Новият двигател се комбинира с новата трансмисия 7G-Tronic Plus auto и система stop-start, която помага да се постигне по-нисък с 20% разход на гориво от 6.8 литра на 100 км. Вредните емисии от СО2 са 159 г/км.
 
В тази комбинация колата ускорява от място до 100 км/час за 6.3 секунди (старата версия ускорява за 6.8 секунди). Максималната скорост е ограничена електронно до 250 км/час.
 
 
E500 е също с нов двигател би-турбо V8 с обем 4.6 литра. Той заменя досегашния агрегат с обем 5.5 литра. Въпреки че има по-малък обем, мощността на новия двигател е по-висока – 402 к.с. вместо 382 к.с. при досегашния. Максималният въртящ момент също е нараснал от 531 на 600 Nm.
 
Тази версия ускорява от място до 100 км/час за 5.2 секунди, a максималната му скорост е ограничена също до 250 км/час. При E500 с новия двигател, разходът на гориво е паднал със 17% и е 8.9 литра на 100 км.
0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Добре де пи...е, не знаете ли ,че средния разход обявен от производителите трябва да го умножите по 1.2 (все едно, че му слагате ДДС) за да получите горе долу реалния (за градско специално)?
  • #19
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Patar ( преди 12 години )
    Ne vi e vqrna informaciata otnosno starata i nova moshtnost na dvigatelite ! Molq napravete spravka za evropeiskite dvigateli.
  • #18
    6 rate up comment 6 rate down comment
    123 ( преди 12 години )
    Директивата за измерване разхода на гориво в ЕС е 31970L0220.Който иска може да е прочете тук:http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31970L0220:EN:HTMLРазхода се мери,като колата се поставя на валяци и се симулира движение в града,магистрала и извънградско при определена температура,влажност на въздуха и т.н.Създават се идеалните условия за нисък разход.За това действителният е пп-висок.Само,че при някой е много по-висок.На какво се дължи това не зная.Освен да лъжат...
  • #17
    5 rate up comment 8 rate down comment
    агратор ( преди 12 години )
    евала правя на 123 за реалистичните наблюдения и източниците на информация. аз също ползвам спритмонитор за реална преценка на разхода. примерно при 3-литрови дизели на БМВ и Ауди с едно турбо от 2005-2006-та година, 530д дава 8.8 среден разход, а Ауди 3.0 ТДИ дава 9.6, т.е. с 0.8 л или 9% повече. И в двата случая имаме около 45 човека които си вписват данните, и стотици хиляди изминати километри.за Е-класата не съм гледал, защото е ужасно грозна, но съм голям фен на предишния модел.
  • #16
    2 rate up comment 7 rate down comment
    politics of ecstasy ( преди 12 години )
    123, тоя Е350 от статията дето прави 6.8/100 средно и е 302 к.с. още не е в продажба, така че няма как да го откриеш в спритмонитора. Сегашният Е350 е 292 PS и има официален среден разход 8.8/100. Пак е далече от реалния около 11/100, но проблемът е в тестовия цикъл, не в автомобила. Тестовия цикъл е направен така че да толерира двигатели с голям въртящ моомент на ниски обороти. Европейска му работа - всички регулации са такива че да толерират дизелите.
  • #15
    5 rate up comment 5 rate down comment
    123 ( преди 12 години )
    Направи си труда да влезеш в някой друг форум на МБ,но не само в БГ,за да се увериш,че изобщо не си в час.Забележи само темите колко много хора се оплакват от повишен разход на гориво!Аре у нас някой ще каже-кофти гориво.Ами в английските и немските форуми???И там ли горивата са кофти?
  • #14
    5 rate up comment 4 rate down comment
    123 ( преди 12 години )
    Явно този,който не е в час си самият ти.Ето пуснах търсачката за бензиновите Е класи от 2010 насам.Виж кво излиза:http://***.spritmonitor.de/de/uebersicht/28-Mercedes-Benz/262-E-Klasse.html?fueltype=2&constyear_s=2010&powerunit=2Най-ниският разход постигнат само от 1 човек е 8,5/100.Усредненият разход за всички шофьори е 10,7.Аре сега ти ми кажи кой е постигнал специално при МБ близък до заводският разход?Дай линк да видим понеже нали си много в час.Аз ти говоря с факти.Отговори ми и ти!
  • #13
    11 rate up comment 5 rate down comment
    До невярващите за ра ( преди 12 години )
    Пичове, въобще не сте в час с новите мотори на Даймлер. Наистина са икономични! Нямат нищо общо със старите. Новите са с директно впръскване, с много по прецизни авансатори на разпределителните валове, а и като се добавят и всички компоненти на БлуЕфишънса- ето го резултата!
  • #12
    8 rate up comment 0 rate down comment
    М.В. ( преди 12 години )
    Това е любимата кола на германския пенсионер.Тъй като населението в Германия застарява и броя на пенсионерите главоломно расте,не е трудно да се прогнозира ,че Даймлер Бенц ще увеличава все повече продажбите си в този клас.
  • #11
    5 rate up comment 2 rate down comment
    123 ( преди 12 години )
    Те продължават да си лъжат с нереалните разходи,които никой не е успял да ги направи в действителни пътни условия,но си вързаха гащите с това,че разхода на гориво е такъв...ама може и да не е.Хахаха.За това вече никой не ги съди!Ето който иска да си свери часовника за действителните разходи на автомобилите при реални пътни условия направени от най-различни хора:***.spritmonitor.deЕдинствено от този сайт може да се добие представа кое колко харчи.При МБ разликите със заводските данни са големи