IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първи снимки на VW Golf VII

Разкриха интериора. Екстериора остава загадка.

Първи снимки на VW Golf VII

Английското издание Autoexpress публикува шпионски снимки на новия VW Golf. Англичаните твърдят, че са заснели автомобила по време на тест, като уточняват, че возилото е муле на бъдещия модел, с екстериор идентичен с този на Golf Mk VI, и изцяло нов интериор.

"Дебнехме мулето, но когато се приближихме видяхме, че интериора е различен", споделят автопапараците.

Както личи от снимките, новото 7-мо поколение на Golf ще се сдобие с нови прибори на арматурното табло и нова централна конзола.

Скоростомерът и оборотомерът са изоставили кръглите уреди за измерване нивото на гориво и температурата на охладителната течност, залагайки на нови, интегрирани като продължение на деленията, съответно за скорост и обороти в минута.

Стойностите им вече няма да бъдат показвани от стрелка, а от LED индикатори, като нововъведението цели най-вече да се спести място за по-голям дисплей между двата основни уреда, сочи информацията.

От нея става ясно още, че новото табло ще се използва при всички версии на Golf Mk VII - хечбек, комби, кабрио и Golf Plus.

Както вече знаете, новото поколение на Golf ще използва платформа, която ще позволи интегрирането на различни задвижващи агрегати и системи, сред които хибридни и такива използващи алтернативни горива.

Сред новостите на борда на VW Golf Mk VII ще бъде системата VW Twin Drive, която ще комбинира дизелов двигател с обем 2.0 литра и 122 к.с. с електромотор с мощност 82 к.с. Общата мощност на системата ще бъде 174 к.с., като возилото ще може да се движи изцяло на електричество около 50 километра, твърдят англичаните.

0 от 500
  • #28
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Бива-бива,като за Голф е супер...
  • #27
    5 rate up comment 13 rate down comment
    aaa ( преди 14 години )
    ей прости селяни - не виждате ли че това е използван автомобил- копчетата са изтъркани направо.това или е голф 4 или пассат. проста маса сте- за това нека да ви маниполират.
  • #26
    3 rate up comment 11 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    фугите са такива защото това е прототип. след още един два молда и ще са перфектни. дисплея посредата е с висока резолюция и е добър. и не е важно колко кона ще извадиш от 2л дизел - колкото са повече, толкова повече цапа и му е по ниско КПДто. тук явно не се цели това нали.
  • #25
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тия *** ли са!Или наистина са ***,както ги майтапят.Кой слага дисплея ниско?!И панелчето под него много качствено е сглобен,браво!Може мишка да мине през фугите.
  • #24
    14 rate up comment 4 rate down comment
    германеца ( преди 14 години )
    Абе момчета аз защо си мислех че този модел вече е излезнал :D Преди няколко дни ведях един голф който беше с новите LED светлини отпред и отзад подобно на новия пасат ама си мислех че вече си се продава сериино :D Язък, можеше да продам снимките на някое авто списание :D
  • #23
    21 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хахахахахахахахаха-122 к.с. от 2.0 дизел!Да им се чуди човек как успяха толкова много коне да изкарат от толкова малък двигател!Абе тея в кой век живеят?Няма ли кой да им каже,че вече хората от 2.0 вадят 200 к.с.Аре да не е толкова натоварен двигателя,но поне 150-160 коня са си в реда на нещата при такава кубатура.А за интериора да не говорим!Пълна скръб.Те това дори и в Перник няма да го харесат ве нещастници!
  • #22
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Извинявайте, ( преди 14 години )
    но някой да не се е объркал и да ни показва интериора на модел от 90-те години на миналият век? Вярно е че всяко ново нещо е добре забравено старо, ама тези от ФВ прекаляват. Поради тази причина съвсем скоро ще ядат хурката...Иска им се да станат най-големият производител, но с подобни творения няма как да стане. Да не излязат от челната 5-ца само, че май на там отиват нещата...Добре, че накупиха една камара марки, за да има кой да ги дърпа напред иначе са си гола вода.
  • #21
    10 rate up comment 4 rate down comment
    VW бачкатор ( преди 14 години )
    Анонимен, мдам така е с двулитров дизел и DSG трансмисия. Но не е много по-лек в другите си версии. Най-лек е с мех. трансмисия, 1.4тси двигателя и 122к.с. - 1319кг.Като я гледаш колата и да се чудиш къде са ги наляли тез килограми.Поправете ме, ама един москвич не тежи ли горе-долу толкова?!
  • #20
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    122 к.с. спокойно се вадят от 1.6,а разликата в теглото е между 29 и 37 кг.Всички се борят за ниско тегло,само тая смотана фирма не.ФВ Сироко 1420 кг...WOW!Сякаш ще я продават на колограм.Да се чудиш олово ли са му наливали или просто VW толкова си могат.
  • #19
    12 rate up comment 8 rate down comment
    VW бачкатор ( преди 14 години )
    Хахахахаха!Запомнете какво ви казвам - Колата няма да е като ГоУф 6. Консерватизмът е отличителна черта на ФВ и те ще продължат да си правят така колите. Без значение дали ще се хареса това на тази или онази група хора. Който ги харесва и може да си позволи такова МПС - ще си купи. Тези, които не харесват или не могат да си позволят ФВ, съответно ще карат друго.На никого не е опрян пистолет в главата и не се принуждава да кара ФВ, нали? ;)