IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Leaf NISMO RC - състезателят

107 к.с. гарантират ускорение 0-100 км/час за 6.8 секунди.

Leaf NISMO RC - състезателят

Nissan разпространи подробна информация, придружена от видео материал, за своя електрически състезателен автомобил, създаден с помощта на NISMO.

Leaf NISMO RC е състезателен автомобил, с който ще проучваме бъдещето на електрическите коли в моторните спортове, заявяват японците.



Leaf NISMO RC е създаден от нулата, като е заел само задвижващият агрегат от своя сериен брат. Състезателят използва ново шаси и карбонов монокок, благодарение на които теглото е свалено с 40% до 940 кг.

Leaf NISMO RC е също така с 35 см по-нисък, със 17 см по-широк и с 2 см по-дълъг от Nissan Leaf. Возилото с две врати има с 9.9 см по-късо междуосие и стои с 10 см по-близо до асфалта.

Както вече споменахме задвижващата система е аналогична с тази на
Nissan Leaf - електрически двигател генериращ 107 к.с. и 280 Нм и литиево-йонни батерии.

Двигателят обаче е разположен в задната част на шасито и задвижва задните колела. Състезателното електрическо возило е оборудвано бодикит, голям заден спойлер и 18-ичови джанти със състезателни гуми
Bridgestone (225/40/18).

Тези промени доставят на
Leaf NISMO RC ускорение от място до 100 км/час за 6.85 секунди и максимална скорост на движение от 150 км/час. Според предишна информация зарядът на батериите издържа около 20 минути в състезателни условия, а зареждането им на 80% отнема около 30 мин.


Трудно свикваме с мисълта, че скоро по пистите ще се състезават електрически коли, а до трибуните няма да достига нито миризмата на високооктанов бензин, нито рева на мощните двигатели... Като видяхме Leaf NISMO RC обаче

ни стана ясно, че бъдещето на моторните спортове не е чак толкова лошо. Просто вместо да сипват бензин, в боксовете ще сменят батерии...

0 от 500
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    да, всичко е разработка на военните :D
  • #12
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    и батерии и всичко е открито ама не ги разсекретяват по ред причини...трябва първо хубаво да ни изстискат като лимони
  • #11
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Електромобила е утопия. Прекалено краткия пробег е огромен проблем. Тежкото тегло заради батериите кито освен че увеличават теглото, изяждат и мястото за полезен товар. Бавно зареждане и най-вече неудобно, да всеки има контакти у дома, но може ли да висят разклонители през терасите, за да си заредиш автомобила и то 6-8часа? След една година батериите толкова са се изтощили та пробега от 150км. е паднал на 60-70км. смяната им вероятно ще струва колкото гориво за 100000км. Пълна безмислица.
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    пък тази количка според мен е доста добре издокарана.. рядко можеш да намериш кола с двигател с вътрешно горене, която със 105 к.с. да ускорява до 100 за 6.8 секунди. от НИСМО добре са се представили!
  • #9
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    спокойно, колеги, както сега продават джиджавка, която да издава съскащ звук наподобяващт този при турбото, така и тогава ще пуснат на пазара продукт, който да имитира рев на двигател - 100% емоции, 0% вредни емисии ;)
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    abvgd123 ( преди 14 години )
    Съгласен съм и аз. Ясно е, че това е бъдещето, но ревящият звук е едно от най - хубавите неща в скъпите и мощни автомобили.
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    СС ман ( преди 14 години )
    Благо,ми сека кола ше си има музика. фОРС ИНДИЯ може да избере нещо от Азис примерно, Ферари нещо от Джана Нанини. Имаше една песен с камион там и т,н
  • #6
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Blago ( преди 14 години )
    Знам, че не е правилно мислене, но не мога да гледам рали или формула 1 на "mute".
  • #5
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Няма никаква технологие в електрическия автомобил. Елекромотор върти гумите, няма нищо сложно, проблема винаги е бил един и същ батериите. Преди няколко години няколко производители на компютри казаха, че проблема на преносимите компютри са батериите. Казаха, че хардуеърно всичко търпи развитие, но батерията е едно много просто устройство, което е на един и същи принцип и там няма какво да се открива повече, просто се опитват хардуърно да намалят консумацията на енергия.
  • #4
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    A za Nисана хората са писали в статията що е толкова малък пробега:Leaf NISMO RC е състезателен автомобил, с който ще проучваме бъдещето на електрическите коли в моторните спортове, заявяват японците.