Изданието AutoExpress публикува снимките направени по време на тестове.

Личи че колата запазва практичността си с огромен багажник (вероятно колкото досегашния модел – 1 660 литра). В същото време обаче, профилът на автомобила е станал по-спортен и динамичен. Ясно се вижда и спойлер на покрива над задното стъкло. Светлините отзад са доста компактни, докато фаровете са още по-тесни, придаващи агресивен вид на предницата, като имат и LED секция.

Също като седанът, който тежи с 80 кг. по-малко от предшественика си, Avant ще е с алуминиевата модулна платформа MLB на Audi. Това прави комбито доста по-леко от съперниците от този клас, като BMW 5-Series Touring и Mercedes E-Class комби. От по-ниското тегло печели и управлението на автомобила.

Наред с това, системата stop-start и електроусилването на волана правят този модел най-ефективен в своя клас.
При двигателите ще видим 2.0 TDI с мощност 175 к.с., както и 3.0 TDI с 6 цилиндъра и две версии на мощност – 201 и 242 к.с. В началото единственият бензинов двигател ще бъде компресорният 3.0 TFSI с мощност 296 к.с. При „горещият” S6 ще видим новият 4.0 V8 турбо, но това ще бъде по-късно.
Седанът Audi A6 вече е в продажба в Европа, версия Avant ще бъде на пазара към края на годината, след като колата бъде представена официално на автомобилния салон във Франкфурт този септември.


1