IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-надеждни (според ADAC) са немските автомобили

Немският автомобилен клуб ADAC публикува ежегодната си класация за надеждност на автомобилите.

Най-надеждни (според ADAC) са немските автомобили
 
 
Прави впечатление доброто класиране на всички немски марки. Те са начело в пет от шестте категории, анализирани от клуба, като това се дължи главно на моделите на BMW.
 
При ниската средна класа най-малко повреди са регистрирани при BMW 1-Series, Х3 е начело при автомобилите от среден клас. Във високата средна класа на луксозния сегмент победител е модела на Audi A5, BMW 5-Series е на второ място. При малките автомобили начело е Mini, собственост на BMW.
 
Класификацията на ADAC е малко по-различна, като SUV моделите не се отделят в отделна група. При лекотоварните автомобили начело е Volkswagen с Transporter. Единствената категория в която не е начело немски автомобил е тази на микроавтомобилите, където начело е Toyotа Aygo (произвеждана в Чехия, заедно с Peugeot 107 и Citroen C1). Peugeot също се представя доста успешно в това класиране с едно второ и две трети места.
 
Статистиката за надеждност и брой регистрирани повреди от сервизните автомобили на ADAC, се води още от 1978 г. При много хора тези данни са водещи при решението какъв автомобил да се купи.
 
Все пак подобно класиране има и някои слабости. На първо място това класиране обхваща само проблеми регистрирани от сервизните автомобили на ADAC, при това се регистрират само по-тежките повреди. За 2010 това са около 500 000 случая на проблеми по пътя, от общо регистрирани 4.25 милиона повреди на автомобили в Германия. Наред с това, статистиката се води само за автомобили на възраст до 6 години (чиято регистрация в Германия е поне в 10 000 броя) и през последните 3 години не са променяни радикално.
 
Най-често „жълтите ангели” от сервизните екипи на ADAC са се намесвали поради неизправни акумулатори и проблеми в електроинсталациите на автомобилите – над 52% от случаите. Около 25% от повредите са се дължали на проблеми в електрониката управляваща двигателя, а проблемите свързани със самия двигател са били само 9%. Останалите проблеми са били свързани главно с ходовата част, окачването и спирачките.
 
Ето оригиналните таблици на ADAC:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Тагове: ADAC
0 от 500
  • #11
    56 rate up comment 3 rate down comment
    Баден-Баден ( преди 14 години )
    По-достоверни са класациите на TUV. Там минават всички през 2 год. и отчитат процента на колите,минали прегледа без забележки. Тотално превъзходство на японските марки на първите два прегледа - 3-та и 5-та година. На 7-та нагоре излиза Мерцедес,но кой кара 7 години,освен дядо на село и Мехмед.
  • #10
    52 rate up comment 1 rate down comment
    Запознат ( преди 14 години )
    На ADAC дори и в Германия никой не ги гледа на сериозно. Класациите нямат нищо общо с действителността по простата причина, че те включват и регистрират само случаите на повреда при които е имало обаждане до тях.Много обаче от немските и не само производители си имат собствена пътна помощ и дори го включват,като опция при закупуване на автомобил, че ще им ползват пътната помощ докато трае гаранцията безплатно.Е в тези случай каква е ролята на ADAC?Никаква естествено!И после лъжат и мажат.
  • #9
    40 rate up comment 17 rate down comment
    gf ( преди 14 години )
    За първи път чува, някой да брои Fiat 500 за автомобил.Ама заблуден народ,какво да се прави.На продължителният тест на АБ същия този фиат се *** тотално,блокира му двигателя (задрало бутало).Няма по-чуплив дръгел!
  • #8
    39 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Не са зле,C4,307 и Kangoo са на последните места.
  • #7
    43 rate up comment 4 rate down comment
    ROVER никога ( преди 14 години )
    Французите в тази не се представят никак зле.
  • #6
    59 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Немците хвалят немското,американците американското,англичаните английското. Само френски класации не сте публикували, но е ясно какви ще са резултатите. Само че американците явно им свършиха американските коли и взеха да хвалят и японските. Англичаните им свършиха английските коли и взеха да хвалят Шкода. В тази класация ми прави впечатление,че прехваления в този сайт VW всъщност е една посредствена кола все в средата на класацията.Добре че са Ауди тук-там да ги отсрами с някое по-предно място
  • #5
    50 rate up comment 12 rate down comment
    fiat ( преди 14 години )
    Та твърдят от Немско че чешките *** Тойота са по добри от фиат 500 при малолитражките. ДА Да и един мармот завива шоколада в станиол. Само дето няма достатъчно мехурчета.
  • #4
    50 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 14 години )
    Само аз ли виждам на 5-то място 4 Волва :D
  • #3
    71 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Успешно е немското,но странно защо само в Германия.
  • #2
    50 rate up comment 39 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Немското си е немско, всички останали ги копират къде успешно, къде неуспешно. Но това е положението-германците са били винаги най-техническата нация. Тук не става въпрос само за автомобилостроенето, а във всички сфери на производсво.