IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Във VW подготвят и „R” версия за New Beetle

От Volkswagen планират да пуснат и „гореща” версия „R” на новия Beetle, показан наскоро в Шанхай, Ню Йорк и Берлин.

Във VW подготвят и „R” версия за New Beetle
Всъщност това е очаквана стъпка, защото една от основните цели на второто поколение на New Beetle е да се отърве от имиджа си на „женски автомобил”. От VW считат, че с една „гореща” модификация ще могат да помогнат нещата да се променят.
 
 
Новият дизайн на автомобила наистина е станал „по-мъжествен” и „горещата” версия „R” ще бъде на мястото си при едно добре изглеждащо и със спортни качества купе. По-нисък и по-широк в сравнение с модела който замества, New Beetle ще предлага и много по-прецизно управление, като ще бъде сред лидерите в своя клас по този показател, обещават от VW.
 
Макар сред двигателите за новото поколение на автомобила вече да се знае, че ще е и бензиновия двулитров турбо Sport с мощност 197 к.с., той няма да бъде монтиран на версия „R”. За „горещия” модел амбициите са да издигне на ново равнище динамиката на автомобила и за него се пази нещо друго, но какво именно, остава все още неизвестно.
 
 
„Все още е много рано да дискутираме специфични конкретни параметри на „R” модела, но можете да очаквате динамични параметри достойни за един „R” модел, така както е и при Scirocco и Golf”, казва източник от фирмата.
 
Това дава надежда да се очакват поне 250 к.с. при новия „горещ” модел, оборудван с трансмисия DSG и ускоряващ от място до 100 км/час за под 6 секунди.
 
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 2 rate down comment
    кристиан ( преди 14 години )
    na men mi haresva !pone dizaina i budi emocii i harakter za razlika ot golfa ,poloto i drugite bezizrazni koli na vw group!
  • #12
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Вижте сега - както го каза човека колата е народна за германеца. У нас си минава за среден клас. Който се интересува от народна кола търси дачия или новите коли от литекс мотърс. А костенурката хубаво са я изпипали, но пак си остана женска... няма как да я направят и за мъже - там вече се търси голф, пасат или фантон...
  • #11
    3 rate up comment 5 rate down comment
    ддт ( преди 14 години )
    Не съм гей(все още),но с кеф бих си я карал..
  • #10
    1 rate up comment 3 rate down comment
    pepino ( преди 14 години )
    Костенурката няма да бъде народна, изглежда сравнително добре, нормално оборудвана за Голф и при по-ниска цена е компроментира Голфа и Полото.. На мен ми харесва, но за БГ си е скъпа, а VW са прекалено консервативни в интериора..В БГ не ми се вижда голяма разликата в цените за икономичен модел на Голф, С4, i30 и т.н. от този размер.. Да не говорим за Цивик и Импреса, които са в горна ценова категория..
  • #9
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Може би трябваше да я направят по- широка, пък даже и по-дълга и тогава щеше да ми хареса много. Иначе тая класическа форма, от която тръгва и Порше е вечна.
  • #8
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    И с всичко е така не само с колите - става все по-скъпо и по-скъпо, заплатите стават по-големи и по-големи, а при нас стават по-малки и по-малки или си стоят едни и същи и накрая ще се оплакваме, че и хляб няма да може да си купиме, понеже хляба ще стане 10% от заплатите ни примерно...
  • #7
    7 rate up comment 2 rate down comment
    do Анонимен ( преди 14 години )
    Абсолютно си прав, а също така не горивата са скъпи, а заплатите са малки - на кой му пука, че бензина е 2.50, а не 2лв, ако заплатата му е 3000 евра
  • #6
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Иван ( преди 14 години )
    Допада ми новия дизайн. Супер колица бих я подарил веднага на жената.
  • #5
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Фолсваген не бил народна кола.Напротив Фолксваген и в момента в Германия е със същия статут. Статута на народна кола за това е и най-купуваната марка в Германия. След втората световна война Германия е в руини, народа е гладен ФВ вадят евтини коли, защото народа е беден. Сега един германец взема 3-4000евро средна заплата. 3-4 заплати му излиза нов Фолксваген, това е нормална цена за тях. Проблема е че в БГ средната заплата е 150 евро, не ФВ дават скъпо, просто ние работим без пари.
  • #4
    11 rate up comment 14 rate down comment
    VW е №1 ( преди 14 години )
    Гейски автомобил можеш да наречеш "свръх здравите" и "не чупливи" хонди сивик! Нали всички сте им фенове купувайте си японски прехвалки ама ги карайте така както се кара един Голф да видим колко е здраво японското..Много ги намразих тези японски кошници на нито една не случих!